Welkom op het weetjewel forum, van en voor Volkswagen Transporter rijders.

Groetjes webmaster Henk-1

klik rechts op de "X" dan verdwijnt dit veld

Spiegels van pickup

vragen over de T5
Plaats reactie
pieterlinda
Berichten: 174
Lid geworden op: 05 feb 2007, 21:00

Spiegels van pickup

Bericht door pieterlinda »

Hallo wjwer,s ben van plan om tijdens de vakantie pickup spiegels te monteren i.v.m caravan.
Deze spiegels zijn niet elek. bedienbaar wat ook niet nodig is .
De originele spiegels zijn wel elek. bedienbaar.Kan ik de elek. spiegels demonteren zonder de bedrading te beschadigen en hoe gaat dat in zijn werk?
Het betreft een t5 met alleen elek bedien en verwarmbare spiegels(kunnen niet elek worden ingeklapt)
Gr P.spinder.
offline
Berichten: 760
Lid geworden op: 20 jan 2010, 22:30

Re: Spiegels van pickup

Bericht door offline »

Ik dacht dat je de portierbekleding moet demonteren en dan de stekker van de spiegel eruit wippen (zal wel moeten als je de spiegel wilt demonteren).

Offline
InfoMuis
Berichten: 667
Lid geworden op: 27 jan 2007, 12:14
Locatie: Zeewolde

Re: Spiegels van pickup

Bericht door InfoMuis »

offline schreef:Ik dacht dat je de portierbekleding moet demonteren en dan de stekker van de spiegel eruit wippen (zal wel moeten als je de spiegel wilt demonteren).

Offline
Klopt.
edjeraketje
Berichten: 677
Lid geworden op: 12 jan 2007, 19:38
Locatie: Tussen Leeuwarden en Dokkum

Re: Spiegels van pickup

Bericht door edjeraketje »

Ik heb zelf de spiegels van Emuk gekocht. Ik moet zeggen dat deze redelijk trillingsvrij zijn.
Ik zie mijzelf tijdens de vakantie (zonder caravan) niet rijden met die grote spiegels.
Groeten Edje
BPC Garrett 2260 80% verstuivers, 215 KW 570NM 2000/3700, Wagner IC, Lowtec Hilow 4,H&R stabilisators 26/30 Projektzwo bi-xenon
Man Tge 3.180 4x4 automaat
pieterlinda
Berichten: 174
Lid geworden op: 05 feb 2007, 21:00

Re: Spiegels van pickup

Bericht door pieterlinda »

Hallo edje,waar heb jij die emuk-spiegels gekocht,woon vlak bij jou in de buurt (Harkema)dus hoef ik misschien niet zo ver te reizen en zijn ze een beetje betaalbaar?
Gr Pieter
Gebruikersavatar
heemskerk
Berichten: 2025
Lid geworden op: 07 nov 2008, 20:12

Re: Spiegels van pickup

Bericht door heemskerk »

Same topic, other point of view; Wat zijn die pick up spiegels asymetrisch geplaatst zeg! gemonteerd staan ze in een rare schuine hoek. Bij de T4 vond ik het bij bepaalde uitvoeringen zoals de Syncro wel een stoere toegevoegde waarde hebben maar bij het huidige model geen smoel. 't Blijft persoonlijk, ik weet 't maar toch..... :knipoog
edjeraketje
Berichten: 677
Lid geworden op: 12 jan 2007, 19:38
Locatie: Tussen Leeuwarden en Dokkum

Re: Spiegels van pickup

Bericht door edjeraketje »

pieterlinda schreef:Hallo edje,waar heb jij die emuk-spiegels gekocht,woon vlak bij jou in de buurt (Harkema)dus hoef ik misschien niet zo ver te reizen en zijn ze een beetje betaalbaar?
Gr Pieter
Ik heb ze gehaald bij reinders de caravanzaak in Leeuwarden. Maar je kunt ze ook via het internet bestellen!

Gr Edje
BPC Garrett 2260 80% verstuivers, 215 KW 570NM 2000/3700, Wagner IC, Lowtec Hilow 4,H&R stabilisators 26/30 Projektzwo bi-xenon
Man Tge 3.180 4x4 automaat
Plaats reactie