Welkom op het weetjewel forum, van en voor Volkswagen Transporter rijders.

Groetjes webmaster Henk-1

klik rechts op de "X" dan verdwijnt dit veld

foto's van me interieur

vragen over de T5
Gebruikersavatar
raymondo
Berichten: 612
Lid geworden op: 13 jan 2007, 22:04
Locatie: zevenaar

foto's van me interieur

Bericht door raymondo »

hierbij dan eindelijk foto's van het interieur... de kopsteunen van de voorstoelen worden nog voorzien van beeldschermen maar.. dat gebeurt de 30e pas.....AfbeeldingAfbeeldingAfbeeldingAfbeelding

alleen jammer de voorstoelen bij de nieuwe t5 geen zakken meer achterop hebben.. toch een beetje opberg ruimte waar je aan gewend bent....
offline
Berichten: 760
Lid geworden op: 20 jan 2010, 22:30

Re: foto's van me interieur

Bericht door offline »

Ziet er keurig uit :yes

Ik vind het alleen jammer dat de stoel/bank kleur verder niet terugkomt in b.v zijpanelen. Hoeft niet helemaal, een deel kan ook, dan is het meer 1 geheel. (persoonlijke mening en niet om de zaak af te ze*ken)

Vwb de zakken achter de voorstoelen. Dat had de bekleder toch mooi mee kunnen nemen lijkt mij.

Offline
sep
Berichten: 452
Lid geworden op: 13 jan 2007, 17:24
Locatie: HOOGEZAND
Contacteer:

Re: foto's van me interieur

Bericht door sep »

Het blijft een enorm pluspunt aan een auto leren bekleding ,het doe zoveel luxer aan :klappen ,en laat zich makkelijk reinigen ,geniet er van !!!
gr sep
edjeraketje
Berichten: 677
Lid geworden op: 12 jan 2007, 19:38
Locatie: Tussen Leeuwarden en Dokkum

Re: foto's van me interieur

Bericht door edjeraketje »

Dik interieur hoor!

Zo worden de kilometers erg aangenaam!

Gr Edje
BPC Garrett 2260 80% verstuivers, 215 KW 570NM 2000/3700, Wagner IC, Lowtec Hilow 4,H&R stabilisators 26/30 Projektzwo bi-xenon
Man Tge 3.180 4x4 automaat
Gebruikersavatar
raymondo
Berichten: 612
Lid geworden op: 13 jan 2007, 22:04
Locatie: zevenaar

Re: foto's van me interieur

Bericht door raymondo »

dit leer is een pakket alleen voor nieuwe autos... er was niks mogelijk om extra te bekleden..

het enige wat kon was hoesje voor over de kopsteunen om me beeldscheremen te beschermen straks.. kosten 160 euro ex btw

dus ik doe dit later wel een keer denk ik..dan wil ik ook graag de deurpanelen en dashboard laten doen
Gebruikersavatar
Doka Driekus
Berichten: 514
Lid geworden op: 08 nov 2008, 22:06
Contacteer:

Re: foto's van me interieur

Bericht door Doka Driekus »

Mooi man :toppie Ik vindt de kleur erg mooi, zeker in combinatie met de kleur van de lak.

Groeten,
Erik
offline
Berichten: 760
Lid geworden op: 20 jan 2010, 22:30

Re: foto's van me interieur

Bericht door offline »

raymondo schreef: dus ik doe dit later wel een keer denk ik..dan wil ik ook graag de deurpanelen en dashboard laten doen
:jumpklap :jumpklap :jumpklap :jumpklap :jumpklap :jumpklap

Offline
rick_k
Berichten: 1679
Lid geworden op: 05 apr 2009, 22:01

Re: foto's van me interieur

Bericht door rick_k »

Ikzelf vind leren bekleding niks. Het wordt zo heet in de zon en swinters is het ijskoud. Dat was mijn bevinding iig, ik weet niet hoe het nu is natuurlijk.

Ik heb sindsdien alleen nog stoffen interieurs gehad. Maar ik moet zeggen, mijn T4 ziet er van binnen niet netjes uit.

mvg Rick
Gebruikersavatar
raymondo
Berichten: 612
Lid geworden op: 13 jan 2007, 22:04
Locatie: zevenaar

Re: foto's van me interieur

Bericht door raymondo »

volgens mij word alle bekleding warm....maar effe de airco voluit en alles koelt snel af... en in de winter.. stoelverwarming aan.. is het zo lekker knus aan de billetjes..
Gebruikersavatar
Multivan Generation
Berichten: 33767
Lid geworden op: 14 jan 2007, 14:41
Locatie: Zeeland (Oost)
Contacteer:

Re: foto's van me interieur

Bericht door Multivan Generation »

Ik vind het er wel apart uitzien.
Waar heb je het laten maken?
Die opbergzakjes aan de rugleuningen zijn inderdaad erg handig :toppie
Misschien kan dat er achteraf nog opgemaakt/aangepast worden?
...have you ever noticed that some people never have the money to do it right, but can always find the money to do it twice?...
Gebruikersavatar
raymondo
Berichten: 612
Lid geworden op: 13 jan 2007, 22:04
Locatie: zevenaar

Re: foto's van me interieur

Bericht door raymondo »

de bekleding was apart bij te bestellen bij de dealer.. word gedaan bij Cabara.. kost iets van 1400 eruo. weet niet of het een speciale prijs omdat je de auto nieuw koopt..... en die zakken.. wel. doe wel zonder... went snel zat
David R
Berichten: 87
Lid geworden op: 12 apr 2010, 14:44

Re: foto's van me interieur

Bericht door David R »

raymondo schreef:de bekleding was apart bij te bestellen bij de dealer.. word gedaan bij Cabara.. kost iets van 1400 eruo. weet niet of het een speciale prijs omdat je de auto nieuw koopt..... en die zakken.. wel. doe wel zonder... went snel zat

Heb me bus ook met leer laten bekleden, maar heb wel zakken achterop de voorstoelen.
Gebruikersavatar
raymondo
Berichten: 612
Lid geworden op: 13 jan 2007, 22:04
Locatie: zevenaar

Re: foto's van me interieur

Bericht door raymondo »

zijn er meer mensen met een interieur van cabara??? ik heb nu 6 weken dat leer maar moet zeggen dat ik er niet echt blij meer mee ben.... het heeft al een plek midden tegen mijn rugleuning.. lijkt wel skai.... ook word het nu al.. na 6 weken erg zwart... en ik zit er al tijd met een trainingsbroek of spijker broek op.. ook lijken de armleuningen al wel 5 jaar oud.. zo versleten. het hele leer motief is er al vanaf.. zal proberen zsm wat fotos te maken.. volgende week gaat de bus terug voor garantie.. ik zou graag wat foto'/s zien van stiknaden van andere lederen stoelen en vooral hoofdsteunen en armleuningen. want volgens mij zit het er allemaal niet helemaal netjes op gemaakt...
Gebruikersavatar
Multivan Generation
Berichten: 33767
Lid geworden op: 14 jan 2007, 14:41
Locatie: Zeeland (Oost)
Contacteer:

Re: foto's van me interieur

Bericht door Multivan Generation »

je hebt nogal wat met je bus zeg... :ie
...have you ever noticed that some people never have the money to do it right, but can always find the money to do it twice?...
Gebruikersavatar
Charles 1065
Berichten: 1061
Lid geworden op: 13 jan 2007, 23:03
Locatie: Silvolde

Re: foto's van me interieur

Bericht door Charles 1065 »

Super mooi ziet er gelikt uit!!
Jammer dat het vrij prijzig is! :wjw
Plaats reactie