Welkom op het weetjewel forum, van en voor Volkswagen Transporter rijders.

Groetjes webmaster Henk-1

klik rechts op de "X" dan verdwijnt dit veld

eerste auto, poging 2

vragen over de T4
Plaats reactie
Pieter E
Berichten: 183
Lid geworden op: 08 aug 2010, 14:01

Re: eerste auto, poging 2

Bericht door Pieter E »

Die weddenschap durf ik wel aan :toppie
Gebruikersavatar
Han G
Berichten: 141
Lid geworden op: 21 jul 2010, 17:17
Locatie: Nijkerk

Re: eerste auto, poging 2

Bericht door Han G »

pas maar op, die 20 pagina's zouden weleens sneller kunnen gaan dan je lief is :adhd

:zwaai Grtzzz,

Han
:zwaai Grtzzz,

Han
T5 128kw 2006 lwb dc aut km:286xxx and stopped counting :ikrij is sold :zwaai
Gebruikersavatar
RPS
Berichten: 144
Lid geworden op: 10 aug 2010, 18:09
Locatie: Schiedam

Re: eerste auto, poging 2

Bericht door RPS »

Jullie hebben natuurlijk gelijk dat de topic starter misschien teveel wil of te voorzichtig is maar de aanschaf van iedere auto is natuurlijk een aardige aanslag op de financiën en als je dan bepaalde toekomstige kosten kan incalculeren of zelfs voorkomen dan is dat mooi meegenomen.
Een paginaatje meer of minder op een forum is dan zijn opbrengst meer dan waard, en zeg nou zelf we vinden het toch ook leuk om onze kennis te delen met anderen al was het alleen maar om te laten zien dat je met een beetje gezond verstand en lef een heleboel zelf kunt doen om de kosten van je vervoersmiddel binnen de perken te houden.


p.s. zo weer een bericht dichter bij de 20e pagina :bifun :bifun ,wat is eigenlijk de inzet van de weddenschap? Appeltaarten schijnen het goed te doen, misschien afrekenen op de techdag????
Ik snap het wel maar begrijp het niet!
Gebruikersavatar
Rens 79
Berichten: 167
Lid geworden op: 27 jan 2007, 00:08
Locatie: Rijnmond

Re: eerste auto, poging 2

Bericht door Rens 79 »

RPS schreef:Jullie hebben natuurlijk gelijk dat de topic starter misschien teveel wil of te voorzichtig is maar de aanschaf van iedere auto is natuurlijk een aardige aanslag op de financiën en als je dan bepaalde toekomstige kosten kan incalculeren of zelfs voorkomen dan is dat mooi meegenomen.
Een paginaatje meer of minder op een forum is dan zijn opbrengst meer dan waard, en zeg nou zelf we vinden het toch ook leuk om onze kennis te delen met anderen al was het alleen maar om te laten zien dat je met een beetje gezond verstand en lef een heleboel zelf kunt doen om de kosten van je vervoersmiddel binnen de perken te houden.


p.s. zo weer een bericht dichter bij de 20e pagina :bifun :bifun ,wat is eigenlijk de inzet van de weddenschap? Appeltaarten schijnen het goed te doen, misschien afrekenen op de techdag????
Dat wel natuurlijk,zo weer iets dichter bij pagina nr. 20 :bifun
Gebruikersavatar
ZwedenTransporter
Berichten: 357
Lid geworden op: 06 feb 2008, 17:16

Re: eerste auto, poging 2

Bericht door ZwedenTransporter »

Wat die voorzichtigheid kan ik me wel voorstellen, 10.000 is toch redelijk veel geld. :zodenkikerookover

En voor appeltaart wil ik wel helpen om pagina 20 sneller te halen :bifun

Oh, die advertentie is verwijderd dus
of PieterE schrijft nu :hebbeuh
of nog even :blabla
Afbeelding
Pieter E
Berichten: 183
Lid geworden op: 08 aug 2010, 14:01

Re: eerste auto, poging 2

Bericht door Pieter E »

Haha, die appeltaart kon er misschien nog wel ns komen :P. En idd is die advertentie weg, die man heeft nooit meer contact opgenomen, ook al zat mijn bieding al bij de 9000 euro voor dat busje, dus ja hier had ik weinig meer kunnen doen. Maar voor de 20 pagina's wil ik toch eigenlijk wel :driveT4
Egbert&Manon
Berichten: 5456
Lid geworden op: 13 jan 2007, 14:36
Locatie: Frankrijk Vienne

Re: eerste auto, poging 2

Bericht door Egbert&Manon »

Je met wel ontzettend veel reacties krijgen om pagina 20 te halen!















Het gaat sneller..........................
































....................met wat tussenruimtes :lach
2015 Iveco Daily 50C15
2018 Hyundai Tucson diesel
Gebruikersavatar
Rens 79
Berichten: 167
Lid geworden op: 27 jan 2007, 00:08
Locatie: Rijnmond

Re: eerste auto, poging 2

Bericht door Rens 79 »

Egbert&Manon schreef:Je met wel ontzettend veel reacties krijgen om pagina 20 te halen!

we moeten wel serieus blijven hoor :bifun












anders gaat het wel heel snel :klappen











Is trouwens een leuk idee op deze manier















Het gaat sneller..........................
































....................met wat tussenruimtes :lach
Pieter E
Berichten: 183
Lid geworden op: 08 aug 2010, 14:01

Re: eerste auto, poging 2

Bericht door Pieter E »

Haha, grapjas zo kan ik het ook :knipoog
Gebruikersavatar
Multivan Generation
Berichten: 33875
Lid geworden op: 14 jan 2007, 14:41
Locatie: Zeeland (Oost)
Contacteer:

Re: eerste auto, poging 2

Bericht door Multivan Generation »

Pieter E schreef: En idd is die advertentie weg, die man heeft nooit meer contact opgenomen
Dat schreef ik al eerder,
Marktplaats werkt meestal niet goed.
Zal wel de tegenwoordige moraal zijn :muur

Of ik verwacht te veel van de verkopers..
Veelal kiezen ze voor snel weg is weg en geld in de pocket,
dan voor netjes afspraken nakomen..
...have you ever noticed that some people never have the money to do it right, but can always find the money to do it twice?...
Gebruikersavatar
bartt4
Berichten: 3254
Lid geworden op: 13 mar 2007, 00:16
Locatie: Stiens

Re: eerste auto, poging 2

Bericht door bartt4 »

Multivan Generation schreef:
Pieter E schreef: En idd is die advertentie weg, die man heeft nooit meer contact opgenomen
Dat schreef ik al eerder,
Marktplaats werkt meestal niet goed.
Zal wel de tegenwoordige moraal zijn :muur

Of ik verwacht te veel van de verkopers..
Veelal kiezen ze voor snel weg is weg en geld in de pocket,
dan voor netjes afspraken nakomen..
Zo handel ik ook op marktplaats hoor wie eerst komt en geld heeft wat me aanstaat is koop man. of moet zeer serieus overkomen maar idd das niet vaak op marktplaats meer het geval
RUBBEREXPRESS
Gebruikersavatar
bartt4
Berichten: 3254
Lid geworden op: 13 mar 2007, 00:16
Locatie: Stiens

Re: eerste auto, poging 2 mijn bus wat ?

Bericht door bartt4 »

is mischien mijn bus iets voor jou?
Nu ik ander werk heb en de bus niet meer gebruik voor woon werk verkeer, staat die nu vele dagen te rusten.
Mijn vrouw heeft de polo en de bedoeling is om beide tzt weg te doen en een jongere bus camper of 1 grotere auto(station) aan te schaffen.
Weer een bus campertje of een leuk bootje daar dubben we nog wat over.
Maar in iedergeval is mijn bus bij serieuse belangstelling te koop.
Bus is 100% goed en veel vernieuwd. oa nieuwe motor, turbo,revisie verstuivers en brandstofpomp, vesrnellings bak met weinig km, koppelingsplaten, dynamo(120Amp), Waterpomp, alle poelie's,
Rondom nieuwe remmen(schijven,blokken, voering achter, remcilinders, remleidings,hoofdremcilinder+rembekrachtiger, vacuum pomp.
Bus staat op 17 inch velgen heb hier 4 nieuwe zomerbanden bij en 4 zgan winterbanden. Interieur komt van een westfalia t3 buscamper.
Alles werkt 220 volt 12 volt koelkast etc. Staat op camperkenteken. Heeft nog 9 maand apk.
Uitlaat loopt nu via de zijkant in de zijbar. Kan eventueel weer origineel.
Bus 2 jaar terug gespoten, geen roest, alle historie bekend(ex politie bus)
Voor verdere info zie mijn topic over de bus,
Tis een apart bussie voor de liefhebber. Met een unieke kleur. Alles na revisie nog geen 35000km gelopen. en ik vraag geen 9000 euro :ie maar gewoon een redelijk bod :zwaai
Voor verdere info b.vanzwol@chllo.nl
RUBBEREXPRESS
Gebruikersavatar
ZwedenTransporter
Berichten: 357
Lid geworden op: 06 feb 2008, 17:16

Re: eerste auto, poging 2

Bericht door ZwedenTransporter »

Nieuwe ronde - nieuwe kansen
En kansen komen maar zelden voor dus zeker gaan kijken want voor je het weet :muur :bonk

En wat marktplaats betreft ......................... klote
Ik heb hier nog spullen liggen die al heel wat keren opgehaald zouden worden
Nou morgen worden ze opgehaald ................. door de kringloop, geen T4 spullen hoor :knipoog
M.a.w. als je op marktplaats wat ziet - bellen - liefst zelfde dag er heen en dan direct kopen
Doe jij of zij dat niet dan gewoon vergeten
Marktplaats is een onderdeel van Ebay maar persoonlijk vind ik Ebay 100 keer beter
Maar dat terzijde

Mvg
Nol
Afbeelding
Pieter E
Berichten: 183
Lid geworden op: 08 aug 2010, 14:01

Re: eerste auto, poging 2

Bericht door Pieter E »

@zwedentransporter: Jep, ik zou ook graag bellen maar die man had er geen tel nr bij staan. En ebay is inderdaad veel beter, alleen daar zit je vaak aan de koop vast terwijl je de auto nog niet hebt gezien, dat vind ik bij dit soort dingen griezelig. Bij dingen waar ik wel verstand van heb - computeronderdelen - koop ik inderdaad juist wel graag via ebay.

@bartt4: Bedankt voor je aanbod! Tis inderdaad een apart busje, en over smaak valt moeilijk te twisten, maar mijn smaak is het niet helemaal. Maar belangrijker: hoeveel zitplekken en laadruimte heeft je bus? Ik ben nl niet echt op zoek naar een camper, maar meer naar een bus waar ong 4 man in mee kan en waar ik bijv een flinke kast of bankstel in kan vervoeren.
Gebruikersavatar
ZwedenTransporter
Berichten: 357
Lid geworden op: 06 feb 2008, 17:16

Re: eerste auto, poging 2

Bericht door ZwedenTransporter »

Pieter E schreef:En ebay is inderdaad veel beter, alleen daar zit je vaak aan de koop vast terwijl je de auto nog niet hebt gezien, dat vind ik bij dit soort dingen griezelig.
Als je niet zeker weet of je hem koopt moet je ook niet bieden
Ik bedoel dit niet naar jou maar dat is wat wel geburd op marktplaats
Er wordt geboden maar of niet opgehaald of ze komen en dan zeggen ze "oh ik dacht dat die paars was maar hij is geel" :bifun
Daar baal ik van op marktplaats
Maar goed even off-topic nu weer terug
Afbeelding
Plaats reactie