Welkom op het weetjewel forum, van en voor Volkswagen Transporter rijders.

Groetjes webmaster Henk-1

klik rechts op de "X" dan verdwijnt dit veld

eerste auto, poging 2

vragen over de T4
Gebruikersavatar
Ernst
Berichten: 282
Lid geworden op: 12 jan 2007, 22:44
Locatie: Zuid - Holland

Re: eerste auto, poging 2

Bericht door Ernst »

Ohhhh, lees ik nu dat er tegen een Land Rover - Jeep gezegd wordt..........moet niet gekker worden :):):):) :muur
:T44EVER :driveT4
Gebruikersavatar
Rens 79
Berichten: 167
Lid geworden op: 27 jan 2007, 00:08
Locatie: Rijnmond

Re: eerste auto, poging 2

Bericht door Rens 79 »

Het heeft 19 pagina's gekost eer Pieter een :driveT4 had.
Het zal toch geen 19 pagina's duren dat hij in de gaten heeft dat het beter is de spatlappen niet te monteren :muur

Geintje al hoewel :bifun
Audi 2 b.JPG
Audi 2 b.JPG (7.66 KiB) 916 keer bekeken
Gebruikersavatar
DNS
Berichten: 1091
Lid geworden op: 12 mei 2009, 20:02
Locatie: NOP

Re: eerste auto, poging 2

Bericht door DNS »

Ernst schreef:Ohhhh, lees ik nu dat er tegen een Land Rover - Jeep gezegd wordt..........moet niet gekker worden :):):):) :muur
SCOTT zegt alleen dat ze onder een Jeep goed staan, niet dat Rogers Land Rover een Jeep is :lach . Misschien vind 'ie Jeeps gewoon mooier :bifun .

Onder een Land Rover staan ze trouwens ook goed hoor :knipoog . Onder een T4.... liever niet, hooguit onder een syncro :nuts .
Laatst gewijzigd door DNS op 20 okt 2010, 22:39, 1 keer totaal gewijzigd.
Groeten, Dennis
97'er 2.5 B/LPG Surf-Camper (Rode) en 96'er 2.5 TDI Surf-Bus (Blauwe) :toppie
Gebruikersavatar
Charles 1065
Berichten: 1061
Lid geworden op: 13 jan 2007, 23:03
Locatie: Silvolde

Re: eerste auto, poging 2

Bericht door Charles 1065 »

Ach ja wel of geen spatlappen de vervolg schade moet Pietermans uit zijn studentenbudget betalen, of uit zijn toekomstige job dus wij voelen dat niet in onze knip! :klappen

Maar goed spatlappen wel of niet is toch persoonlijk.
Bij mij komen ze niet op voor ik boven de 80 ben.
Maar het blijft persoonlijk en dat verdiend toch respect :zwaai
Gebruikersavatar
RPS
Berichten: 144
Lid geworden op: 10 aug 2010, 18:09
Locatie: Schiedam

Re: eerste auto, poging 2

Bericht door RPS »

Hebben we wel in de gaten dat dit topic inmiddels 22 pagina's bestrijkt, wat is eigenlijk het record?
Misschien moet dit topic gesloten worden en een nieuwe geopend, de t4 is inmiddels gekocht en het gaat nu over vorderingen van na de zware bevalling.
Ik ben natuurlijk geen moderator maar de onderwerpen die nu besproken worden zijn toch wel enigzins off topic dacht ik. :nuts :bonk
Ik snap het wel maar begrijp het niet!
Gebruikersavatar
Rens 79
Berichten: 167
Lid geworden op: 27 jan 2007, 00:08
Locatie: Rijnmond

Re: eerste auto, poging 2

Bericht door Rens 79 »

RPS schreef:Hebben we wel in de gaten dat dit topic inmiddels 22 pagina's bestrijkt, wat is eigenlijk het record?
Misschien moet dit topic gesloten worden en een nieuwe geopend, de t4 is inmiddels gekocht en het gaat nu over vorderingen van na de zware bevalling.
Ik ben natuurlijk geen moderator maar de onderwerpen die nu besproken worden zijn toch wel enigzins off topic dacht ik. :nuts :bonk

De Topic raadt de auto zit inmiddels ook al op pagina 100


Dus of je nou op de ene of de andere topic je verhaaltje kwijt wilt maakt mijns inziens geen verschil

Lekker doorgaan zo, misschien halen we ze zo nog in. :yes
offline
Berichten: 760
Lid geworden op: 20 jan 2010, 22:30

Re: eerste auto, poging 2

Bericht door offline »

En dan te bedenken dat "raad de auto" al een aantal maal met een pagina of 50 opgeschoond is :yes

Offline
Gebruikersavatar
Ron---63---
Berichten: 3819
Lid geworden op: 13 jan 2007, 00:51
Locatie: IJmond

Re: eerste auto, poging 2

Bericht door Ron---63--- »

Jij bent vroeg :jumpklap :jumpklap :lach :lach
Eerste T4 http://www.mijnalbum.nl/Album=Z4I3UVOV

Tweede T4 http://www.mijnalbum.nl/Album=OADFWHSA

Laatste T4 http://www.mijnalbum.nl/Album=HF6ONS4V
Sinds 1 mei 2013 onze 2e VW High UP met alle pakketten !! Eerste was 1 jaar oud :)
Gebruikersavatar
Ernst
Berichten: 282
Lid geworden op: 12 jan 2007, 22:44
Locatie: Zuid - Holland

Re: eerste auto, poging 2

Bericht door Ernst »

DNS schreef:
Ernst schreef:Ohhhh, lees ik nu dat er tegen een Land Rover - Jeep gezegd wordt..........moet niet gekker worden :):):):) :muur
SCOTT zegt alleen dat ze onder een Jeep goed staan, niet dat Rogers Land Rover een Jeep is :lach . Misschien vind 'ie Jeeps gewoon mooier :bifun .

Onder een Land Rover staan ze trouwens ook goed hoor :knipoog . Onder een T4.... liever niet, hooguit onder een syncro :nuts .

WAS OOK MAAR EEN GRAPPIE.......... :ikrij :gekte :zwaai :groteogen
:T44EVER :driveT4
Harry 341
Berichten: 10037
Lid geworden op: 12 jan 2007, 20:52
Locatie: Velserbroek

Re: eerste auto, poging 2

Bericht door Harry 341 »

jan2009 schreef:een set goede winterbanden op stalen velgen lijkt mij een betere investering dan spatlappen :ie
Af en toe door de wasstraat om de bagger en pekel weg te halen werkt net zo goed .
Door de wasstraat???Vandaal!!! Je gaat je mooie bus toch niet wassen met de prut van een ander?? :ie :ie :muur
Old busses never die...they just fade away.....something red..something blue...something gold and something new.
Gebruikersavatar
Roger B. (11)61
Berichten: 9154
Lid geworden op: 10 apr 2007, 10:01
Locatie: in der Hinterecke (Duitse achterhoek)

Re: eerste auto, poging 2

Bericht door Roger B. (11)61 »

ach.......het wordt toch gefiltert?

de borstels zijn vaak erger...

maar ik ga bij -10 ook niet met een tuinslang en emmertje de auto staan wassen hoor...... (bij +30 ook niet overigens) :bifun :bifun
Wat je ook doet, zorg altijd dat je de drie T's bij je hebt, dan kun je je altijd redden....
Tyraps, Tape en Telefoon
Pieter E
Berichten: 183
Lid geworden op: 08 aug 2010, 14:01

Re: eerste auto, poging 2

Bericht door Pieter E »

Zijn er hier wasstraat wassers dan? :ie :muur Echt niet, al dat zand enzo dat in die borstels blijft hangen, mij daar niet gezien.
Gebruikersavatar
matje86
Berichten: 13085
Lid geworden op: 12 jan 2007, 19:43
Locatie: Zaanstad

Re: eerste auto, poging 2

Bericht door matje86 »

mijn bus staat dagelijks onder de was straat





hij staat in de regen onder een kastanjeboom


d,r zit geen vuiltje meer op :bifun
Volgers Facebook ,, Matje Weetjewel ,,
Gebruikersavatar
Roger B. (11)61
Berichten: 9154
Lid geworden op: 10 apr 2007, 10:01
Locatie: in der Hinterecke (Duitse achterhoek)

Re: eerste auto, poging 2

Bericht door Roger B. (11)61 »

Pieter E schreef:Zijn er hier wasstraat wassers dan? :ie :muur Echt niet, al dat zand enzo dat in die borstels blijft hangen, mij daar niet gezien.
ja mijn T4 ging eens per maand of soms minder door de wasstraat, heb ene bloedhekel aan autowassen en doe dat dus niet met het handje........... en als je een stevig gebruikte T4 koopt met 320k achter de uitlaat, dan red je ook met met de hand wassen niet veel meer aan de lak hoor.......

Maar er lopen hier genoeg van die poetsfiemels rond die minimaal eens per week met de hand wassen (EN drogen) en eens per maand in de was zetten ofzo.............

ik gebruik mijn auto om te rijden, niet om in een showroom te zetten
Wat je ook doet, zorg altijd dat je de drie T's bij je hebt, dan kun je je altijd redden....
Tyraps, Tape en Telefoon
Pieter E
Berichten: 183
Lid geworden op: 08 aug 2010, 14:01

Re: eerste auto, poging 2

Bericht door Pieter E »

Ja dat snap ik. Niet gezegd dat het daardoor komt, maar een wasstraat spuit niet altijd je wielkasten goed schoon. Dan kunnen spatlappen zeker voor roest gaan zorgen...
Plaats reactie