Welkom op het weetjewel forum, van en voor Volkswagen Transporter rijders.

Groetjes webmaster Henk-1

klik rechts op de "X" dan verdwijnt dit veld

ik wil een andere dealer !!

vragen over de T5
Plaats reactie
Gebruikersavatar
raymondo
Berichten: 612
Lid geworden op: 13 jan 2007, 22:04
Locatie: zevenaar

ik wil een andere dealer !!

Bericht door raymondo »

na het zoveelste probleem met de verkoper. ben ik op zoek naar een VW dealer in de buurt van Zevenaar die service en klantvriendelijkheid hoog in het vaandel heeft...

Mijn bus is diverse malen terug geweest maar mijn verkoper blijft gewoon liegen......enkele voorbeelden..:

* klachten over mijn lederen bekleding volgens hem hoort het altijd zo... had ik maar meer moeten betalen... Cabara lost dit nu rechtstreeks op met me.
* rammelen van ophanging... geen kapotte veerschotel volgens de dealer onze eigen garage zegt wederom van wel.. Maar het probleem van het rammelen horen ze wel maar geven de schuld aan de 20 inch velgen... moet eerst origineel er onder zetten en dan terug komen
* gordels van de dubbele cabine lopen terug.... kunnen ze niet verhelpen zegt hij...... maar is wel apk afkeur.. dus hoe moet dat over 3 jaar?? of wat als ik nu een ongeluk krijg...
* radio ontvangst is nog niet opgelost bus is nu 2 keer dar geweest. en nog is de VW update ( ferrietkern) niet geplaatst.
* en tot overmaat van ramp. had ik een onderdeel besteld.. en aangeven dat hij werd opgehaald..... staat er een personeel lid van ons daar.... moet die contant betalen... omdat ze verwachten dat bestelde onderdelen niet betaald gaan worden...
ik rijd al 8 jaar nieuwe VW transporters maar deze service had ik nooit eerder mee gemaakt.. Ook in de toekomst moet ik alles contact gaan betalen daar....
* de eerste keer toen de auto terug ging voor garantie klachten die al bekend waren op de dag dat de auto werd afgeleverd kreeg ik geen leenauto omdat ze dat niet meer deden .. mocht wel een auto huren. toen heb ik de directeur gebeld voor de 2e keer dat de auto terug moest toen kreeg ik een leenauto mee met bijna lege tank en al lange tijd niet gewassen.. de afspraak was al 3 weken van te voren gemaakt en volgens hun was er geen tijd de leenauto te tanken en te wassen..
wel moest ik rustig eerst alle formulieren invullen en me rijbewijs laten kopieren. en heb ik 2 uur daar gestaan voor ik me klachten lijst had door genomen.. dus volgens mij had hij zat even iemand weg te kunnen sturen om te tanken en te wassen.. :bonk

ik hoop dat ik goede tips krijg... want met dit bedrijf ben ik klaar... en goed ook....bus is 3 maanden oud nu.. en al 2 keer bij de dealer geweest.. en nog steeds wat klachten...
Gebruikersavatar
Donald4Motion
Berichten: 4426
Lid geworden op: 02 jul 2007, 22:12
Locatie: Tuuuuus voor de buus

Re: ik wil een andere dealer !!

Bericht door Donald4Motion »

DAS rechtsbijstand.
Gebruikersavatar
raymondo
Berichten: 612
Lid geworden op: 13 jan 2007, 22:04
Locatie: zevenaar

Re: ik wil een andere dealer !!

Bericht door raymondo »

maar wat kan rechtsbijstand doen? ik bedoel ze lossen de problemen wel op..... naar hun zeggen.. dat houd in een smoes en leugen tegen mij. en zo hopen ze er van af te komen...

wat kan rechtsbijstand doen? die kan deze dealer niet meer service gericht maken.... de verkoop was super ..... maar vanaf toen ik de handtekening zette ging het mis....

en volgens mij kan ik toch zo overstappen naar een andere dealer? de garantie is toch allemaal via PON toch?
CASINI
Berichten: 153
Lid geworden op: 11 mar 2007, 11:45
Locatie: Gouda
Contacteer:

Re: ik wil een andere dealer !!

Bericht door CASINI »

Ja je kan heen gaan waar je wil mijn vorige T5 in Utrecht gekocht dezelfde dag naar Gouda gegaan en nog steeds daar.


Mvg Cas
Je zit tegenwoordig langer vast in het verkeer dan in de bajes.
Gebruikersavatar
henrib
Berichten: 237
Lid geworden op: 13 jul 2010, 17:50
Locatie: den bosch

Re: ik wil een andere dealer !!

Bericht door henrib »

andere dealer maakt niet veel zijn allemaal oplichters in mijn ogen

ik had een 3d scherm besteld in mijn dashbord tussen de klokken staat ook op offerte zit er niet in
cruisecontrol besteld zit er niet op
een multivan heeft een flessenhouder daar hadden ze doodleuk een life hammer op geschroefd dus de bak kon niet open
hoe dom kun je zijn :muur :muur :muur :muur :muur :muur

Afbeelding
By sammie5300 at 2010-10-31

Afbeelding
By sammie5300 at 2010-10-31

en ik had een rns 510 in de multivan

Afbeelding
By sammie5300 at 2010-10-31
Gebruikersavatar
raymondo
Berichten: 612
Lid geworden op: 13 jan 2007, 22:04
Locatie: zevenaar

Re: ik wil een andere dealer !!

Bericht door raymondo »

3d scherm??

en de life hammer.. bij mij zitten er 2 naast elkaar..... althans ongeveer naast elkaar.... in het midden op de vloer.... die dingen zijn er om je gordel open te snijden en zo nodig daarna een ruit in te tikken........ volgens mij ( kan me vergissen) maar met me gordel om kom ik er niet bij.....echt niet wat ik ook probeer.. dus hadden ze net zo goed weg kunnen laten..
Gebruikersavatar
henrib
Berichten: 237
Lid geworden op: 13 jul 2010, 17:50
Locatie: den bosch

Re: ik wil een andere dealer !!

Bericht door henrib »

raymondo schreef:3d scherm??

en de life hammer.. bij mij zitten er 2 naast elkaar..... althans ongeveer naast elkaar.... in het midden op de vloer.... die dingen zijn er om je gordel open te snijden en zo nodig daarna een ruit in te tikken........ volgens mij ( kan me vergissen) maar met me gordel om kom ik er niet bij.....echt niet wat ik ook probeer.. dus hadden ze net zo goed weg kunnen laten..
dit is een 3d scherm

Afbeelding
By sammie5300 at 2010-10-31

Afbeelding
By sammie5300 at 2010-10-31

Afbeelding
By sammie5300 at 2010-10-31

echt super had het al bij een passat gezien vandaar
Gebruikersavatar
raymondo
Berichten: 612
Lid geworden op: 13 jan 2007, 22:04
Locatie: zevenaar

Re: ik wil een andere dealer !!

Bericht door raymondo »

aaaaahh.. ziet er zeker leuk uit.. ik had een radio achteraf.. vandaar.... bedankt voor de uitleg...
ozkaynar
Berichten: 131
Lid geworden op: 31 aug 2007, 21:30

Re: ik wil een andere dealer !!

Bericht door ozkaynar »

henrib schreef:
raymondo schreef:3d scherm??

en de life hammer.. bij mij zitten er 2 naast elkaar..... althans ongeveer naast elkaar.... in het midden op de vloer.... die dingen zijn er om je gordel open te snijden en zo nodig daarna een ruit in te tikken........ volgens mij ( kan me vergissen) maar met me gordel om kom ik er niet bij.....echt niet wat ik ook probeer.. dus hadden ze net zo goed weg kunnen laten..
dit is een 3d scherm

Afbeelding
By sammie5300 at 2010-10-31

Afbeelding
By sammie5300 at 2010-10-31

Afbeelding
By sammie5300 at 2010-10-31

echt super had het al bij een passat gezien vandaar
Die kleurenscherm zit alleen op een Multivan highline die kan je niet appart bestellen.
Plaats reactie