Welkom op het weetjewel forum, van en voor Volkswagen Transporter rijders.

Groetjes webmaster Henk-1

klik rechts op de "X" dan verdwijnt dit veld

beetje laat antwoord voor vaniac

vragen over de T5
Plaats reactie
Gebruikersavatar
crafter koerier
Berichten: 180
Lid geworden op: 12 jan 2007, 20:48
Locatie: Purmerend

beetje laat antwoord voor vaniac

Bericht door crafter koerier »

Sorry voor de late reactie vaniac...Maar wat betreft het verschil tussen T5 en de crafter.Het rijd echt heel anders. De auto is muisstil in vergelijking met de T5, vering is subliem en dat komt waarschijnlijk ook door de hele lange wielbasis. De motor loopt echt heel stil en rustig. Qua wegliging is het niet echt te vergelijken want ik ben nogal hoog en dan is het toch heel anders. Maar ik moet zeggen het loopt ontzettend goed. Boven verwachting eigenlijk. Ik ben toevallig gisteren even bij appie geweest, die heeft er ff een andere toeter op gezet want die was wel heel zielig, en die heeft ook een stukkie gestuurd en vond het waanzinnig...De auto heeft ontzettend veel power en je kan bij een laag toerental gewoon in de versnelling blijven rijden. Terug schakelen is niet nodig....kortom een ontzettend fijne auto!!!
Groetjes Andy v/h Crafter koerier
Afbeelding
P@ the T5 courier
Berichten: 205
Lid geworden op: 13 jan 2007, 16:07
Locatie: Somewhere on the road
Contacteer:

Bericht door P@ the T5 courier »

Spreek ik hier met het Crafter Promotie-team??

Andy, misschien een idee......


http://www.eencrafterweetjewel.nl :ie
Met de allervriendelijkste groet,

P@ the T5 courier
Altijd op zoek naar het lekkerste stukje asfalt in de mooiste omgeving.
Die ook luistert naar de naam "Patrick".
vaniac
Berichten: 1202
Lid geworden op: 13 jan 2007, 20:33

@andy

Bericht door vaniac »

Hallo Andy,

Als ik dit zo lees, moet ik ook maar eens gaan proefrijden in een Crafter...... :ikrij :klappen
Gebruikersavatar
crafter koerier
Berichten: 180
Lid geworden op: 12 jan 2007, 20:48
Locatie: Purmerend

Bericht door crafter koerier »

Hoi Vaniac...Nou als je de kans krijgt probeer dan minimaal de 136 pk mee te krijgen, je weet niet wat je overkomt....Had destijds de 110 pk een paar keer meegenomen naar Zweden uK en tjechie..leuke proefritjes hoor. Maar heb zelf de 136 pk en wat een verschil is dat... :happy
Groetjes Andy v/h Crafter koerier
Afbeelding
vaniac
Berichten: 1202
Lid geworden op: 13 jan 2007, 20:33

dringend

Bericht door vaniac »

Nou Andy, je maakt me nu helemaal nieuwsgierig. Ik ga binnenkort de bedrijfswagendealer eens met een bezoek vereren.
Gebruikersavatar
Evert-Jan (T5 180)
Berichten: 299
Lid geworden op: 13 jan 2007, 16:55
Locatie: Gelderland

Bericht door Evert-Jan (T5 180) »

Hey Andy,
Weer in het land, en lekker wat kilometers onder de banden door laten rollen :lach :lach
Evert-Jan (voorheen T5 180)
Gebruikersavatar
crafter koerier
Berichten: 180
Lid geworden op: 12 jan 2007, 20:48
Locatie: Purmerend

Bericht door crafter koerier »

Zou ik doen Vaniac...ik weet niet of je zondag ook komt? Kan je hem ff live zien staan!!!

Ja Evert-Jan ik ben er weer. Alles liep weer voorspoedig. Toch weer 1700 km erbij gezet...Heb hem heel ff op zijn staart getrapt...Viel niet tegen...158 op de navigatie....Wou het even uitproberen, voor de rest niet boven de 120 geweest....Loopt perfect de Crafter!!!
Groetjes Andy v/h Crafter koerier
Afbeelding
Plaats reactie