Welkom op het weetjewel forum, van en voor Volkswagen Transporter rijders.

Groetjes webmaster Henk-1

klik rechts op de "X" dan verdwijnt dit veld

Servo stuur

vragen over de T5
Plaats reactie
Rollin-Vilda
Berichten: 96
Lid geworden op: 21 jan 2007, 10:43
Locatie: Herne, België
Contacteer:

Servo stuur

Bericht door Rollin-Vilda »

Heren,

Als ik een bocht neem terwijl de motor langzaam draait (vb trage bocht of ontkoppeling ingedrukt) werkt de servo niet. Als ik terugschakel of gas geef zodat het toerental omhoogschiet werkt ie als een zonnetje. Kortom, eenmaal per dag moet ik eens flink aan het stuur trekken, maar verder werkt hij prima.

Ik ga sowieso wel eens langs de garage, maar wat zou het kunnen zijn? Het vloeistofpeil is in elk geval goed.

Groeten,

Rollin
Gebruikersavatar
heemskerk
Berichten: 2025
Lid geworden op: 07 nov 2008, 20:12

Re: Servo stuur

Bericht door heemskerk »

Rollin-Vilda schreef:Heren,

Als ik een bocht neem terwijl de motor langzaam draait (vb trage bocht of ontkoppeling ingedrukt) werkt de servo niet. Als ik terugschakel of gas geef zodat het toerental omhoogschiet werkt ie als een zonnetje. Kortom, eenmaal per dag moet ik eens flink aan het stuur trekken, maar verder werkt hij prima.

Ik ga sowieso wel eens langs de garage, maar wat zou het kunnen zijn? Het vloeistofpeil is in elk geval goed.

Groeten,

Rollin
Ik rijdt sowieso ook minstens drie keer per week langs de Vw garage... :knipoog Wanneer het oliepeil echt oke is moet je het m.i. zoeken in de pomp of het stuurhuis zelf. Veel meer blijft er ook niet over trouwens. Je zou wel even kunnen kijken of er mogelijk geen slang verdraaid of geknikt is?
Plaats reactie