Welkom op het weetjewel forum, van en voor Volkswagen Transporter rijders.

Groetjes webmaster Henk-1

klik rechts op de "X" dan verdwijnt dit veld

interieur dubbele cabine T5 gp comfortline

vragen over de T5
Gebruikersavatar
Multivan Generation
Berichten: 33775
Lid geworden op: 14 jan 2007, 14:41
Locatie: Zeeland (Oost)
Contacteer:

Re: interieur dubbele cabine T5 gp comfortline

Bericht door Multivan Generation »

ik heb net die plaatjes bekeken,
maar ik vind het er wat goedkoop uitzien en dat voor dat geld :muur
...have you ever noticed that some people never have the money to do it right, but can always find the money to do it twice?...
johnny van de voorde
Berichten: 394
Lid geworden op: 09 okt 2007, 19:39

Re: interieur dubbele cabine T5 gp comfortline

Bericht door johnny van de voorde »

Hey mannen,

Nogmaals ..... het is en blijft een "werkbus". De transporter staat nog steeds aangeschreven als buli ( komt van bus und lieferwagen ).

Je kan het ook anders zien : We hebben een bestelwagen die , omdat we er extra veel geld voor betalen ook nog eens mooi uitziet !

En wat die dopjes betreft , 't ja er zijn nog wel meer dingen die anders hadden gekund vind ik.

John.
Gebruikersavatar
theo
Berichten: 511
Lid geworden op: 13 jan 2007, 17:45
Locatie: almere
Contacteer:

Re: interieur dubbele cabine T5 gp comfortline

Bericht door theo »

even een rot opmerking maken die ik niet kan laten( mijn renault traffic ziet er beter uit) :bifun :bifun :bifun
johnny van de voorde schreef:Hey mannen,

Nogmaals ..... het is en blijft een "werkbus". De transporter staat nog steeds aangeschreven als buli ( komt van bus und lieferwagen ).

Je kan het ook anders zien : We hebben een bestelwagen die , omdat we er extra veel geld voor betalen ook nog eens mooi uitziet !

En wat die dopjes betreft , 't ja er zijn nog wel meer dingen die anders hadden gekund vind ik.

John.
zie onze site voor een mooi hekwerk sier-hekwerken!
Gebruikersavatar
Multivan Generation
Berichten: 33775
Lid geworden op: 14 jan 2007, 14:41
Locatie: Zeeland (Oost)
Contacteer:

Re: interieur dubbele cabine T5 gp comfortline

Bericht door Multivan Generation »

theo schreef:even een rot opmerking maken die ik niet kan laten( mijn renault traffic ziet er beter uit) :bifun :bifun :bifun
Dat geloof ik zonder meer,
ik heb hier een folder liggen van de Renault Traffic generation,
een soort van multivan tegenhanger, die niet in NL leverbaar is.
En die ziet er binnen in erg fraai uit..
...have you ever noticed that some people never have the money to do it right, but can always find the money to do it twice?...
Klusman
Berichten: 250
Lid geworden op: 02 dec 2010, 19:29
Locatie: Eindhoven

Re: interieur dubbele cabine T5 gp comfortline

Bericht door Klusman »

Ik krijg het gevoel dat dit nieuw is, alle accesoires zijn € 5 tot € 10 duurder geworden, en zo te zien wordt er goedkoper ingekocht.
Plaat dunner, niet stevig genoeg voor blinde klipjes, dan maar kunstof dopjes.
Bestelbus of niet, ze moeten leveren wat ze laten zien op de site en in de folder.
Dit is voor VW al weer een win/win situatie.
Ik wordt nu wel nieuwsgierig naar de mijne, ik wil gewoon de afwerking van de foto, van de Vw site.
Gebruikersavatar
gertned
Berichten: 148
Lid geworden op: 23 nov 2010, 16:32

Re: interieur dubbele cabine T5 gp comfortline

Bericht door gertned »

theo schreef:even een rot opmerking maken die ik niet kan laten( mijn renault traffic ziet er beter uit) :bifun :bifun :bifun
johnny van de voorde schreef:Hey mannen,

Nogmaals ..... het is en blijft een "werkbus". De transporter staat nog steeds aangeschreven als buli ( komt van bus und lieferwagen ).

Je kan het ook anders zien : We hebben een bestelwagen die , omdat we er extra veel geld voor betalen ook nog eens mooi uitziet !

En wat die dopjes betreft , 't ja er zijn nog wel meer dingen die anders hadden gekund vind ik.

John.
nou ik heb ff gekeken naar de renault traffic.
maar die is echt lelijk daar is nou werkelijk alles lelijk aan bij mijn auto zijn het achterin alleen die dopjes voor de rest is de T5 gp een wereld auto die je niet eens kan vergelijken met een andere auto
en zeker geen renault traffic dat is net een opgeblazen kikker :adhd :adhd :adhd
Afbeelding
Gebruikersavatar
Multivan Generation
Berichten: 33775
Lid geworden op: 14 jan 2007, 14:41
Locatie: Zeeland (Oost)
Contacteer:

Re: interieur dubbele cabine T5 gp comfortline

Bericht door Multivan Generation »

Heb je ook naar de Traffic Generation gekeken?
...have you ever noticed that some people never have the money to do it right, but can always find the money to do it twice?...
Gebruikersavatar
Inbouwer
Berichten: 545
Lid geworden op: 03 nov 2008, 17:42
Locatie: Zoetermeer

Re: interieur dubbele cabine T5 gp comfortline

Bericht door Inbouwer »

De opberg vakken zitten vaak gekit, maar deze laten ook vaak makkelijk los. Bij mij oude bus dankbaar gebruik van gemaakt om in het vak aan de kant waar niet de schuifdeur zit de versterker van de subwoofer in te bouwen.
Mijn buurman heeft onlangs zijn T5 GP comfortline BD gekegen en die heeft ook geen dopjes, wel is de dubbelcabine nu in de donker grijze kleur.

Ik heb bericht dat mijn auto klaar is bij PON en dat hij op transport gaat naar de dealer.

Verwacht hem dan ook morgen of overmorgen op het voorraad terrein aan te treffen :gekte :gekte :gekte

Zal door de ramen kijken hoe deze is afgewerkt.

Ben bang dat bij in inbouw van de dubbelcabine met de kapjes de monteur voor degelijkheid is gegaan m.b.t. het vastzetten van de kunststof panelen i.p.v. mooi. :muur
Gebruikersavatar
Babson
Berichten: 245
Lid geworden op: 05 jun 2007, 20:26
Locatie: Achterhoek

Re: interieur dubbele cabine T5 gp comfortline

Bericht door Babson »

Ik denk dat de afwerking van de panelen afhankelijk is van het bedrijf, dat de dubbele cabine inbouwt.
In mijn nieuwe (7 feb. 2011) T5 Comfortline met allerlei extra pakketen zitten wel plastic doppen in de panelen maar niet in de afdek lijst.

Kijk zelf maar: http://img35.imageshack.us/i/interieurcomfortline.jpg/

Gr. Babson
T5 GP DSG, 220 pk 490 Nm
Plaats reactie