Welkom op het weetjewel forum, van en voor Volkswagen Transporter rijders.

Groetjes webmaster Henk-1

klik rechts op de "X" dan verdwijnt dit veld

vloermatten en railsysteem

vragen over de T5
Plaats reactie
AlbertP
Berichten: 28
Lid geworden op: 04 dec 2010, 22:02

vloermatten en railsysteem

Bericht door AlbertP »

Hallo,

ik ken het railsysteem van de Multivan. Een Multivan is altijd een korte wielbasis. Is er ook een uitvoering van het railsysteem voor een bus met lange wielbasis? Is dat dan een goed basis om een opbouw voor een camper mee te maken?

Albert
Gebruikersavatar
mettesboy
Berichten: 692
Lid geworden op: 28 jan 2007, 21:54
Locatie: Olen België

Re: vloermatten en railsysteem

Bericht door mettesboy »

een multivan is er ook in lange uitvoering zij het enkel in comfortline dacht ik.
2005 T5Transporter Freedom LWB DC 96kw handgeschakeld
2010 Caravelle comfortline LWB DC 132kw handgeschakeld
2016 Caravelle highline LWB DC 150kw DSG
2022 Caravelle Comfortline LWB DC 150kw DSG 4Motion
Gebruikersavatar
pootpeter
Berichten: 132
Lid geworden op: 02 apr 2011, 12:00
Locatie: Vlaardingen

Re: vloermatten en railsysteem

Bericht door pootpeter »

Ja sinds de facelift is de T5 multivan ook in LWB het railssysteem loopt ook helemaal door, zeker bij dubbele cabine heb je achterin lekker veel beenruimte. Alleen te krijgen als comfortline, maar dat is al luxe genoeg. Lijkt me een geschikte basis voor een camper, alleen de prijs incl bpm en BTW....
2011 Multivan GP DC LWB 140 PK Bearlock Nolden LED dagrijverlichting ABT verlaagd
edjeraketje
Berichten: 677
Lid geworden op: 12 jan 2007, 19:38
Locatie: Tussen Leeuwarden en Dokkum

Re: vloermatten en railsysteem

Bericht door edjeraketje »

Je hebt in de 2009 Mv ook al een lange versie. Het moet dus ook voor het "ouwe"type te krijgen zijn.
Overigens kun je ook de korte rails gebruiken, je kunt dan de bank niet geheel naar achteren schuiven en zo houd je dan meer bagageruimte over. Je hebt dan alleen niet dat de vloermat geheel doorloopt, maar daar is meestal wel weer een mouw aan te passen.

Gr Edje
BPC Garrett 2260 80% verstuivers, 215 KW 570NM 2000/3700, Wagner IC, Lowtec Hilow 4,H&R stabilisators 26/30 Projektzwo bi-xenon
Man Tge 3.180 4x4 automaat
Plaats reactie