Welkom op het weetjewel forum, van en voor Volkswagen Transporter rijders.

Groetjes webmaster Henk-1

klik rechts op de "X" dan verdwijnt dit veld

betaalbare alam inbouwer T5

vragen over de T5
Plaats reactie
Gebruikersavatar
robertTREBOR
Berichten: 1237
Lid geworden op: 09 mei 2008, 20:10
Locatie: vlaardingen

betaalbare alam inbouwer T5

Bericht door robertTREBOR »

gisternacht bij mij op de parkeerplaats in vlaardingen een auto compleet leeggeroofd.
slechts 2 auto's ervan verwijderd stond ik geparkeerd.

mijn t5 128 kw 8-2008 heeft slechts een knipperlampje op de linkerdeur ter afschrikking.

bij de vw dealer kost het 1050 euro om er een klasse 3 alam in te laten bij bouwen op de zgn. canbus ?
schrok me rot van zo'n prijs

heeft iemand ervaring met een goede betaalbare alarm inbouwer regio rotterdam ?
want ik geloof dat in deze tijd een goed alarm toch wel helaas een noodzaak aan het worden is.
vw t4 2500tdi 75KW 10-2002; gekocht 6-2004 t/m 10-2010 probleemloos tot op 410.000 km verkocht
vw t5 2500tdi 128KW 10-2008; gekocht 10-2010 t/m 09-2013 te veel problemen 133.000 km verkocht
( 6000 Euro aan kosten in 4 maanden !.)
Gebruikersavatar
Multivan Generation
Berichten: 33815
Lid geworden op: 14 jan 2007, 14:41
Locatie: Zeeland (Oost)
Contacteer:

Re: betaalbare alam inbouwer T5

Bericht door Multivan Generation »

viewtopic.php?f=13&t=32340

wellicht ontgaan?
...have you ever noticed that some people never have the money to do it right, but can always find the money to do it twice?...
Gebruikersavatar
navi16
Berichten: 219
Lid geworden op: 11 aug 2007, 23:38
Locatie: Zoetermeer

Re: betaalbare alam inbouwer T5

Bericht door navi16 »

in Zoetermeer bij Brian GT klasse 3 799,- euro incl BTW.
VW T5 170PK van TDI naar TDI ---> VW Passat Variant TSI
Gebruikersavatar
dennie
Berichten: 8
Lid geworden op: 26 nov 2008, 18:18

Re: betaalbare alam inbouwer T5

Bericht door dennie »

Hey robert

Ik heb het 2 jaar geleden een alarm inlaten bouwen door johan de (inbouwer) van het bericht hier boven

Ben nog steeds super tevreden en het is allemaal profesioneel ingebouwt

Groeten
Gebruikersavatar
Inbouwer
Berichten: 545
Lid geworden op: 03 nov 2008, 17:42
Locatie: Zoetermeer

Re: betaalbare alam inbouwer T5

Bericht door Inbouwer »

Ja, een 2008 T5 hoeft geen can-bus alarm in dat moet alleen in een T5 GP of anders is het wel heel veel werk om een analoog alarm in een T5 te krijgen.

Die prijs die je noemt is wel erg hoog hoor.

Ik kan het zeker voor minder.

Gr. Inbouwer :yes
Gebruikersavatar
robertTREBOR
Berichten: 1237
Lid geworden op: 09 mei 2008, 20:10
Locatie: vlaardingen

Re: betaalbare alam inbouwer T5

Bericht door robertTREBOR »

zoals gezegd 2 dgn. terug een auto die zowat naast me stond zeer grof opengebroken met een KOEVOET.
dat lukte dus niet !
wel de hele deur naar de klote.
daarna hebben ze het ruitje ingetikt en een paar brillen en een navi gepikt.

mijn bus stond er vlak bij, en ik was zelfs vergeten mn 7 inch mio navi met ingebouwde tv tuner
van de ruit af te halen, omdat iedereen hier dacht , ook ik , dat de buurt zo veilig was.
niet dus!

ik had wel een stuurklem door mn stuur met knipperled van CONRAD.NL
die onmiddelijk was afgegaan met 120 db als de ruit was in getikt.

achteraf denk ik dat dit me geluk is geweest, maar soms vergeet ik die stuurklem ook wel eens.

vandaar een klasse 2 alarm minimaal met wat leds die de hele nacht flink knipperen.
die is simpelweg niet te vergeten, want die activeert als je afsluit.
honkbal knuppel staat bij me deur. de rest laat zich niet moeilijk raden.

volgende week laat ik in zoetermeer wel even dat alarm inbouwen, thx voor de tip.
Bijlagen
conrad stuurklem
conrad stuurklem
vw t4 2500tdi 75KW 10-2002; gekocht 6-2004 t/m 10-2010 probleemloos tot op 410.000 km verkocht
vw t5 2500tdi 128KW 10-2008; gekocht 10-2010 t/m 09-2013 te veel problemen 133.000 km verkocht
( 6000 Euro aan kosten in 4 maanden !.)
Gebruikersavatar
robertTREBOR
Berichten: 1237
Lid geworden op: 09 mei 2008, 20:10
Locatie: vlaardingen

Re: betaalbare alam inbouwer T5

Bericht door robertTREBOR »

sow vrijdag 29 april gaat me klasse 3 alarm erin bij http://www.brian.nl" onclick="window.open(this.href);return false;
slaapt denk wel wat rustiger dan, want die 128kw wordt best veel gejat hoor ik overal om me heen, brrr.
samen met een stuurklem erop hoop ik dat ze hem overslaan en een makkelijker te pikken object nemen.
thx. voor de tip over brian, het bedrijf komt erg prof. over.
vw t4 2500tdi 75KW 10-2002; gekocht 6-2004 t/m 10-2010 probleemloos tot op 410.000 km verkocht
vw t5 2500tdi 128KW 10-2008; gekocht 10-2010 t/m 09-2013 te veel problemen 133.000 km verkocht
( 6000 Euro aan kosten in 4 maanden !.)
veerman
Berichten: 45
Lid geworden op: 21 mei 2008, 18:26

Re: betaalbare alam inbouwer T5

Bericht door veerman »

Het is natuurlijk altijd goed om een alarm systeem te hebben, maar er zijn er hier het afgelopen jaar een aantal transporters gestolen waarvan ze allemaal een alarm hadden. Op 1 iemand na was alles klasse 3 en niemand heeft iets gehoord. Nu zijn ze weer bezig met het leeghalen van autos , diverse merken, vooral plofzakken en navi doet het goed. Een enkel alarm is afgegaan maar de auto was leeg. Er is zelfs uit een alfa een heel interieur gejat terwijl een klasse 3 alarm aanwezig was. Ik wil hiermee zeggen dat als ze iets willen hebben, krijgen ze het toch wel!
Oh ja. De politie zegt ons om vooral niet zelf naar beneden te gaan. :bonk
Mvg frank
Ronald van Brandwijk
Berichten: 105
Lid geworden op: 17 dec 2008, 07:13

Re: betaalbare alam inbouwer T5

Bericht door Ronald van Brandwijk »

Alarm of niet, als ze hem willen hebben gaat hij toch mee.

Ongeveer 4 maanden geleden is de suzuki grand vitara van de buurman meegenomen zonder te vragen.
Hier zat ook een fabrieks alarm op.

Na een maand mocht hij van de verzekering weer een nieuwe ophalen bij de dealer.
Deze is 2 weken geleden ook geprobeerd te stelen, echter had hij bij deze auto na een tip van mij een bear lock in laten bouwen.

En wat denk je de auto staat nu al 2 weken bij de dealer om de schade van de poging tot stelen te maken.
Contact slot ed. ( er moeten spullen uit japan komen )
Ook deze auto had alarm en staat gewoon in de straat voor de deur geparkeerd.

Ze hebben de motor wel aan de gang gekregen maar rijden zat er effe niet in ivm de bear lock. :politie

De strekking van dit verhaal, als je auto weg is is het ..... en als je auto geprobeerd is mee te nemen is het ook .....
Maar als ik mag kiezen dan toch maar het laatste.
Plaats reactie