Welkom op het weetjewel forum, van en voor Volkswagen Transporter rijders.

Groetjes webmaster Henk-1

klik rechts op de "X" dan verdwijnt dit veld

Laadruimte T5

Ben je bezig met een leuk of ingrijpend project aan je bus. Plaats deze dan hier
Plaats reactie
Lisboa

Laadruimte T5

Bericht door Lisboa »

Hierbij enkele foto's van de laadruimte van m'n T5 nadat ik deze naar eigen wensen heb aangepast.

Beide wielkasten zijn volledig ingepakt en voorzien van deksel, hierin is een enorme ruimte voor van alles wat je aanboord wilt hebben.
De vloer is voorzien van betonplexplaat uit één stuk voorzien van antislip.
Aan de linker en rechter zijwand zit 9mm multiplex, kan dus een stootje hebben en voorzien van projecttapijt.
Op de vloer zijn de sjorogen behouden en zijn verzonken in de vloer alsmede de beschermstrip aan de voorzijde.
Qua afmeting heb ik rekening gehouden met de standaardmaten van de bekende blauwe veilingkratten(groenteboer etc.)
Van deze kratten passen er drie naast elkaar en drie achter elkaar, op deze manier kun je ontzettend veel vervoeren zonder dat het door je laadruimte verschuift.

Mvg,

Luuk
Bijlagen
Laadruimte T5 1
Laadruimte T5 1
Lisboa

Re: Laadruimte T5

Bericht door Lisboa »

Foto 2

Mvg,

Luuk
Bijlagen
Laadruimte 2
Laadruimte 2
Lisboa

Re: Laadruimte T5

Bericht door Lisboa »

Foto 3

Mvg,

Luuk
Bijlagen
Laadruimte 3
Laadruimte 3
Harry 341
Berichten: 10037
Lid geworden op: 12 jan 2007, 20:52
Locatie: Velserbroek

Re: Laadruimte T5

Bericht door Harry 341 »

Mooi man!! Mooie kleur bus ook..... :bifun
grtz.Harry
Bijlagen
IMG_0126.JPG
Old busses never die...they just fade away.....something red..something blue...something gold and something new.
Lisboa

Re: Laadruimte T5

Bericht door Lisboa »

Harry 341 schreef:Mooi man!! Mooie kleur bus ook..... :bifun
grtz.Harry
Tx Harry!

Jij ook nog gefeliciteerd met jouw nieuwe aanwinst, en je hebt de laadruimte er weer strak bij staan.
Het tapijt bij jouw op de vloer in de laadruimte vind ik eigenlijk mooier dan zoals nu bij mij, maar in mijn geval voor m'n werk niet zo praktisch.


Mvg,

Luuk
Plaats reactie