Welkom op het weetjewel forum, van en voor Volkswagen Transporter rijders.

Groetjes webmaster Henk-1

klik rechts op de "X" dan verdwijnt dit veld

mijn bus was klaar van de vw dealer, maar ben niet blij mee

vragen over de T4
Gebruikersavatar
carl
Berichten: 489
Lid geworden op: 12 jan 2007, 23:17
Locatie: Amersfoort
Contacteer:

Bericht door carl »

Jimbo schreef:Het moest snel snel, dus daarom konden we het niet netjes doen.... ????

Die moet ik onthouden voor bij mij klanten.

Grote onzin natuurlijk. Je doet het goed of je doet het niet. Als je ziet dat je het niet netjes kan maken doordat je de tijd niet krijgt, dan moet je de klant teleurstellen. Je gaat toch niet iets afraggen om de klant maar "tevreden te stellen" en zo je eigen naam door het slijk te halen. Dan hadden ze moeten zeggen, we kunnen het snel doen maar kwalitatief gaat u dat wel merken.

Maar las ik goed € 4200 voor een achterbumper en een deur? Kon bij mij spuiter voor wat minder mijn hele bus met een speciale paint laten doen. (zat al wat schade op dus ze moesten al spuiten)
nee ik had schade aan de rechter zijde van voor tot achter en ze hebben de bumper hoeken mee gespoten. schuif deur moest worden vervange & portierdeur dus de heele zijkand moest worden gespoten.
Afbeelding
T4 TDI caravelle 111 kw met K&N Filter, EPS katvervanger,midden demper, Twee einddempers DTM ovaal.:happy
Jimbo
Berichten: 225
Lid geworden op: 13 jan 2007, 23:55

Bericht door Jimbo »

knap kansloos schade dus. en dan nog eens allemaal rot hoekjes. De spuiter wist hoe lang hij nodig had en dat hij het niet kon redden in zo'n korte tijd, en zoniet dan is het een beuner. succes met de afhandeling.
Gebruikersavatar
ELPeter
Berichten: 94
Lid geworden op: 23 mei 2007, 17:48
Locatie: Heerlen (Limburg)
Contacteer:

Bericht door ELPeter »

Nou Jimbo,

Ik kan je een nog betere smoes geven.

Mij werd onder de neus geduwt: "Als ik maar de tijd krijg, kan ik de ruit goed maken".
Dit na 4 keer een hele dag (van 9-17 uur) de auto kwijt te zijn geweest.

Service is tegenwoordig ver te zoeken.

Verleen service en je naam blijft hoog.

:toppie
Jimbo
Berichten: 225
Lid geworden op: 13 jan 2007, 23:55

Bericht door Jimbo »

Antwoord terug:
moet je eens een cursus volgen, kan je het in een uurtje kijk maar naar andere glaszetters.
Maar het is gewoon waardeloos, vaak werk je je helemaal krom voor dat stuk blik, vele nemen een lening, zijn er zuinig op, en zo'n stuk... verpest het plezier voor je.

Beter iets meer betalen en goed werk dan bij een beuner (alhoewel iets meer betalen meestal ook niet iets meer service betekent :muur )
Gebruikersavatar
Henk-1
Site Admin
Berichten: 4458
Lid geworden op: 11 jan 2007, 11:24
Locatie: Stadskanaal
Contacteer:

Bericht door Henk-1 »

Carl het is balen dat je bus niet goed is overgespoten
En ik begrijp goed dat je pist off bent
Deze hele topic worden verschillende bedrijven genoemd, dat mag niet
Je moet je aan de huisregels houden

Maar misschien word je bus nu wel goed aangepakt en herstellen ze alle fouten.
Groetjes webmaster Henk-1 :wjwnl VW T5 1.9TDI uit 2008 140PK
Gebruikersavatar
carl
Berichten: 489
Lid geworden op: 12 jan 2007, 23:17
Locatie: Amersfoort
Contacteer:

Bericht door carl »

@ Henk-1

sorry Henk-1 zal er beter op letten :bonk

Groet

Carl
Afbeelding
T4 TDI caravelle 111 kw met K&N Filter, EPS katvervanger,midden demper, Twee einddempers DTM ovaal.:happy
Gebruikersavatar
carl
Berichten: 489
Lid geworden op: 12 jan 2007, 23:17
Locatie: Amersfoort
Contacteer:

Bericht door carl »

nou beste wjwer's we zijn er uit met veel gebel met verz enz enz maar ben nu langs geweest en hij zach dat het niet goed was en hij erkende de fouten, word dinsdag op nieuw hersteld kan dan eindelijk weer :lach lekker :ikrij

bedank wjw voor de tips.

Groet

Carl

:klappen
Afbeelding
T4 TDI caravelle 111 kw met K&N Filter, EPS katvervanger,midden demper, Twee einddempers DTM ovaal.:happy
Gebruikersavatar
francisco
Berichten: 819
Lid geworden op: 14 jan 2007, 19:59
Locatie: 's-Hertogenbosch
Contacteer:

Bericht door francisco »

'suc6 er meer!
Gebruikersavatar
carl
Berichten: 489
Lid geworden op: 12 jan 2007, 23:17
Locatie: Amersfoort
Contacteer:

Bericht door carl »

hij is nu voor de 2de keer terug geweest en nog niet naar mijn zin, wat moet ik hier nou mee beste weetjewellers ik wordt er niet goed van eerst zij hij, Ja maar de ander deur is ook niet zo mooi en dit en dat en later zij hij weer dat ik wel gelijk had en dat ik niet zo krieties moet kijkken, er zit nog iet's een deukje in en hij is beter gespoten, maar het deukje zit er nog wel in mijn deur. als je het niet weet zou je het bijna niet zien. maar ja ik zie het wel en hij zach het ook en hij zij we doen het nog wel een keer maar ja weer mijn bus 3 dagen weg, wat moet ik nou???
wel doen of niet zo krieties kijkken.

graag wat advies ik weet het niet meer.
Laatst gewijzigd door carl op 21 jun 2007, 11:25, 1 keer totaal gewijzigd.
Afbeelding
T4 TDI caravelle 111 kw met K&N Filter, EPS katvervanger,midden demper, Twee einddempers DTM ovaal.:happy
Gebruikersavatar
René
Berichten: 5272
Lid geworden op: 13 jan 2007, 21:18
Locatie: Obdam, gechipte 151PK VCDS en vagdash 2.5. Tel: 0637199013.

Bericht door René »

Je moet kritisch blijven kijken, straks erger je er dood aan, en neem je genoegen met minder. In ieder geval zou ik net zo lang protesteren tot het naar mijn zin is. ( heb misschien makkelijk praten, want zie nu ook dat het heel mooi en strak kan) Misschien kun je het nu bij een ander laten doen waar je wel vertrouwen in hebt. Zullen zij niet leuk vinden, maar jij hebt nu weinig vertrouwen in hun manier van werken.

(ik weet wel iemand hoor, daar komt mijn auto ook net vandaan.)

Er wordt anders genoeg geld voor betaald, dus moet gewoon perfect zijn......

René
Gebruikersavatar
Wim T4 935
Berichten: 1873
Lid geworden op: 04 feb 2007, 19:58
Locatie: Randstad

Bericht door Wim T4 935 »

Heb jij zelf deze reparateur gekozen of heeft de verzekeraar daar een rol in gehad? In het laatste geval zou ik de verzekeraar er op aan spreken en eisen naar een ander te mogen gaan.

:T44EVER
Wim
Gebruikersavatar
Ko de Dorpsgek
Berichten: 278
Lid geworden op: 12 jan 2007, 20:57
Locatie: Almaria del Sol

Bericht door Ko de Dorpsgek »

De dealer besteed het spuitwerk in de meeste gevallen uit en doet dat dus niet zelf.
Vaak kiest hij daar voor de goedkoopste uit, daar verdient ie het meest aan...
Aldus de jongens in Hoogwoud!
Open content leads
to vieze plaatjes
Gebruikersavatar
carl
Berichten: 489
Lid geworden op: 12 jan 2007, 23:17
Locatie: Amersfoort
Contacteer:

Bericht door carl »

@ Berrie en Rene

ja het kan strakker maar je dat is bij mij niet het geval, en je heb gelijk denk dat ik toch een af spraak gaat maaken om het op nieuw te laten doen maar ja komt er weer een laag over heen daar word hij ook niet beter van denk ik.
en hij moet wel door hun gedaan worden het is (garantie) voor zo ver dan.

Groet


Carl
Afbeelding
T4 TDI caravelle 111 kw met K&N Filter, EPS katvervanger,midden demper, Twee einddempers DTM ovaal.:happy
Gebruikersavatar
carl
Berichten: 489
Lid geworden op: 12 jan 2007, 23:17
Locatie: Amersfoort
Contacteer:

Bericht door carl »

@ Wim T4 935

nee heb ik zelf gekosen zou eerst naar een ander gaan maar hun zaten vol, dus met over leg met mij is hij naar naar hun gegaan.
Afbeelding
T4 TDI caravelle 111 kw met K&N Filter, EPS katvervanger,midden demper, Twee einddempers DTM ovaal.:happy
Gebruikersavatar
carl
Berichten: 489
Lid geworden op: 12 jan 2007, 23:17
Locatie: Amersfoort
Contacteer:

Bericht door carl »

@ Ko de Dorpsgek

nee hun hebben zelf een schade herstel bedrijf er bij zittendus ja daar om ging ik er mee akkoort dat hij naar hun ging, maar ja het zech niet veel meer een dealer zijn.
had hem beeter naar iemand op de hoek kunnen brengen had ik zelf ook nog wad over gehouden.

Groet

Carl
Afbeelding
T4 TDI caravelle 111 kw met K&N Filter, EPS katvervanger,midden demper, Twee einddempers DTM ovaal.:happy
Plaats reactie