Welkom op het weetjewel forum, van en voor Volkswagen Transporter rijders.

Groetjes webmaster Henk-1

klik rechts op de "X" dan verdwijnt dit veld

Arne aka ArcsS

Hier kun je je voorstellen aan de vaste bezoekers.
Plaats reactie
ArcsS
Berichten: 2
Lid geworden op: 27 mei 2011, 22:56

Arne aka ArcsS

Bericht door ArcsS »

Ik zal mij ook kort voorstellen, ik ben Arne from Belgium.Ik heb geen T4 of T5, wel hun kleine broer: Een toffebruine caddy '11 2.0 tdi.
Ik rijd er graag mee, net zoals de vriendin.
Mijn vriendin zelf rijdt met een Nissan Note '09 1.4, tof wagentje, alles er op en er aan, spijtig genoeg krijg je er niets in. Wat een kleine auto ... :bonk :bonk .
Door onze kinderdromen zou ik nog een andere droom van mezelf willen waarmaken: Een bus. Ik ben haar aan het proberen te overtuigen om haar luciferdoosje te "ruilen" tegen een t4.
Spijtig genoeg is het zeeeer moeilijk om er een te vinden in redelijke staat met redelijke kilometers, dubbele cabine en da nog eens in het zwart :)
Ik zou deze dan subtiel proper maken: windschermpje voor, raamwindschermpjes, sidebars, instapverlichting, ...
Ik hoop dat mijn droom (dromen) werkelijkheid kunnen worden, zo kan ik actief op het forum mijn bijdrage inbrengen :)

Hopelijk tot heel binnenkort :wjw
Gebruikersavatar
Peter 887
Berichten: 2455
Lid geworden op: 12 jan 2007, 20:58
Locatie: Westfriesland Tel.nr. 0631671329

Re: Arne aka ArcsS

Bericht door Peter 887 »

Welkom op :wjw , en suc6 met het zoeken naar een geschikte Transporter.
T4 2.8 VR6 LWB
Het leven is een feest,maar je moet zelf de slingers ophangen.

El groeto uit Sjikago
ArcsS
Berichten: 2
Lid geworden op: 27 mei 2011, 22:56

Re: Arne aka ArcsS

Bericht door ArcsS »

Die site kende ik nog niet. Het kleur speelt is idd niet het belangrijkste, al zou fel oranje, geel of groen niet voor mij zijn. Ik ben meer een achtergrondfiguur :)
Het is een mooie camper, mooie prijs en mooie kilometerstand maar ik heb al een caravan. Ik ben eigenlijk specifiek op zoek naar een 'camionet', liefst met dubbele cabine en een diesel:D
Plaats reactie