Welkom op het weetjewel forum, van en voor Volkswagen Transporter rijders.

Groetjes webmaster Henk-1

klik rechts op de "X" dan verdwijnt dit veld

weer diefstal regio arnhem

vragen over de T5
Plaats reactie
Gebruikersavatar
raymondo
Berichten: 612
Lid geworden op: 13 jan 2007, 22:04
Locatie: zevenaar

weer diefstal regio arnhem

Bericht door raymondo »

vannacht bij een kennis 40 meter vanaf slaapkamer raam .. t5 gestolen met gereedschap alles er op en aan.. moest om half 6 werken bus weg...

politie wist te vertellen dat het de 18e is deze maand in deze regio...

onderandere 1 in arnhem zuid.. bewoner wakker gemaakt pistool op het hoofd gezet en sleutels gevraagd door nederlandse mannen...

ik was blij met me parkeer garage onder het huis met hek..... maar word zo wel erg link om nog t5 te rijden...
Gebruikersavatar
pootpeter
Berichten: 132
Lid geworden op: 02 apr 2011, 12:00
Locatie: Vlaardingen

Re: weer diefstal regio arnhem

Bericht door pootpeter »

Was gisteren even bij de dealer. Kregen net te horen dat er in het Westland ook weer T5 bussen gestolen waren. Heb nog tegen de verkoper gezegd dat ze misschien standaard een bearlock moeten laten inbouwen :ie
2011 Multivan GP DC LWB 140 PK Bearlock Nolden LED dagrijverlichting ABT verlaagd
quercusgarden
Berichten: 217
Lid geworden op: 14 jan 2007, 14:37
Contacteer:

Re: weer diefstal regio arnhem

Bericht door quercusgarden »

pootpeter schreef:Was gisteren even bij de dealer. Kregen net te horen dat er in het Westland ook weer T5 bussen gestolen waren. Heb nog tegen de verkoper gezegd dat ze misschien standaard een bearlock moeten laten inbouwen :ie
Het zou ze de helft van hun omzet kosten.
Ik heb zelf ook die Bearlock in laten bouwen maar als je dit soort verhalen leest kan je soms maar beter geen mooie T5 hebben.
Lamboo
Berichten: 20
Lid geworden op: 18 mei 2011, 19:44

Re: weer diefstal regio arnhem

Bericht door Lamboo »

Wat kost zo'n Bearlock met inbouw ongeveer?
Is dit werkelijk effectief?

Gelukkig kan ik de bus in mijn garage zetten.....maar toch.
johan p
Berichten: 16
Lid geworden op: 17 dec 2010, 20:38

Re: weer diefstal regio arnhem

Bericht door johan p »

er zijn 2 types gentelock losse pen hierbij kunje de sleutel er ter aller tijden uithalen
type 2 is het fietsslot model hierbij kun je de sleutel er alleen uit halen als hij op slot staat
de eerste kost389 incl btw en excl inbouw
de tweede kost 409 incl btw en excl inbouw
op de side van bear lock kun je de inbouw stations vinden verschild nog wel bij wie je het laat doen kwa kosten dus even hier en daar offertes op vragen kan geld besparen.
dubspeed
Berichten: 18
Lid geworden op: 25 mei 2011, 23:31

Re: weer diefstal regio arnhem

Bericht door dubspeed »

Daar schrik je wel van. Het word steeds gekker.
Ik ben zelf bezig met een track & trace systeem die aan een willekeurig alarm aangesloten kan worden. Een soort klasse 5 zeg maar, alleen zonder een abonnement. Zo snel mogelijk monteren...
Plaats reactie