Welkom op het weetjewel forum, van en voor Volkswagen Transporter rijders.
Groetjes webmaster Henk-1
klik rechts op de "X" dan verdwijnt dit veld
Groetjes webmaster Henk-1
klik rechts op de "X" dan verdwijnt dit veld
paar foto's van de plasma balden
paar foto's van de plasma balden
hier komen ze dan, paar meaking off foto's heb het echt te druk om een handleiding temaken maar hij komt echt nog wel!. maar hier wat foto's
even tellerunit uitbouwen en glas los halen. wijzers heb ik los geklikt met een vork!
Foto's in de avond komen nog. kan je wel vertellen dat het beeld savond echt helemaal tegek is. overdag vindt ik dit mee vallen. dan zeg ik leuk maar mooi moet het echt donker zijn :P
grt frank
even tellerunit uitbouwen en glas los halen. wijzers heb ik los geklikt met een vork!
Foto's in de avond komen nog. kan je wel vertellen dat het beeld savond echt helemaal tegek is. overdag vindt ik dit mee vallen. dan zeg ik leuk maar mooi moet het echt donker zijn :P
grt frank
- Multivan Generation
- Contacteer:
- Multivan Generation
- Contacteer:
De vorige schrijver boven je heeft wel goed gekeken!!!Harry 341 schreef:Tssjjjj. tuurlijk wijkt de teller niet af....alleen gaat ie nou ineens véééééééééééél
harder..![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
De tellerplaat is anders. De 120 km/u is nu in het midden en eerst iets voorbij het midden

De teller zal nog steeds dezelfde hoeveelheid verdraaien, met als gevolg, dat je op de teller harder rijdt dan je eerst op de teller reed

Kan bonnen besparen

...have you ever noticed that some people never have the money to do it right, but can always find the money to do it twice?...
- de blue devil
- Contacteer:
hallo francisco
ik had net ook een setje op marktplaats gezien allen deze past niet in mijn teller waar heb je ze weg hebben ze misschien meedere types van dit spul mijn bus is van 97
groet blue devil
ik had net ook een setje op marktplaats gezien allen deze past niet in mijn teller waar heb je ze weg hebben ze misschien meedere types van dit spul mijn bus is van 97
groet blue devil
nog steeds leuk het t4 gebeuren//////foto te zien op 1056 http://www.nmmluchttechniek.nl