Welkom op het weetjewel forum, van en voor Volkswagen Transporter rijders.

Groetjes webmaster Henk-1

klik rechts op de "X" dan verdwijnt dit veld

Een andere bus !!

vragen over de T5
Plaats reactie
Geerlings
Berichten: 124
Lid geworden op: 26 nov 2010, 19:34

Een andere bus !!

Bericht door Geerlings »

Na problemen met mijn vorige bus aan de motor hebben we een andere bus gekocht een zwarte T5 verlengde 60 edition met 174 pk maar het geluk zit ons niet mee want nu met deze bus moet na de vakantie de voorpoot lagers vernieuwen want kraken bij droog weer en de olie van de koppeling moet vernieuwd worden want met de koppeling in trappen voelen wij iets raars.Maar dat is nog niet zo slim als het volgende probleem we zitten nu op de camping in Spanje (Cambrils) kom ik er met toeval achter dat mijn linker achter wiel los onder de auto zit of in ieder geval de bouten zitten vast maar hij beweegt veel.En voor dat je iemand hebt voor het probleem op te lossen valt in ieder geval niet mee in Spanje,want ik heb de bus gekocht met 6 mnd garantie vorige maand maar toch moet ik zelf een handtekening geven dat ze aan mijn bus mogen werken.Ik moet overal zelf achteraan om het te regelen want via VW gaat het ............ Maar al het zover is dat ik weer kan rijden zal ik een foto schieten van mijn tweede t5 in nog geen half jaar P.s. deze bus heeft nog geen ton gelopen en toch veel problemen.Gr Geerlings :bonk
Gebruikersavatar
Carlo
Berichten: 81
Lid geworden op: 04 jul 2007, 20:00
Locatie: Bleiswijk
Contacteer:

Re: Een andere bus !!

Bericht door Carlo »

Wat is je vraag ? Kom zelf net terug uit Spanje, had ook een storing maar is bij een lokale dealer keurig opgelost.
Groet,

Carlo
Geerlings
Berichten: 124
Lid geworden op: 26 nov 2010, 19:34

Re: Een andere bus !!

Bericht door Geerlings »

De vraag was eigelijk of iemand ook een keer een los achter wiel had.Maar bij is het naar een week heen en weer gebel een losse bout waar het achterwiel aan vast zit ergens onder de auto maar zat los waardoor mijn achterwiel kon bewegen het horen rammelen.Als hij eruit was gegaan was het goed fout geweest met de gehele combinatie bus en caravan.Maar ze zeggen hier bij de garage dat het door de caravan komt door het trillen maar ik geloof het niet maarja ik laat het hiet in Spanje wel erbij maar ik thuis ben ga ik eerst weer een keer praten met de VW dealer.Gr uit Spanje
Rico
Berichten: 563
Lid geworden op: 15 jan 2007, 15:19

Re: Een andere bus !!

Bericht door Rico »

Da's natuurlijk onzin dat een caravan een trilling zou veroorzaken die een bout in de wielophanging laat loslopen. Is er soms iets vervangen in de wielophanging waarbij die bout niet goed vastgezet kan zijn?
Geerlings
Berichten: 124
Lid geworden op: 26 nov 2010, 19:34

Re: Een andere bus !!

Bericht door Geerlings »

Bij mij in ieder geval niet maar ik heb de bus eind mei gekocht bij de Dealer met garantie waar ik morgen heen ga om even te gaan praten over de bussen in 6 mnd tijd met beide vele problemen wat ik niet gedacht had bij dit merk.gr Geerlings
Geerlings
Berichten: 124
Lid geworden op: 26 nov 2010, 19:34

Re: Een andere bus !!

Bericht door Geerlings »

Gister bij de garage geweest met de bus en de verkoper zei:Ja dat kan als een gebruikte koopt.Wat een lul verhaal zei ik want hij is hier in mei ook gekeurd en kan je volgens mij dit wel tegenkomen bij controles op speling .Maar ze hebben in ieder geval de gehele bus na gelopen en ik heb ze wel vertelt als er weer iets gebeurd met los zittende delen dan komt de bus gewoon terug en dan neem ik geen Transporter meer.
Plaats reactie