Welkom op het weetjewel forum, van en voor Volkswagen Transporter rijders.

Groetjes webmaster Henk-1

klik rechts op de "X" dan verdwijnt dit veld

Nú even voorstellen; T5 pas januari 2012

Hier kun je je voorstellen aan de vaste bezoekers.
Plaats reactie
GertjanvD
Berichten: 108
Lid geworden op: 14 okt 2011, 08:39

Nú even voorstellen; T5 pas januari 2012

Bericht door GertjanvD »

Vandaag toch maar vast aangemeld als lid van weetjewel, hoewel mijn auto pas januari 2012 wordt geleverd. Na zo'n 15 jaar Landrover Defender ervaring kortgeleden een VW T5 4Motion besteld. Levertijd vier maanden! Kompleet met draaistoelen, 2e accu, koppelstation, 2cm verhoging, twee zijruiten en zonder tussenwand. Als kleur had ik het liefst 'pure grey' gekozen, maar dat is me met het oog op inruil (ooit) van harte afgeraden. Dus is het 'natural grey' geworden. Net als de Landrover die hij vervangt zal ik mijn auto vooral gaan gebruiken als 'reisauto'. Oftewel legaal op grijskenteken, maar wel met enige kasten en een verwijderbare slaapplek. Dus geen slaapdak, vast gemonteerd keukenblok oid, maar simpel en doelmatig. Omdat mijn reisdoel meestal in Scandinavië, Engeland of Ierland ligt en ik vaak in het voor- en/of najaar ga, bouw ik een Webasto Airtop 2000 in. Bovendien wil ik de auto isoleren met Xtrem van Reimo, voorzien van 12volt installatie en een omvormer naar 220volt. Een mooie klus voor de winter en hopelijk is de auto in het voorjaar klaar.
Over de montage van de Airtop (uit mijn huidige Defender) en bevestiging cargorails heb ik een vraag, die ik bij 'projecten' zal stellen. Groeten, Gertjan van Dam
Gebruikersavatar
Multivan Generation
Berichten: 33876
Lid geworden op: 14 jan 2007, 14:41
Locatie: Zeeland (Oost)
Contacteer:

Re: Nú even voorstellen; T5 pas januari 2012

Bericht door Multivan Generation »

Wellicht kan het als inspiratie dienen?

Afbeelding

Afbeelding



Welkom op weetjewel :toppie
En succes met wachten totdat de nieuwe aanwinst wordt afgeleverd :knipoog
...have you ever noticed that some people never have the money to do it right, but can always find the money to do it twice?...
Plaats reactie