Welkom op het weetjewel forum, van en voor Volkswagen Transporter rijders.

Groetjes webmaster Henk-1

klik rechts op de "X" dan verdwijnt dit veld

En Johan 191?

vragen over de T4
Plaats reactie
Glenn Geerlings 900
Berichten: 192
Lid geworden op: 12 jan 2007, 20:08
Locatie: Groesbeek
Contacteer:

En Johan 191?

Bericht door Glenn Geerlings 900 »

Heb je de uitlaat al binnen ik ben benieuwd hoe hij is voordat ik hem bestel.Ik hoor het wel.Werk ze Johan aan je uitlaat. :klappen
Mijn dag komt nog wel , even geduld.
Gebruikersavatar
Johan191
Berichten: 1768
Lid geworden op: 11 jan 2007, 13:30
Locatie: Doetinchem
Contacteer:

Bericht door Johan191 »

Yep, ik heb hem binnen. Gisteren al. Ik heb alleen gisteren ook nog even de katvervanger er bij besteld, daar wacht ik nu nog even op, dan kan de hele hap er onder. Wel nog even een pijp inkorten, want mijn bus heeft een korte wielbasis.
Goed, je kunt zien dat het geen originele is, maar daar is de prijs dan ook naar. Ophangrubbers, klemmen, kortom toettie complettie.
Kwam keurig in een "doosje" met heel veel piepschuim :bonk

Afbeelding
Glenn Geerlings 900
Berichten: 192
Lid geworden op: 12 jan 2007, 20:08
Locatie: Groesbeek
Contacteer:

Dus bestellen

Bericht door Glenn Geerlings 900 »

Dus ik kan hem ook bestellen,ik had al informeerd en kwam ik uit op ruim 190 euro.Dan heb ik alle dempers vanaf de kat en een katvervanger met alle spullen erbij.Is eigenlijk geen geld toch.Hoe kan het toch. :ie
Mijn dag komt nog wel , even geduld.
Gebruikersavatar
Johan191
Berichten: 1768
Lid geworden op: 11 jan 2007, 13:30
Locatie: Doetinchem
Contacteer:

Bericht door Johan191 »

Géén idee hoe het kan, maar verwacht dan ook niet de kwaliteit van een originele VW pijp.
Daarom neem ik even de lasnaden onder handen. Even mooi blank borstelen en zinkspray er op. Of het helpt . . . . . . I don't know. Maar hij wordt er zeker niet slechter van.
Deze methode heb ik ook gebruikt bij een 2e hands uitlaat die ik ruim 2 jaar geleden van zwartwitje heb overgenomen, en die was ook echt niet nieuw meer. Nou suc6 Glenn.
Glenn Geerlings 900
Berichten: 192
Lid geworden op: 12 jan 2007, 20:08
Locatie: Groesbeek
Contacteer:

En nu

Bericht door Glenn Geerlings 900 »

En johan zit hij er al onder?Ik wacht op jou antwoordt voordat ik hem ga bestellen
Mijn dag komt nog wel , even geduld.
Gebruikersavatar
Johan191
Berichten: 1768
Lid geworden op: 11 jan 2007, 13:30
Locatie: Doetinchem
Contacteer:

Bericht door Johan191 »

Wanneer ik morgenmiddag tijd heb en de weergoden het toestaan wil ik hem er even onderhangen.
Ik hou je op de hoogte Glenn.
Gebruikersavatar
Multivan Generation
Berichten: 33875
Lid geworden op: 14 jan 2007, 14:41
Locatie: Zeeland (Oost)
Contacteer:

Bericht door Multivan Generation »

De weergoden zijn toch niet van invloed? :ie

Je ligt toch onder de bus :gekte
...have you ever noticed that some people never have the money to do it right, but can always find the money to do it twice?...
Gebruikersavatar
Johan191
Berichten: 1768
Lid geworden op: 11 jan 2007, 13:30
Locatie: Doetinchem
Contacteer:

Bericht door Johan191 »

Ja ja lekker. Heb je de beelden van de wateroverlast van gisteren niet gezien. Dan drijf ik onder de onderkant van mijn bussie. :bifun
Maar Glenn, het is niet gelukt vandaag. Kwam weer van alles tussen. Nu maar hopen dat hij nog een weekje blijft hangen voor de huidige uitlaat in stukken breekt. Noodverbandjes en gumgum zit er al genoeg op :bonk
Dagje vrij nemen lukt ook niet aan aankomende week. te druk !!
Ik hoop dat je nog even geduld hebt, volgende week kan ik je vertellen hoe die er onder zit. Maar zoals ik al zei, het ziet er goed uit allemaal wat ik heb binnengekregen. Het stomme is wel dat de katvervanger is voorzien van een heel klein dempertje.
Glenn Geerlings 900
Berichten: 192
Lid geworden op: 12 jan 2007, 20:08
Locatie: Groesbeek
Contacteer:

Demper

Bericht door Glenn Geerlings 900 »

Is het niet om het geluid misschien mee te dempen om dat de kat vervalt?Ik ga maandag even bellen met het bedrijf over de uitlaat voor te bestellen want hij begint al hier en daar te scheuren.En over 4 weken ga ik op vakantie dus moet opschieten .Gr Glenn veel succes ermee Johan
Mijn dag komt nog wel , even geduld.
Gebruikersavatar
Multivan Generation
Berichten: 33875
Lid geworden op: 14 jan 2007, 14:41
Locatie: Zeeland (Oost)
Contacteer:

Bericht door Multivan Generation »

Johan191 schreef:Ja ja lekker. Heb je de beelden van de wateroverlast van gisteren niet gezien. Dan drijf ik onder de onderkant van mijn bussie. :bifun
Nee, niet gezien.
Maar het heeft hier dan ook NIET geregend :yes
Wel gerommel maar er kwam geen water uit :gekte :bifun :jumpklap :happy
...have you ever noticed that some people never have the money to do it right, but can always find the money to do it twice?...
Plaats reactie