Welkom op het weetjewel forum, van en voor Volkswagen Transporter rijders.

Groetjes webmaster Henk-1

klik rechts op de "X" dan verdwijnt dit veld

Heb m'n JVC binnen,maar nu?

vragen over de T5
Gebruikersavatar
Johan729
Berichten: 398
Lid geworden op: 14 jan 2007, 12:54
Locatie: Krimpenerwaard

Re: Heb m'n JVC binnen,maar nu?

Bericht door Johan729 »

Yep,alles werkt.Ben erg tevreden.
Hier een paar pics:
AfbeeldingUploaded at Picoodle.com
AfbeeldingUploaded at Picoodle.com
AfbeeldingUploaded at Picoodle.com
AfbeeldingUploaded at Picoodle.com
Witte balkjes in navigatiescherm heb ik zelf even uit veiligheid aangebracht.
Laatst gewijzigd door Johan729 op 01 dec 2011, 21:24, 2 keer totaal gewijzigd.
Gebruikersavatar
dvr
Berichten: 239
Lid geworden op: 19 okt 2007, 21:48
Locatie: Montfoort
Contacteer:

Re: Heb m'n JVC binnen,maar nu?

Bericht door dvr »

:yes en nu lekker :ikrij
dvr nr 285
Gebruikersavatar
robertTREBOR
Berichten: 1237
Lid geworden op: 09 mei 2008, 20:10
Locatie: vlaardingen

Re: Heb m'n JVC binnen,maar nu?

Bericht door robertTREBOR »

denk dat je die parrot echt niet nodig hebt, die bleutooth handsfree functie van de JVC is supereenvoudig qua bediening en werkt perfect bij mij !

xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx
verwijderd door Henk-1
vw t4 2500tdi 75KW 10-2002; gekocht 6-2004 t/m 10-2010 probleemloos tot op 410.000 km verkocht
vw t5 2500tdi 128KW 10-2008; gekocht 10-2010 t/m 09-2013 te veel problemen 133.000 km verkocht
( 6000 Euro aan kosten in 4 maanden !.)
bas00
Berichten: 22
Lid geworden op: 13 jul 2007, 15:41

Re: Heb m'n JVC binnen,maar nu?

Bericht door bas00 »

xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx
verwijderd door Henk-1

De JVC bevalt mij ook prima. Heb 'm nou 2 maanden.
Ik kan alleen de tijd niet ingesteld krijgen...pakt ie dat vanzelf op ?
Zo ja, dan is dat bij mij defect vrees ik.
Gebruikersavatar
Inbouwer
Berichten: 545
Lid geworden op: 03 nov 2008, 17:42
Locatie: Zoetermeer

Re: Heb m'n JVC binnen,maar nu?

Bericht door Inbouwer »

Ik ben 24/7 te bereiken even zoeken op Caspers Car Systems te Zoetermeer


Ook op zondag beschikbaar hoor.

Bij een GP kun je beter een canbus interface er tussen zetten voor de contact geschakelde draad en dan heb je gelijk ook achteruit, snelheid en handrem.

:werkaanT4
ruud23
Berichten: 103
Lid geworden op: 09 jun 2007, 09:55

Re: Heb m'n JVC binnen,maar nu?

Bericht door ruud23 »

Hoi gelukkige JVC KW-NT30 bezitters,
Hebben jullie al ervaring met het koppelen van het apparaat aan een Ipod? Is de Ipod volledig bedienbaar vanaf de radio (kan die dus uit het zicht liggen) en is het mogelijk filmpjes te bekijken?
Groet, Ruud
Gebruikersavatar
Henk-1
Site Admin
Berichten: 4454
Lid geworden op: 11 jan 2007, 11:24
Locatie: Stadskanaal
Contacteer:

Re: Heb m'n JVC binnen,maar nu?

Bericht door Henk-1 »

De topic neemt een illegale wending aan. :muur

Ik kan veel problemen krijgen met illegale acties op het weetjewel forum.
Waaronder illegale ceedees of deeveedees. Of samen 1 cd dvd kopen.
Zit ik hier op te wachten .......

NEE :groteogen
Zulke info hoort niet thuis op het forum.

Dus weetjewellers hou je alsjeblieft aan de huisregels.
Groetjes webmaster Henk-1 :wjwnl VW T5 1.9TDI uit 2008 140PK
Gebruikersavatar
Johan729
Berichten: 398
Lid geworden op: 14 jan 2007, 12:54
Locatie: Krimpenerwaard

Re: Heb m'n JVC binnen,maar nu?

Bericht door Johan729 »

Bluetooth funktie werkt inderdaad perfekt Robert.de parrot komt er niet meer tussen.Ook dat was trouwens een fijne carkit.
Rogier663
Berichten: 246
Lid geworden op: 02 dec 2007, 20:03

Re: Heb m'n JVC binnen,maar nu?

Bericht door Rogier663 »

Hoi Johan,

De JVC bevalt dus goed?? Zoals in jouw linkje voor inbouw aangegeven de GPS ook op het dashboardkastje geplaatst onder het dashboard? De handrem draad aangesloten op de massa, kan je nu ook onder het rijden een DVD kijken (voor de passagier uiteraard)? Snelheidssignaal uit het ISO blokje en de achteruit onder de bestuurdersstoel vandaan??

Je hebt de microfoon van de parrot laten zitten en aangesloten, heb je zo een goed geluid wat spraak betreft? Ik heb zelf een Peiker zwanenhals microfoon op mijn Nokia carkit (dit is dan dus een passieve microfoon), deze zou ik willen blijven gebruiken op mijn toekomstige JVC. Volgens diverse sites is de onversterkte Peiker zwanenhals mic. ook geschikt voor een Parrot carkit. Dus.... als jouw Parrot microfoon werkt op de JVC kan ik dus mijn onversterkte Peiker ook gebruiken.

Ik heb namelijk 1x gehoord dat er voor de JVC een aktieve mic. nodig zou zijn. Iemand ervaring hiermee?

Zou deze achteruitrij camera op de JVC passen? Voor dat geld best een leuke accesoire bij mijn pdc
http://link.marktplaats.nl/507562334" onclick="window.open(this.href);return false;

Of is deze camera helemaal niets??

Rogier
Gebruikersavatar
Henk-1
Site Admin
Berichten: 4454
Lid geworden op: 11 jan 2007, 11:24
Locatie: Stadskanaal
Contacteer:

Re: Heb m'n JVC binnen,maar nu?

Bericht door Henk-1 »

BorisBoef schreef:Mijn excuses...
:jumpklap
oke zand erover
:toppie
Groetjes webmaster Henk-1 :wjwnl VW T5 1.9TDI uit 2008 140PK
ruud23
Berichten: 103
Lid geworden op: 09 jun 2007, 09:55

Re: Heb m'n JVC binnen,maar nu?

Bericht door ruud23 »

Mooi, goed dat jullie weer vriendjes zijn. Blijft de vraag wie er een grotere boef is: degene die honderden euro's vraagt voor een bestandje of degene die - in tijden van crisis - duurzaam wil delen.
Los daarvan worden een paar vragen van Rogier en mij aan KW-NT30 (die inmiddels € 618,- kost) eigenaars vergeten.
Anybody?
Groets, Ruud
Gebruikersavatar
robertTREBOR
Berichten: 1237
Lid geworden op: 09 mei 2008, 20:10
Locatie: vlaardingen

Re: Heb m'n JVC binnen,maar nu?

Bericht door robertTREBOR »

sorrie henkie , snap wel dat cd's copieeren strafbaar is, maar samen 1 cd kopen van 130 euro waardoor je kosten van update kan delen dat wist ik niet.

das toch gewoon bijna hetzelfde als wanneer ik samen met mijn buurman een muziek cd koop NIET copieer , en samen naar ga zitten luisteren ?

maar okay zal me aan de regels houden hier , sorrie , sorrie , sorrie.............................................................
vw t4 2500tdi 75KW 10-2002; gekocht 6-2004 t/m 10-2010 probleemloos tot op 410.000 km verkocht
vw t5 2500tdi 128KW 10-2008; gekocht 10-2010 t/m 09-2013 te veel problemen 133.000 km verkocht
( 6000 Euro aan kosten in 4 maanden !.)
Gebruikersavatar
Johan729
Berichten: 398
Lid geworden op: 14 jan 2007, 12:54
Locatie: Krimpenerwaard

Re: Heb m'n JVC binnen,maar nu?

Bericht door Johan729 »

Rogier663 schreef:Hoi Johan,

De JVC bevalt dus goed?? Zoals in jouw linkje voor inbouw aangegeven de GPS ook op het dashboardkastje geplaatst onder het dashboard? De handrem draad aangesloten op de massa, kan je nu ook onder het rijden een DVD kijken (voor de passagier uiteraard)? Snelheidssignaal uit het ISO blokje en de achteruit onder de bestuurdersstoel vandaan??

Je hebt de microfoon van de parrot laten zitten en aangesloten, heb je zo een goed geluid wat spraak betreft? Ik heb zelf een Peiker zwanenhals microfoon op mijn Nokia carkit (dit is dan dus een passieve microfoon), deze zou ik willen blijven gebruiken op mijn toekomstige JVC. Volgens diverse sites is de onversterkte Peiker zwanenhals mic. ook geschikt voor een Parrot carkit. Dus.... als jouw Parrot microfoon werkt op de JVC kan ik dus mijn onversterkte Peiker ook gebruiken.

Ik heb namelijk 1x gehoord dat er voor de JVC een aktieve mic. nodig zou zijn. Iemand ervaring hiermee?

Zou deze achteruitrij camera op de JVC passen? Voor dat geld best een leuke accesoire bij mijn pdc
http://link.marktplaats.nl/507562334" onclick="window.open(this.href);return false;

Of is deze camera helemaal niets??

Rogier
Ja,hij bevalt goed.alles aangesloten volgens link.
ontvanger op kastje onder dashboard,handrem op massa,snelheidskabel etc.gewoon dvd kijken tijdens rijden(passagier natuurlijk) :ikrij
mic.van parrot werkt perfekt en er zit een ingang achterop voor camera.alleen geen eigen snelheidsweergave op scherm(niet echt een probleem.
En een vreselijke vrouwelijke kakstem die je orders geeft tijdens het rijden(mijns inziens iets teveel info),dit is ook de enige NL stem en weinig kaartkleuren om te kiezen.Maar voor de rest een superapparaat.zeker voor het bedrag wat je ervoor neertelt.
Rogier663
Berichten: 246
Lid geworden op: 02 dec 2007, 20:03

Re: Heb m'n JVC binnen,maar nu?

Bericht door Rogier663 »

Hallo JVC liefhebbers,

Hoe zit het met de kaart update?? Al enig idee wanneer deze beschikbaar komt? De prijs zakt enorm € 523,- dit doet vermoeden dat er een opvolger in de maak is ofzo. Maar wel belangrijk: komt er wel een kaart update??!!

Het afneembare front lijkt mij idd. noodzakelijk, is wel heel erg groot maarja. De pioneer modellen vind ik er ook mooi uitzien en de filmpjes op youtube doen voorkomen dat het een super apparaat is, de reviews vertellen echter andere verhalen (F930BT).Over de Pioneer avic-F940BT zijn nog geen reviews beschikbaar.

Rogier
Gebruikersavatar
robertTREBOR
Berichten: 1237
Lid geworden op: 09 mei 2008, 20:10
Locatie: vlaardingen

Re: Heb m'n JVC binnen,maar nu?

Bericht door robertTREBOR »

dvr schreef:ben er nog niet uit of ik de parrot ertussen laat zitten of de nieuwe bluetooth funktie van navi ga gebruiken.

Ik zou de Parrot er tussen laten zitten ik vind de handsfree functie van jvc slecht als je parrot gewend bent
\

Geef die JVC minimaal eerst een kans voordat je dit soort uitgespraken doet.
Ik gebruik de handsfree functie van JVC al dik 1 jr. en ben nog nooit zo'n
gebruikersvriendelijk sijsteem tegen gekomen.
Ook aanmelden van je nw. gsm zonder problemen, aut. aanmelding zodra je binnen
bereik komt, alles super gebruikersvriendelijk in het menu.
:wjw
vw t4 2500tdi 75KW 10-2002; gekocht 6-2004 t/m 10-2010 probleemloos tot op 410.000 km verkocht
vw t5 2500tdi 128KW 10-2008; gekocht 10-2010 t/m 09-2013 te veel problemen 133.000 km verkocht
( 6000 Euro aan kosten in 4 maanden !.)
Plaats reactie