Welkom op het weetjewel forum, van en voor Volkswagen Transporter rijders.

Groetjes webmaster Henk-1

klik rechts op de "X" dan verdwijnt dit veld

'k zal me even voorstellen: Clarisse

Hier kun je je voorstellen aan de vaste bezoekers.
Plaats reactie
Clarisse
Berichten: 77
Lid geworden op: 05 jan 2012, 21:29
Locatie: Amsterdam

'k zal me even voorstellen: Clarisse

Bericht door Clarisse »

Hallo iedereen,

Ik zal me even voorstellen: Clarisse. Ik heb al enkele jaren een T4 uit 1995 met hoog dak. Die heb ik zelf ingebouwd als kampeerauto: uitklapbaar bed erin, aanrechtblokje met gasstel met voetpomp voor stromend water en zelf koperen gasleidingen gelegd naar LPG-tank, wc en het dak lekt inmiddels eindelijk niet meer.
Natuurlijk is hij nooit af: Ik wil er nog een koelkastje en kachel inbouwen en een gaatje voor de vies water-afvoer boren. Ook wil ik nog een filter inbouwen om op frituurolie ofzo te kunnen rijden, zodat hij ook nog CO2 neutraler wordt.
Ik ben er mee in mijn eentje op vakantie geweest naar Frankrijk en dat doet die 1.9 TD super, al moet je wel in je 3 de berg op. Ook trekt hij regelmatig mijn paardjes in de trailer. Ik ben echt superblij met mijn bus, het is echt mijn eigen rijdende huisje. Hij geeft zoveel vrijheid. Ik hou gewoon heel veel van hem en ik hoop dat hij eeuwig bij me blijft. Een vriendin noemt het een lelijk gekookt ei en natuurlijk zijn de spijlbusjes mooier, maar deze is wel veel praktischer. Hij rijdt ook heerlijk. Nou dat is dus mijn relatie met mijn bus. Verder ben ik 35, docent biologie (maar geef bijles in Nederlands, rekenen/wiskunde en Engels) en woon in Amsterdam.
Helaas heb ik mijn neus in de prak gereden. Het is gewoon verschrikkelijk. Iemand in de buurt die een gewonde bus wil helpen oplappen? In verband daarmee heb ik nog een oproepje elders geplaatst.

Groeten, Clarisse
T4, 10/1995, 1,9 TD, wit, verlengde wielbasis + hoog dak, zelf ingebouwd als kampeerbus in 2008
ardesch 879
Berichten: 1164
Lid geworden op: 12 jan 2007, 21:18
Locatie: ommen

Re: 'k zal me even voorstellen: Clarisse

Bericht door ardesch 879 »

:wjw
Groetjes Driekus Ardesch
Gebruikersavatar
harry t5 191
Berichten: 3074
Lid geworden op: 13 jan 2007, 00:08
Locatie: Zeijen

Re: 'k zal me even voorstellen: Clarisse

Bericht door harry t5 191 »

:wjw hier Clarisse :zwaai

:T54LIFE :wjw :toppie
groeten Harry, uit het mooie Drentse land.
Gebruikersavatar
brandweer peter
Berichten: 250
Lid geworden op: 10 dec 2011, 18:01

Re: 'k zal me even voorstellen: Clarisse

Bericht door brandweer peter »

je bent al goed bezig :yes met je :driveT4 maar :wjw op de site

groet brandweer peter
Gebruikersavatar
marcel 415
Berichten: 1222
Lid geworden op: 12 jan 2007, 21:28
Locatie: grunniggerlaand

Re: 'k zal me even voorstellen: Clarisse

Bericht door marcel 415 »

welkom hier
Groetjes Marcel 415

Afbeelding
silfrarado
Berichten: 18
Lid geworden op: 19 apr 2012, 23:12
Locatie: Amsterdam noord

Re: 'k zal me even voorstellen: Clarisse

Bericht door silfrarado »

dag clarisse is je neusje al weer gemaakt altijd zonde he zo een deuk ik kom ook uit amsterdam uit noord ik rijd in een blauwe t4 2.4 d uit 91 momenteel met 2 grijze plekken daar zat een beetje roest meschien kom ik je wel eens tegen :jumpklap ik zeg dan toet toet groetjes silfrarado looking for the summer :winter
Gebruikersavatar
Icebox
Berichten: 891
Lid geworden op: 09 mei 2011, 13:02
Locatie: Halfweg

Re: 'k zal me even voorstellen: Clarisse

Bericht door Icebox »

Welkom! Leuk een Amsterdammer, en leuk een vrouw! :yes

Groetjes,
Sinja
Plaats reactie