Welkom op het weetjewel forum, van en voor Volkswagen Transporter rijders.

Groetjes webmaster Henk-1

klik rechts op de "X" dan verdwijnt dit veld

even voorstellen : ratlookcalifornia

Hier kun je je voorstellen aan de vaste bezoekers.
Plaats reactie
Gebruikersavatar
ratlookcalifornia
Berichten: 353
Lid geworden op: 15 nov 2011, 09:10

even voorstellen : ratlookcalifornia

Bericht door ratlookcalifornia »

Eindelijk een foto op deze site kunnen krijgen dus dan ook maar even netjes voorstellen: Ik ben Ratlookcalifornia, woonachtig in zuid Holland, net in de 40, werkzaam als serviceengineer, rij voor de zaak een t5 transporter van 2009 en heb al behoorlijk wat eigen speeltjes op wielen gehad, van "normaal" tot real 4wd`s en ex ralleyobjecten. Laatste speeltje ingeruild op een ( zelfbouw) T5 camper en deze pas geleden ingeruild op een originele california comfortline 2,5 ltr , 174 Pk van eind 2007 :ikrij .
Dit bevalt voorlopig perfect :knipoog ..... Ik hoop samen met moeders de vrouw het overnachten in de camper uit te gaan vinden maar beide zijn we van huis uit geen kampeerders maar meer van de luxe huizen huren met zwembad :muur dus we hebben veel te leren :nuts . Druk aan het uitzoeken hoe alles werkt voor campers qua parkeren/overnachten/mooie plekken voor dagrecreatie etc. :campingT4
Mooie site dit,....ben fora gewend van de vorige 4wd hobby en ben blij dat deze informatiebronnen en liefhebbers beschikbaar zijn. Hoop dat ik ook af en toe ook van toegevoegde waarde kan zijn ( kan het me niet voorstellen :nuts )..


Hier vast een foto van de tuut.... :driveT5

AfbeeldingUploaded at Picoodle.como
Gebruikersavatar
Icebox
Berichten: 891
Lid geworden op: 09 mei 2011, 13:02
Locatie: Halfweg

Re: even voorstellen : ratlookcalifornia

Bericht door Icebox »

Welkom! Mooie auto.
Waar ook veel info te vinden is: http://www.camperforum.nl
Gebruikersavatar
ratlookcalifornia
Berichten: 353
Lid geworden op: 15 nov 2011, 09:10

Re: even voorstellen : ratlookcalifornia

Bericht door ratlookcalifornia »

Icebox schreef:Welkom! Mooie auto.
Waar ook veel info te vinden is: http://www.camperforum.nl

Dank je wel icebox, ik ben er erg blij mee tot op heden . De site stond al onder de favorieten ( was hem al ergens tegengekomen) en is inderdaad een goede site, zeker de verwijzing naar de duitse tips en trics was erg verhelderend ( aftappen tanks en dergelijke was mij niet meegegeven bij de aankoop. :nuts ..). Ga deze site zeker nog eens goed doorspitten.... :zwaai

:camping
Gebruikersavatar
ratlookcalifornia
Berichten: 353
Lid geworden op: 15 nov 2011, 09:10

Re: even voorstellen : ratlookcalifornia

Bericht door ratlookcalifornia »

jan2009 schreef:Lijkt wel of er steeds meer van komen die T5 campertjes :lach
Als je een beetje van pioneren houdt gaat dat kamperen ook wel lukken hoor .
Ook leuk als tryout het campertreffen van dit mooie forum
viewtopic.php?f=9&t=36181" onclick="window.open(this.href);return false;

:campingT4
Lijkt leuk als de agenda en andere afspraken dat toelaten... :camping
Zie alleen het woord "zelfbouw" staan........betekend dat dat de originele versies niet welkom zijn ?
Mac
Berichten: 769
Lid geworden op: 13 jan 2007, 20:26
Locatie: Raalte

Re: even voorstellen : ratlookcalifornia

Bericht door Mac »

Welkom op :wjw
Het woordje zelfbouw staat ook tussen ( " " ) maar dat wil niet zeggen dat een originele VW camper niet welkom is.
De meeste originele VW camper rijders passen de camper naar eigen inzicht aan ( zelfbouw ! )
Dus als je tijd en zin hebt, zeker komen. :campingT4
It's not what you buy
It's what you create.
Gebruikersavatar
ratlookcalifornia
Berichten: 353
Lid geworden op: 15 nov 2011, 09:10

Re: even voorstellen : ratlookcalifornia

Bericht door ratlookcalifornia »

Da`s mooi,...ik ben er wel achter dat enig overleg met een mede eigenaar wel eens hele nuttige info oplevert ( alle tips en aanpassingen die genoemd worden voor de California :groteogen ). Zal kijken of het uitkomt qua agenda tegen die tijd en anders wellicht later....thanks !

:ikrij
Plaats reactie