Welkom op het weetjewel forum, van en voor Volkswagen Transporter rijders.

Groetjes webmaster Henk-1

klik rechts op de "X" dan verdwijnt dit veld

Spoiler achterdeurtjes

vragen over de T5
Gebruikersavatar
ktmkrik
Berichten: 1063
Lid geworden op: 21 jan 2012, 14:02

Re: Spoiler achterdeurtjes

Bericht door ktmkrik »

quercusgarden schreef:
ktmkrik schreef:
quercusgarden schreef:De aangegeven hoogte is 2 meter.
Mogelijk is het te verhalen maar ik denk dat je een hoop gedoe krijgt om mogelijk een schadevergoeding te krijgen.
Met een spoiler valt de deuk voor het grootste gedeelte weg en daarmee ook de pijn..
Ik zou wel een poging doen om de schade te verhalen, je bent toch al snel minimaal driehonderd euro kwijt voor een spoiler incl spuiten.
Kijk maar eens op Ebay.de daar staan er wel wat op.

Gr Edwin
Dank je Edwin,
Ik had al op Ebay gekeken en daar aan de hand van de feedback eens een koper gemaild die wel tevreden was over de verkoper.
Ik kreeg echter als antwoord dat het product "Crap" was dus vandaar ben ik aan het zoeken naar een spoiler die voldoet bij een Weetjeweller.
Geen dank, neem anders even contact op met volgende Duitse VW dealer daar heb ik de mijne ook weg en dat was een originele VW spoiler.Wel voor een klep maar wie weet heeft hij ze ook voor deuren.
Autohaus Wipprecht KG
Matthias Köhler
Erfurter Landstr. 48
99195 Stotternheim
Deutschland
E-Mail: daniel.wazynski@de783870.vapn.de
Gebruikersavatar
ktmkrik
Berichten: 1063
Lid geworden op: 21 jan 2012, 14:02

Re: Spoiler achterdeurtjes

Bericht door ktmkrik »

quercusgarden schreef:
ktmkrik schreef:
quercusgarden schreef:De aangegeven hoogte is 2 meter.
Mogelijk is het te verhalen maar ik denk dat je een hoop gedoe krijgt om mogelijk een schadevergoeding te krijgen.
Met een spoiler valt de deuk voor het grootste gedeelte weg en daarmee ook de pijn..
Ik zou wel een poging doen om de schade te verhalen, je bent toch al snel minimaal driehonderd euro kwijt voor een spoiler incl spuiten.
Kijk maar eens op Ebay.de daar staan er wel wat op.

Gr Edwin
Dank je Edwin,
Ik had al op Ebay gekeken en daar aan de hand van de feedback eens een koper gemaild die wel tevreden was over de verkoper.
Ik kreeg echter als antwoord dat het product "Crap" was dus vandaar ben ik aan het zoeken naar een spoiler die voldoet bij een Weetjeweller.
Deze dan?
http://www.ebay.de/itm/VW-T5-T-5-Dachsp ... 1e67008041" onclick="window.open(this.href);return false;
Gebruikersavatar
Rick
Berichten: 538
Lid geworden op: 14 apr 2009, 15:20

Re: Spoiler achterdeurtjes

Bericht door Rick »

Mijn huidige spoiler zit schots en scheef. Laat me alsjeblieft even weten wat je nog meer tijdens je zoektocht tegen komt. Wellicht kunnen we samen een bestelling plaatsen en kosten delen. :wjw
quercusgarden
Berichten: 216
Lid geworden op: 14 jan 2007, 14:37
Contacteer:

Re: Spoiler achterdeurtjes

Bericht door quercusgarden »

Rick schreef:Mijn huidige spoiler zit schots en scheef. Laat me alsjeblieft even weten wat je nog meer tijdens je zoektocht tegen komt. Wellicht kunnen we samen een bestelling plaatsen en kosten delen. :wjw
Beste Rick, ik heb bovenstaande spoiler reeds besteld.
Is volgens mij een goede tip van Edwin.
Ik laat het nog horen of deze voldoet.
quercusgarden
Berichten: 216
Lid geworden op: 14 jan 2007, 14:37
Contacteer:

Re: Spoiler achterdeurtjes

Bericht door quercusgarden »

Spoilers ontvangen na 2 weken omdat Paypal je geld 8 dagen vasthoud of je moet je creditkaart geven.
Ze zien er goed uit alleen moest ik ze door middel van de verhitten iets vervormen om precies te passen.
Nu de boel zwart spuiten en dan mogen ze erop.
Plaats reactie