Welkom op het weetjewel forum, van en voor Volkswagen Transporter rijders.

Groetjes webmaster Henk-1

klik rechts op de "X" dan verdwijnt dit veld

VW T5 GP parelmoer metallic zwart icm mat zwart

Ben je bezig met een leuk of ingrijpend project aan je bus. Plaats deze dan hier
hbo
Berichten: 1
Lid geworden op: 05 mar 2012, 12:25

Re: VW T5 GP parelmoer metallic zwart icm mat zwart

Bericht door hbo »

Welke velgen liggen onder je knappe T5? Lijkt me iets van Audi te zijn?
Gebruikersavatar
RKDesigns
Berichten: 76
Lid geworden op: 21 jun 2011, 19:26

Re: VW T5 GP parelmoer metallic zwart icm mat zwart

Bericht door RKDesigns »

@hbo: New RS4 velgen hangen er onder de bus, TAM Duitse makelij dus komt er gewoon met de 102Y banden de apk mee door en je bent en blijft verzekerd als er iets gebeurd kan het niet op nalatigheid gegooid worden wat wel kan als er banden met een te gering draagvermogen onder gehangen is..

@Multivan Generation: Motorkap in matzwart is geen gezicht, al zou t wel steenslag schelen...

@ailko vos: Ik wil toch wel eens weten wat er voor nodig is om alles strak te krijgen, dat lukt ze naar mijns inzien nooit, want dan mag ie flink gedemonteerd worden dat de kosten niet opwegen tegen het vervangen van de bus voor wat anders. Snap echt niet dat VW zulke troep aflevert, want daar zit de bron niet bij PON of de dealer. Er is 19 dec een expert bij geweest aldus de dealer, maar heb 0,0 meer vernomen van geen van alle partijen die de bus geleverd hebben want dat is VW, PON en de dealer. Die laatste weten dondersgoed dat ze eerst mooi verkopen en erna de boel verdraaien waar ik absoluut geen goed woord voor over heb. Om zelf maar buiten schot te blijven verschuilen die zich achter het feit dat PON niets wil doen, 0,0 reactie van de dealer is bij mij een station passeren waar je toch alleen maar slechter van schijnt te worden bij zo'n imposant bedrijfswagen centrum te Eindhoven.
Gebruikersavatar
RKDesigns
Berichten: 76
Lid geworden op: 21 jun 2011, 19:26

Re: VW T5 GP parelmoer metallic zwart icm mat zwart

Bericht door RKDesigns »

Schijnbaar door interne communicatie vertelt een dealer je vervolgens maar niets, klopt naar mijns inzien ook niet al kunnen ze er misschien werkelijk niets aan doen. PON heeft tot op heden niets van zich laten horen terwijl die schijnbaar via interne communicatie richting de dealer hebben aangegeven contact met mij op te nemen... ben benieuwd wanneer dat zal gaan geschieden...

Per januari 2013 zal de bus dan maar te koop gezet worden, er komt nooi geen merk meer op mijn naam in de toekomst wat PON door levert via haar dealers als ze me zo behandelen...
Gebruikersavatar
Donald4Motion
Berichten: 4426
Lid geworden op: 02 jul 2007, 22:12
Locatie: Tuuuuus voor de buus

Re: VW T5 GP parelmoer metallic zwart icm mat zwart

Bericht door Donald4Motion »

Het is alleen jammer dat Pon of jou dealer er totaal niet wakker van ligt wat jij doet, of uberhaupt wil.
Mister Pon staat dit jaar lekker in de Quote 500 op nr 5 dus zaken gaan beter dan ooit, dus ze zullen wel wat goed doen (denken zij zelf) :bonk

Moet je nagaan als je een skoda rijdt, hoe beroerd zal de service daar zijn :ie
Gebruikersavatar
Donald4Motion
Berichten: 4426
Lid geworden op: 02 jul 2007, 22:12
Locatie: Tuuuuus voor de buus

Re: VW T5 GP parelmoer metallic zwart icm mat zwart

Bericht door Donald4Motion »

Het is alleen jammer dat Pon of jou dealer er totaal niet wakker van ligt wat jij doet, of uberhaupt wil.
Mister Pon staat dit jaar lekker in de Quote 500 op nr 5 dus zaken gaan beter dan ooit, dus ze zullen wel wat goed doen (denken zij zelf) :bonk

Moet je nagaan als je een skoda rijdt, hoe beroerd zal de service daar zijn :ie
Gebruikersavatar
RKDesigns
Berichten: 76
Lid geworden op: 21 jun 2011, 19:26

Re: VW T5 GP parelmoer metallic zwart icm mat zwart

Bericht door RKDesigns »

De bus heeft 31.xxx km gelopen en is ter overname beschikbaar voor wie op zoek is naar zo'n Limited Edition met leder, sportstuur, clifford alarm, confortinstelbare verlanging e.d. 180 pk 2.0 TDi bi turbo en DSG7, die kan contact met me opnemen.

Betreft de voorbumper dat is uiteindelijk na veel moeite opgelost. Geen schades.
Met plusminus 18.000 km ging de EGR kapot, die is onder garantie vervangen, verder is de bus probleemloos.
Reden dat de bus weg mag zijn met name de stoelen, met een scoliose in de rug zitten die echt voor geen meter en tevens dat ik weinig vervoer.


ps. de set 20 inch velgen is voor overname beschikbaar...
Plaats reactie