Welkom op het weetjewel forum, van en voor Volkswagen Transporter rijders.

Groetjes webmaster Henk-1

klik rechts op de "X" dan verdwijnt dit veld

Ruiten inbouwen

vragen over de T5
Plaats reactie
witbuske
Berichten: 1
Lid geworden op: 22 apr 2012, 14:11

Ruiten inbouwen

Bericht door witbuske »

Ik heb onlangs een T5 gekocht, en had zeer graag aan beide kanten een ruit ingebouwd.
Bij VW beweren ze dat dit niet mag van het fabriek, en volledig op eigen verantwoordelijkheid is, dat het kan dat je hiermee je garantie op de carrosserie verliest? wat houdt die garantie dan juist in?
Hebben jullie ervaring met het zelf inbouwen of bedrijven die dit doen?
Ik had graag een venster dat ook open kan, maar de bedrijven die hier ruiten plaatsen, doen enkel in gesloten ruiten.
Tips en / of adressen zijn dus welkom!!
mcs
Berichten: 163
Lid geworden op: 07 feb 2008, 20:21
Locatie: Hulsberg limburg

Re: Ruiten inbouwen

Bericht door mcs »

hoe komt VW erbij dat dit de carrosserie zou verzwakken , bij mij hebben ze bij de dealer in mijn eerste t5 , 2006 ook later een ruit geplaatst , bij de dealer!
deze vakken in de zijpanelen zijn toch voorzien om ruiten in de hebben ( of niet) er moet allen een verstevigingsstripje mee weggezaagd worden.
ruiten die open kunnen bestaan toch origineel voor de voorste vakken , zullen alleen niet goedkoop zijn , en deze willen nog wel eens lekken, anders kom je bij camperruiten uit denk ik maar dat zal er niet zo mooi gaan uitzien , die zijn min of meer universeel en passen niet mooi in je paneelvak. en zijn meestal ook nog uit kunstof,

Groet John
Plaats reactie