Welkom op het weetjewel forum, van en voor Volkswagen Transporter rijders.

Groetjes webmaster Henk-1

klik rechts op de "X" dan verdwijnt dit veld

Nieuwe gekocht nu allemaal aanbiedingen.....

vragen over de T5
Plaats reactie
Marcel z-g-s
Berichten: 44
Lid geworden op: 21 mei 2009, 23:37

Nieuwe gekocht nu allemaal aanbiedingen.....

Bericht door Marcel z-g-s »

Afgelopen maandag bij de dealer geweest, heb mijn nieuwe besteld half januari zou 13 aug geleverd worden,
krijg ik de laatste week allemaal aanbiedingen binnen ivm 65 jarig bestaan vw.
ik dus gevraagt voor o.a. Bi-xenon was iets van 1400 euro nu 600 hoe dat zit en of ik dat ook krijg voor die prijs,
ik was de eerste die daar om vroeg ;-) volgens hun, en dat geloof ik dus echt niet lijt mij dat iedereen daar om zou vragen.
Eerst snapte de verkoper het wel en ging het navragen ik zou het horen, gister een mail gestuurt dat ik nog niets gehoord had en dat ik dat wel snel wilde weten. kreeg als antwoord, De bus komt zoals besteld en een klein voordeel hij komt eerste week juli dus 1 maand eerder.maar de prijs blijft staan.
omdat toen ik hem kocht ze van pon een 1000 euro inruilkorting kregen, en de bussen 1.4 % duurder zijn geworden in maart, en in jan 2013 weer. en dat de leverdatum dan jan 2013 zou worden.

Ik heb terug gestuurt dat ik het heel raar vind, en weer typisch iets van vw, die wisten heus wel 3 maanden terug dat deze aanbiedingen er aankwamen.
Goede leer voor een volgende keer.

Het is dat ik al lang wacht op mn nieuwe auto, maar had m heel graag geanuleert , al heeft vw maling aan de klant.
ik vind het echt heel raar.

Iemand ook die ervaring ?

groetjes Marcel
Gebruikersavatar
robertTREBOR
Berichten: 1237
Lid geworden op: 09 mei 2008, 20:10
Locatie: vlaardingen

Re: Nieuwe gekocht nu allemaal aanbiedingen.....

Bericht door robertTREBOR »

Tja zo ken ik hele hordes mensen die een flatscreen kochten bij de MediaMarkt en na 3 mnd.
kwamen de BTW vrije dagen.................................... :muur :muur :muur :muur
vw t4 2500tdi 75KW 10-2002; gekocht 6-2004 t/m 10-2010 probleemloos tot op 410.000 km verkocht
vw t5 2500tdi 128KW 10-2008; gekocht 10-2010 t/m 09-2013 te veel problemen 133.000 km verkocht
( 6000 Euro aan kosten in 4 maanden !.)
Gebruikersavatar
harry t5 191
Berichten: 3074
Lid geworden op: 13 jan 2007, 00:08
Locatie: Zeijen

Re: Nieuwe gekocht nu allemaal aanbiedingen.....

Bericht door harry t5 191 »

Dat dat triest is ben ik met je eens!
Maar ik heb vroeger geleerd=Dat als de koper en de verkoper het eens zijn over de prijs en het artikel,dan is de koop gesloten=!

Helaas pindakaas,maar je hebt geen recht op een lagere prijs.
Maar ik snap je gevoel heel goed.

:T54LIFE :wjw :toppie
groeten Harry, uit het mooie Drentse land.
caddy
Berichten: 218
Lid geworden op: 04 mar 2012, 23:07
Locatie: Roden

Re: Nieuwe gekocht nu allemaal aanbiedingen.....

Bericht door caddy »

Ik heb ook een eigen bedrijf en heb regelmatig aanbiedingen die ik daarvoor niet had.
Zou niet best zijn als alle klanten die al gekocht hebben alsnog een beroep doen op de aanbieding/korting.
Je hebt toch gekocht voor een prijs die je aan staat? :knipoog
gr, Jan.
Klusman
Berichten: 250
Lid geworden op: 02 dec 2010, 19:29
Locatie: Eindhoven

Re: Nieuwe gekocht nu allemaal aanbiedingen.....

Bericht door Klusman »

Ga er maar van uit, dat met welke actie dan ook, de prijs die je moet betalen ongeveer gelijk is.
Of je krijgt een ander bedrag terug voor je auto, of je krijgt een andere korting.
Ze geven echt niets weg. :bonk
Gebruikersavatar
Dimitri-Turbo
Berichten: 221
Lid geworden op: 22 jun 2007, 18:15

Re: Nieuwe gekocht nu allemaal aanbiedingen.....

Bericht door Dimitri-Turbo »

+1.... ze zijn echt geen sinterklaas... ook hun hebben de centjes hard nodig :bonk
Stenen leggen is geen kunst ... maar wel de klinkers uit de straat scheuren ;)

Nu een Golf-6 en Range Rover Vogue TDV6
EX Touareg TDI
EX WJW T5 - nr. 262
Ex WJW T4 - nr. 653
Harry 341
Berichten: 10037
Lid geworden op: 12 jan 2007, 20:52
Locatie: Velserbroek

Re: Nieuwe gekocht nu allemaal aanbiedingen.....

Bericht door Harry 341 »

Uitzondering...
En wettelijk...
Als een artikel (wat dan ook) binnen 14 dagen na aankoop in prijs omlaag gaat is de verkoper/winkel wettelijk verplicht het verschil terug te betalen.
Heb het al zo vaak gedaan...let op Gamma Praxis etc.!
Ook al eens anders gedaan...binnen 8 dagen móéten ze het artikel terug nemen...dus:geen korting geven?
Alstublieft..ik hoef dit ding niet meer.....centjes gevangen..en direct hetzelfde artikel wéér kopen maar dan voor de nieuwe (lees lagere) prijs...
:bifun :bifun :bifun
grtz.Harry
Old busses never die...they just fade away.....something red..something blue...something gold and something new.
Gebruikersavatar
JP
Berichten: 469
Lid geworden op: 25 jun 2007, 23:14
Locatie: Nederland

Re: Nieuwe gekocht nu allemaal aanbiedingen.....

Bericht door JP »

Harry 341 schreef:Uitzondering...
En wettelijk...
Als een artikel (wat dan ook) binnen 14 dagen na aankoop in prijs omlaag gaat is de verkoper/winkel wettelijk verplicht het verschil terug te betalen.
Heb het al zo vaak gedaan...let op Gamma Praxis etc.!
Ook al eens anders gedaan...binnen 8 dagen móéten ze het artikel terug nemen...dus:geen korting geven?
Alstublieft..ik hoef dit ding niet meer.....centjes gevangen..en direct hetzelfde artikel wéér kopen maar dan voor de nieuwe (lees lagere) prijs...
:bifun :bifun :bifun
grtz.Harry
Of deze regel ook geld voor speciaal vervaardigde producten (zoals de meeste bussen) valt te bezien.
Daarnaast kan je weer beginnen met wachten, als je een nieuwe besteld.
@TS Gewoon genieten van je bus, dat geld ben je zo vergeten
Marcel z-g-s
Berichten: 44
Lid geworden op: 21 mei 2009, 23:37

Re: Nieuwe gekocht nu allemaal aanbiedingen.....

Bericht door Marcel z-g-s »

Snap jullie reactie wel en vooral ook niet.

Misschien niet goed neergezet, maar de auto gekocht lees besteld maar nog NIET geleverd komt pas 13 aug, word nu gelukkig juli.
Ik vind dat ze bij de dealer echt wel wisten toen ik hem bestelde dat er dit soort aanbiedingen aankwamen, ze je dat hadden kunnen zeggen of het ook doen, daar het niet een pakje sigaretten is wat je koopt.
Het scheeld alleen op de bixenon al bijna 1000 euro en op het navi paket nog eens 1000 euro.
en dan heb je er nog een paar, die verschillen zijn minder groot.
Kost mij minimaal 2500 euro, en zou het zo zijn dat ik er al 2 maanden meer reed, had ik niks gezegd, sterker nog werk al jaren voor mezelf en je moet eens weten wat ik te horen krijg voor bedragen van 3 tot 5 euro........ in mijn winkel ;-)

Maargoed ben het er dus niet mee eens, en zal als ik weer een verse koop, dit anders doen.
a wacht ik nooit meer 8,5 maand, en b ik laat ze in een contract zetten dat als er aanbiedingen komen ik die ook krijg.
zeker bij vw weten ze al een jaar terug dat zij volgende jaar 65 jaar bestaan.... en dus leuke acties komen.

Maar iedereen een fijne avond, ik ga nog even gluren naar leuke dingen voor mn nieuwe bussie, heb nog wat euries over ;-)
Klusman
Berichten: 250
Lid geworden op: 02 dec 2010, 19:29
Locatie: Eindhoven

Re: Nieuwe gekocht nu allemaal aanbiedingen.....

Bericht door Klusman »

Ik ben gaan zoeken naar de xenon aanbieding op de site van vw, maar kom hier niets over vinden.
Was het geen dealer aanbieding.
Gebruikersavatar
ktmkrik
Berichten: 1063
Lid geworden op: 21 jan 2012, 14:02

Re: Nieuwe gekocht nu allemaal aanbiedingen.....

Bericht door ktmkrik »

Marcel z-g-s schreef:Snap jullie reactie wel en vooral ook niet.

Misschien niet goed neergezet, maar de auto gekocht lees besteld maar nog NIET geleverd komt pas 13 aug, word nu gelukkig juli.
Ik vind dat ze bij de dealer echt wel wisten toen ik hem bestelde dat er dit soort aanbiedingen aankwamen, ze je dat hadden kunnen zeggen of het ook doen, daar het niet een pakje sigaretten is wat je koopt.
Het scheeld alleen op de bixenon al bijna 1000 euro en op het navi paket nog eens 1000 euro.
en dan heb je er nog een paar, die verschillen zijn minder groot.
Kost mij minimaal 2500 euro, en zou het zo zijn dat ik er al 2 maanden meer reed, had ik niks gezegd, sterker nog werk al jaren voor mezelf en je moet eens weten wat ik te horen krijg voor bedragen van 3 tot 5 euro........ in mijn winkel ;-)

Maargoed ben het er dus niet mee eens, en zal als ik weer een verse koop, dit anders doen.
a wacht ik nooit meer 8,5 maand, en b ik laat ze in een contract zetten dat als er aanbiedingen komen ik die ook krijg.
zeker bij vw weten ze al een jaar terug dat zij volgende jaar 65 jaar bestaan.... en dus leuke acties komen.

Maar iedereen een fijne avond, ik ga nog even gluren naar leuke dingen voor mn nieuwe bussie, heb nog wat euries over ;-)
Als je nu nog euri's over hebt wat maak je je dan druk om die paar euri's die je volgens jou teveel betaald hebt :muur
Gebruikersavatar
JP
Berichten: 469
Lid geworden op: 25 jun 2007, 23:14
Locatie: Nederland

Re: Nieuwe gekocht nu allemaal aanbiedingen.....

Bericht door JP »

Klusman schreef:Ik ben gaan zoeken naar de xenon aanbieding op de site van vw, maar kom hier niets over vinden.
Was het geen dealer aanbieding.
Zou fijn zijn als deze aanbieding niet landelijk is, Dan blijf ik lekker exclusief :bifun :love
Klusman
Berichten: 250
Lid geworden op: 02 dec 2010, 19:29
Locatie: Eindhoven

Re: Nieuwe gekocht nu allemaal aanbiedingen.....

Bericht door Klusman »

JP schreef:
Klusman schreef:Ik ben gaan zoeken naar de xenon aanbieding op de site van vw, maar kom hier niets over vinden.
Was het geen dealer aanbieding.
Zou fijn zijn als deze aanbieding niet landelijk is, Dan blijf ik lekker exclusief :bifun :love
Op mijn T5 die ik op 3 nov 2011 bestelde komt ook xenon, dus weer minder exclusief JP.
Levering nog niet oficieel bevestigd, op 15-6 :gekte
Gebruikersavatar
JP
Berichten: 469
Lid geworden op: 25 jun 2007, 23:14
Locatie: Nederland

Re: Nieuwe gekocht nu allemaal aanbiedingen.....

Bericht door JP »

Klusman schreef:
JP schreef:
Klusman schreef:Ik ben gaan zoeken naar de xenon aanbieding op de site van vw, maar kom hier niets over vinden.
Was het geen dealer aanbieding.
Zou fijn zijn als deze aanbieding niet landelijk is, Dan blijf ik lekker exclusief :bifun :love
Op mijn T5 die ik op 3 nov 2011 bestelde komt ook xenon, dus weer minder exclusief JP.
Levering nog niet oficieel bevestigd, op 15-6 :gekte
Na ja Alphen aan den Rijn - Eindhoven, wij zullen elkaar niet iedere dag tegen komen :knipoog
Geeft veel bekijkt en gespreksstof die Bi-Xenon :lach
Verder lekker :ikrij
Plaats reactie