Welkom op het weetjewel forum, van en voor Volkswagen Transporter rijders.

Groetjes webmaster Henk-1

klik rechts op de "X" dan verdwijnt dit veld

nieuwe voordeuren

Ben je bezig met een leuk of ingrijpend project aan je bus. Plaats deze dan hier
Plaats reactie
vd Kleij
Berichten: 59
Lid geworden op: 21 jan 2012, 15:03

nieuwe voordeuren

Bericht door vd Kleij »

Vandaag goed bezig geweest allebei de voordeuren vervangen, de oude waren nogal rot aan de onderkant.
Ik zag er een beetje tegenop maar het viel reuze mee. Met een paar steeksleutels en een schroevendraaier krijg je de deur zo los en dan alles in de omgekeerde volgorde weer monteren.
Tussen door ook nog een huishoudaccu gehaald die bij thuiskomst niet bleek te passen en de accuboer was natuurlijk al gesloten toen ik daar achter kwam.
Ik had nog aan de accuboer gevraagd of die onder m'n stoel paste ,tuurlijk past die het zijn standaard maten. Dinsdag maar ruilen en even vragen of hij hem er zelf wil inzetten.

Michiel
Gebruikersavatar
Multivan Generation
Berichten: 33805
Lid geworden op: 14 jan 2007, 14:41
Locatie: Zeeland (Oost)
Contacteer:

Re: nieuwe voordeuren

Bericht door Multivan Generation »

Als die accu nu te hoog is,
dan kun je onder de glijstangen wat carosserieringen zetten,
om de glijstangen en dus de gehele zitting, wat op te hogen..
...have you ever noticed that some people never have the money to do it right, but can always find the money to do it twice?...
vd Kleij
Berichten: 59
Lid geworden op: 21 jan 2012, 15:03

Re: nieuwe voordeuren

Bericht door vd Kleij »

Bedankt voor de tip maar, hij past er in de breedte nog niet eens in. Er zitten aan de onderkant randjes om hem vast te zetten neem ik aan en die zitten ook aan de zijkant waardoor die dus niet past.

Michiel
Gebruikersavatar
brandweer peter
Berichten: 250
Lid geworden op: 10 dec 2011, 18:01

Re: nieuwe voordeuren

Bericht door brandweer peter »

als het goed is kan je de randjes eraf kliken dat probleem had ik ook met mijn nieuwe accu succes :toppie
Plaats reactie