Welkom op het weetjewel forum, van en voor Volkswagen Transporter rijders.

Groetjes webmaster Henk-1

klik rechts op de "X" dan verdwijnt dit veld

Inbouwen Becker Traffic Pro

vragen over de T4
Plaats reactie
Bartacus
Berichten: 17
Lid geworden op: 09 apr 2007, 13:59

Inbouwen Becker Traffic Pro

Bericht door Bartacus »

Hallo Weetjewellers,

Vanaf volgende week hebben wij de beschikking over een "nieuwe" Westfalia camper. Na ongeveer 2 jaar een T4 Westfalia Highway 1.9TD gereden te hebben, kunnen we straks wegrijden in een Westfalia CC Advantage TDI.

Nu hebben we al veel plezier gehad met de 1.9 TD maar waarchijnlijk zal het allemaal nog leuker worden met de TDI.

In de nieuwe T4 wil ik een Becker Traffic Pro navigatie radio inbouwen. Heeft iemand daar ervaring mee? Zijn er dingen waar we speciaal op moeten letten...?

Als iemand tips heeft, dan hoor ik het graag.

Groeten,

Bart
olle griese
Berichten: 1489
Lid geworden op: 11 jan 2007, 15:00

Bericht door olle griese »

Ja, daar heb ik ervaring mee.
Een klein jaar geleden ingebouwd en er komt alleen maar muziek uit, geen navi dus.
Als je een gebruikte koopt overtuig je er van dat hij nog goed is.
Bartacus
Berichten: 17
Lid geworden op: 09 apr 2007, 13:59

Bericht door Bartacus »

De radio die ik nu wil inbouwen zit in mijn andere auto en daar komt wat anders in. Hij zou het dus moeten doen.....
Gebruikersavatar
Franck846
Berichten: 1517
Lid geworden op: 15 jan 2007, 17:30
Locatie: Oosthuizen
Contacteer:

Re: Inbouwen Becker Traffic Pro

Bericht door Franck846 »

Bartacus schreef:Hallo Weetjewellers,

Vanaf volgende week hebben wij de beschikking over een "nieuwe" Westfalia camper. Na ongeveer 2 jaar een T4 Westfalia Highway 1.9TD gereden te hebben, kunnen we straks wegrijden in een Westfalia CC Advantage TDI.

Nu hebben we al veel plezier gehad met de 1.9 TD maar waarchijnlijk zal het allemaal nog leuker worden met de TDI.

In de nieuwe T4 wil ik een Becker Traffic Pro navigatie radio inbouwen. Heeft iemand daar ervaring mee? Zijn er dingen waar we speciaal op moeten letten...?

Als iemand tips heeft, dan hoor ik het graag.


Ik heb zelf ook de Becker traffic pro,prima spul :toppie
Zwak punt van de Becker is het frontje,deze kan in het scherm strepen gaan vertonen waardoor het uitlezen lastig is,ikzelf heb van iemand uit Den Haag een frontje kunnen overkopen,deze menaar repareert ze,dus als jouw Becker er ook last van heeft geef mij even een seintje dan krijg je zijn tel nummer.
Ik weet niet of je hem over koopt van iemand maar de code kaart moet erbij zitten evenals de gps antenne,de antenne is ook via marktplaats te koop(nieuw,imitatie)voor € 25 en werkt prima.
Als je de Becker hebt ingebouwd moet ie gecallibreerd worden naar de auto,tenzij deze uit een auto komt met dezelfde maat wielen.
Ik ben zeer tevreden over de Becker met name het radio gedeelte nooit geen slecht ontvangst,ook over het verterker gedeelte ben ik zeer te spreken evenals de navigatie,kortom een toppertje :toppie

Groeten,

Bart
eicherwijs
Berichten: 112
Lid geworden op: 28 jan 2007, 13:17
Locatie: Heerlen

Bericht door eicherwijs »

Hallo,

Ik heb al een aantal Beckers ingebouwd, waaronder 3 in een T4. Ik woon in de omgeving van Den Haag, als je hulp nodig hebt hoor ik het wel.

mvg,

Ron


Bart,

Kan jij de gegevens van die man uit Den Haag doormailen. Het frontje van iemand is gevallen en heedft dus de bekende strepen in het display. Ik heb zelf nu de Becker Cascade 7944, deze heeft een kleine afneembare front znder dispaly.
Bartacus
Berichten: 17
Lid geworden op: 09 apr 2007, 13:59

Bericht door Bartacus »

Tja, dat met die frontjes klopt wel, helaas. Ik ben al aan m'n 4de frontje toe. Ik heb al meer uitgegeven aan het vervangen van de frontjes dan dat het hele apparaat me destijds nieuw heeft gekost.

Ik heb daar bij de vertegenwoordiger van Becker en ook bij de Becker reparatiedienst al eens mijn beklag over gedaan maar ze blijven volhouden dat die klacht alleen maar van mij te horen is (?). Yeah, right...

De frontjes die ik heb liggen zijn oranje. Zouden die ook naar de kleuren van het nieuwe T4 deshboard omgebouwd kunnen worden?
Wat kost het repareren eigenlijk...?
Gebruikersavatar
Franck846
Berichten: 1517
Lid geworden op: 15 jan 2007, 17:30
Locatie: Oosthuizen
Contacteer:

Bericht door Franck846 »

eicherwijs schreef:Hallo,

Ik heb al een aantal Beckers ingebouwd, waaronder 3 in een T4. Ik woon in de omgeving van Den Haag, als je hulp nodig hebt hoor ik het wel.

mvg,

Ron


Bart,

Kan jij de gegevens van die man uit Den Haag doormailen. Het frontje van iemand is gevallen en heedft dus de bekende strepen in het display. Ik heb zelf nu de Becker Cascade 7944, deze heeft een kleine afneembare front znder dispaly.
Per ongeluk de verkeerde naam,ik zal je het nummer doormailen van die man,hij vraagt € 50 voor een front,heel redelijk gezien de prijzen die Becker zelf rekend.
Moet ik wel je emailadres hebben.
Groet Franck
eicherwijs
Berichten: 112
Lid geworden op: 28 jan 2007, 13:17
Locatie: Heerlen

Bericht door eicherwijs »

eicherwijs&gmail.com

&=@

Alvast bedankt.

mvg,

Ron 915
Gebruikersavatar
Franck846
Berichten: 1517
Lid geworden op: 15 jan 2007, 17:30
Locatie: Oosthuizen
Contacteer:

Bericht door Franck846 »

je hebt meel :bonk
eicherwijs
Berichten: 112
Lid geworden op: 28 jan 2007, 13:17
Locatie: Heerlen

Bericht door eicherwijs »

thx
Plaats reactie