Welkom op het weetjewel forum, van en voor Volkswagen Transporter rijders.
Groetjes webmaster Henk-1
klik rechts op de "X" dan verdwijnt dit veld
Groetjes webmaster Henk-1
klik rechts op de "X" dan verdwijnt dit veld
feestje
-
- Berichten: 298
- Lid geworden op: 10 apr 2008, 16:18
- Locatie: ittervoort
Re: feestje
Ja dat zijn zeker leuke dingen om mee te maken maar vooral op foto te hebben.
Ik had mijn222.222 km ook een paar honderd km van te voren in dee gaten en uiteindelijk was ik natuurlijk te laat. Echt balen en geen foto.
Maar goed dan ga ik maar voor de 333333
groeten sven
Ik had mijn222.222 km ook een paar honderd km van te voren in dee gaten en uiteindelijk was ik natuurlijk te laat. Echt balen en geen foto.
Maar goed dan ga ik maar voor de 333333
groeten sven
feestje al gehad!
Als we gaan feesten wil ik ook niet achterblijven
Vorig jaar in Zweden, net boven de poolcircel de 222222 mijlpaal gepasseerd!
Wel op tijd in de peiling en er een foto van gemaakt.
Vorig jaar in Zweden, net boven de poolcircel de 222222 mijlpaal gepasseerd!
Wel op tijd in de peiling en er een foto van gemaakt.
- sgsdebruijn
- Berichten: 4379
- Lid geworden op: 22 okt 2008, 11:15
- Locatie: in de Hoeksche Waard
Re: feestje
Bij 222.222 had ik hem ook te pakken. zelfs met dagteller.
Was ff gestopt
Lammert
Was ff gestopt
Lammert
Lammert (T4-2002 LWB DC 102<132PK. Vanaf nieuw in bezit. > 444444.4km.
- robertTREBOR
- Berichten: 1237
- Lid geworden op: 09 mei 2008, 20:10
- Locatie: vlaardingen
Re: feestje
Mijn transporter 2500TDI uit 2002 ,88pk gechipt naar 110 pk en gekocht 14 mnd. oud.
met 230.000 km op de klok in 2003 voor 11.000 euro ( was een transport exxeptional volgbus.)
was vies okergeel, laten spuiten, dc. erin , wielen eronder.
en 2010 verkocht op 420 dkm. gebruikte nog niet een duppel olie ! voor 6000 euro voor de export .
De km tussen 230dkm en 420dkm met veel plezier gereden en amper kosten gehad !
De T4 met die 88pk motor is echt super, wel de 102 pk koppeling erin laten zetten dat paste ook, want na het chippen
bleek die 88 pk koppeling te zwak en slipte door.
met 230.000 km op de klok in 2003 voor 11.000 euro ( was een transport exxeptional volgbus.)
was vies okergeel, laten spuiten, dc. erin , wielen eronder.
en 2010 verkocht op 420 dkm. gebruikte nog niet een duppel olie ! voor 6000 euro voor de export .
De km tussen 230dkm en 420dkm met veel plezier gereden en amper kosten gehad !
De T4 met die 88pk motor is echt super, wel de 102 pk koppeling erin laten zetten dat paste ook, want na het chippen
bleek die 88 pk koppeling te zwak en slipte door.
- Bijlagen
-
- van 2003 230dkm tot 2010 420dkm gehad
- vw bus klein formaat.jpg (57.65 KiB) 1513 keer bekeken
vw t4 2500tdi 75KW 10-2002; gekocht 6-2004 t/m 10-2010 probleemloos tot op 410.000 km verkocht
vw t5 2500tdi 128KW 10-2008; gekocht 10-2010 t/m 09-2013 te veel problemen 133.000 km verkocht
( 6000 Euro aan kosten in 4 maanden !.)
vw t5 2500tdi 128KW 10-2008; gekocht 10-2010 t/m 09-2013 te veel problemen 133.000 km verkocht
( 6000 Euro aan kosten in 4 maanden !.)
Re: feestje
Hier een vergelijkbaar verhaal.....
in 2005 m'n busje gekocht met 124k op de teller. was een import-bus en in nederland omgebouwd voor een DC en kennelijk was er met de km-stand gerommeld (allerlei stickers waren verdwenen, geen boekje, etc)
Zowel in D als NL was er geen historie te vinden van deze bus; voor een prikkie gekocht (8500,= incl BTW) bij een dealer (ander merk) en gelijk een 'doe alles wat kan' beurt bij m'n vaste VW garage (officiele VW bedrijfswagen dealer in Amersfoort, ik reed hiervoor al 13 jaar een VW Taro-4WD).
naast de gewone/voorspelbare slijtage heb ik alle 'bijzondere' reparaties al gehad (startmotor, contactslot, 2M-vliegwiel, koppeling, versnellingsbak etc) en rij al 4 jaar met m'n banden-setje (zomer/winter) rond en 'still going strong'.
busje is bijna helemaal standaard, 'k heb alleen een cruise-control laten plaatsen en een car-kit ingebouwd voor m'n mobiel; zelfs geen EGR plaatje.......
gewoon diesel erin en altijd maar rijden....., redelijk zuinig (1:15 tot 1:16), geen olieverbuik, lekker zitten, ruimte en goed overzicht over de weg, altijd m'n aanhanger bij me, lekker relaxed (100-105km/u op de cruise-control), wie doet je wat.......
een tevreden T4-er en de teller tikt door...... een feestje is dat wel waard.
in 2005 m'n busje gekocht met 124k op de teller. was een import-bus en in nederland omgebouwd voor een DC en kennelijk was er met de km-stand gerommeld (allerlei stickers waren verdwenen, geen boekje, etc)
Zowel in D als NL was er geen historie te vinden van deze bus; voor een prikkie gekocht (8500,= incl BTW) bij een dealer (ander merk) en gelijk een 'doe alles wat kan' beurt bij m'n vaste VW garage (officiele VW bedrijfswagen dealer in Amersfoort, ik reed hiervoor al 13 jaar een VW Taro-4WD).
naast de gewone/voorspelbare slijtage heb ik alle 'bijzondere' reparaties al gehad (startmotor, contactslot, 2M-vliegwiel, koppeling, versnellingsbak etc) en rij al 4 jaar met m'n banden-setje (zomer/winter) rond en 'still going strong'.
busje is bijna helemaal standaard, 'k heb alleen een cruise-control laten plaatsen en een car-kit ingebouwd voor m'n mobiel; zelfs geen EGR plaatje.......
gewoon diesel erin en altijd maar rijden....., redelijk zuinig (1:15 tot 1:16), geen olieverbuik, lekker zitten, ruimte en goed overzicht over de weg, altijd m'n aanhanger bij me, lekker relaxed (100-105km/u op de cruise-control), wie doet je wat.......
een tevreden T4-er en de teller tikt door...... een feestje is dat wel waard.
robertTREBOR schreef:Mijn transporter 2500TDI uit 2002 ,88pk gechipt naar 110 pk en gekocht 14 mnd. oud.
met 230.000 km op de klok in 2003 voor 11.000 euro ( was een transport exxeptional volgbus.)
was vies okergeel, laten spuiten, dc. erin , wielen eronder.
en 2010 verkocht op 420 dkm. gebruikte nog niet een duppel olie ! voor 6000 euro voor de export .
De km tussen 230dkm en 420dkm met veel plezier gereden en amper kosten gehad !
De T4 met die 88pk motor is echt super, wel de 102 pk koppeling erin laten zetten dat paste ook, want na het chippen
bleek die 88 pk koppeling te zwak en slipte door.
Transporter T4 2.5 TDI, April/2001, KWB/DC, 88pk/AJT/EWB, +650.000km
Re: feestje
mijn feestje was vorig jaar op terugreis van vakantie. en om het moment niet te missen op tijd begonnen met foto's maken
super auto om mee te rijden, tijdje gedacht dat ik me met mijn brandstofkeuze LPG had vergist... maar als je de goedkope pompen weet te vinden (en dat verschil is echt groot!!) dan is het mogelijk voor 6,5cent brandstof per kilometer te rijden. op die manier wil ik van die 200.000 wel 300.000 maken
super auto om mee te rijden, tijdje gedacht dat ik me met mijn brandstofkeuze LPG had vergist... maar als je de goedkope pompen weet te vinden (en dat verschil is echt groot!!) dan is het mogelijk voor 6,5cent brandstof per kilometer te rijden. op die manier wil ik van die 200.000 wel 300.000 maken
Re: feestje
yep, als rekenend kom ik tot de conclusie dat al voor zo'n 36,000,= euro aan diesel is getankt (prijspeil van vandaag).....
limburger schreef:mijn feestje was vorig jaar op terugreis van vakantie. en om het moment niet te missen op tijd begonnen met foto's maken
super auto om mee te rijden, tijdje gedacht dat ik me met mijn brandstofkeuze LPG had vergist... maar als je de goedkope pompen weet te vinden (en dat verschil is echt groot!!) dan is het mogelijk voor 6,5cent brandstof per kilometer te rijden. op die manier wil ik van die 200.000 wel 300.000 maken
Transporter T4 2.5 TDI, April/2001, KWB/DC, 88pk/AJT/EWB, +650.000km
Re: feestje
als je al die zegeltjes zou moeten plakken hou je geen tong meer over.
jan2009 schreef:Pfff , hoeveel airmiles zijn dat ?koensch schreef:yep, als rekenend kom ik tot de conclusie dat al voor zo'n 36,000,= euro aan diesel is getankt (prijspeil van vandaag).....
Transporter T4 2.5 TDI, April/2001, KWB/DC, 88pk/AJT/EWB, +650.000km
Re: feestje
Ik heb de slingers opgehangen.....
Transporter T4 2.5 TDI, April/2001, KWB/DC, 88pk/AJT/EWB, +650.000km
Re: feestje
Met een beetje liefde krijg je deze bakken niet stuk