Welkom op het weetjewel forum, van en voor Volkswagen Transporter rijders.

Groetjes webmaster Henk-1

klik rechts op de "X" dan verdwijnt dit veld

Ventilatie rooster midden

vragen over de T5
Plaats reactie
Gebruikersavatar
sjaak
Berichten: 1662
Lid geworden op: 13 jan 2007, 19:25
Locatie: Alblasserdam

Ventilatie rooster midden

Bericht door sjaak »

:driveT5 :T54LIFE Ik heb nu weer airco!!!(Nu nog het weer waarvoor je airco nodig hebt :bifun )alleen heb ik nog op geen enkele manier lucht kunnen laten uistromen,in het midden van het dashbord?????ik vermoed dat er een of andere klep niet luistert naar de draaiknop? :bonk
Welk deel van het dashbord moet ik demonteren en hoe om hier zicht op te krijgen? :wjw :werkaanT4 (T5) :zwaai
Gebruikersavatar
ratlookcalifornia
Berichten: 353
Lid geworden op: 15 nov 2011, 09:10

Re: Ventilatie rooster midden

Bericht door ratlookcalifornia »

heb ik ook gehad bij de zelfbouw T5 en dat was achter de radio en het kachelpaneel daaronder te bereiken ( ergens in de diepte) een kabel die niet lekker weggestopt zat na werkzaamheden ( een kabel van de kachelbediening) , als deze wat rot liggen of uit een geleider zijn dan komt de middelste uitstroom niet meer bij....succes..
Gebruikersavatar
sjaak
Berichten: 1662
Lid geworden op: 13 jan 2007, 19:25
Locatie: Alblasserdam

Re: Ventilatie rooster midden

Bericht door sjaak »

:driveT5 :T54LIFE Das nou zo mooi van :wjw !!!!!!Ga ik van de week eens even naar kijken.Hoef ik misschien niet hele dasbord te slopen. :toppie :jumpklap
Gebruikersavatar
ratlookcalifornia
Berichten: 353
Lid geworden op: 15 nov 2011, 09:10

Re: Ventilatie rooster midden

Bericht door ratlookcalifornia »

Hoop dat het je lukt,...ik weet wel dat het bij mij tweemaal is voorgekomen dus dat het een zaak is van goed vastzetten en hopen dat er niets stuk is...... :zwaai
Gebruikersavatar
sjaak
Berichten: 1662
Lid geworden op: 13 jan 2007, 19:25
Locatie: Alblasserdam

Re: Ventilatie rooster midden

Bericht door sjaak »

:driveT5 :T54LIFE Zit ook een heel zwaar punt als je de knop draait waarmee je de instelling regelt,ik laat nog weten oft lukt.
:wjw :zwaai :goodidea
Gebruikersavatar
ratlookcalifornia
Berichten: 353
Lid geworden op: 15 nov 2011, 09:10

Re: Ventilatie rooster midden

Bericht door ratlookcalifornia »

en dat is precies wat ik ook had als gevoel in de bediening.....Heb er toen iemand naar laten kijken ( van VW) en die kreeg hem, per ongeluk , weer oke.....Is wel veel rommelen onderin (je kunt er slecht bij) maar de kans dat het lukt is aanwezig .
Plaats reactie