Welkom op het weetjewel forum, van en voor Volkswagen Transporter rijders.

Groetjes webmaster Henk-1

klik rechts op de "X" dan verdwijnt dit veld

Navigatie en dvd voor in de T4

vragen over de T4
Plaats reactie
Bikevouwer
Berichten: 789
Lid geworden op: 08 apr 2007, 17:12
Locatie: 't Veld
Contacteer:

Navigatie en dvd voor in de T4

Bericht door Bikevouwer »

Zolangzamerhand zie ik het even niet mee.
Ik wil in de toekomst in mijn T4 een navigatie systeem, een dvd speler voor de kleine als we op vakantie gaan, en als het even mogelijk is een achteruitrij camera voor mijn vrouw (nee ze rijd niet slecht maar heeft spierreuma)
Nu zijn er systemen waar je alles in een apparaat heb zitten en ben al op zoek gegaan op internet, probleem waar ik tegenaan loop is dat ik een 1 din gat ter beschikking heb in de T4 en niet zoals bij de T5 een 2 din gat.
Wie kan en wil mij wat typenummers geven van apparaten die dit allemaal kunnen ??

heb over de Pioneer AVIC X1R al recensies gelezen over dat het scherm niet zo denderend is (wel kwa beeld) mbt de kwaliteit en dat de meeste na een jaar het al opgeven.
henk88
Berichten: 97
Lid geworden op: 12 jan 2007, 20:41
Contacteer:

Bericht door henk88 »

Hoi Biker.

Je schreef:

heb over de Pioneer AVIC X1R al recensies gelezen over dat het scherm niet zo denderend is (wel kwa beeld) mbt de kwaliteit en dat de meeste na een jaar het al opgeven.

Ik gebruik dit apparaat al 2 jaar naar volle tevredenheid,samen met de stemopdrachten,wat een extra is,en nooit problemen gehad.

De camera voor achter heb ik nooit gebruikt of ingebouwd,en kan je hier dus geen ervaringen over laten delen.

Ik heb er een 12 disc wisselaar aanhangen,en dit is echt :toppie

Je krijgt 2 jaar garantie op die dingen,en de nieuwe hebben ook bleu-tooth aan boord.

Ik ga het ding steeds meer respecteren,en gebruik hem haast elke dag.

Soms is het beeld wat minder met felle zon,maar dat heb je met al die schermen.

De 2e unit hangt onder het dashboard kastje aan een paar alu beugels,een beetje uit de weg voor de voeten.

Ik hoef voorlopig niets anders........

:toppie
koos 890
Berichten: 2293
Lid geworden op: 06 feb 2007, 23:19
Locatie: heerhugowaard

Bericht door koos 890 »

bike-vouwer ,ook ik heb er een pioneer avic in met een cd-wissellaar (6) en achteruit rijcamera en deze bevalt mij uitstekend. De achteruitrijcamera gebruik ik enkelt om de trekhaak onder de distel v/d aanhanger te rijdenen met in parkeren (het laatse stukje ,dat ik niet tegen de andere auto/lantaarnpaal aan rij).
Gebruikersavatar
Roger B. (11)61
Berichten: 9154
Lid geworden op: 10 apr 2007, 10:01
Locatie: in der Hinterecke (Duitse achterhoek)

Bericht door Roger B. (11)61 »

ik heb van de avic ook gehoord dat het klapmechanisme van het scherm wel vaker problemen geeft.

Alpine heeft een soortgelijk systeem, geen idee of dat beter is.
Wat je ook doet, zorg altijd dat je de drie T's bij je hebt, dan kun je je altijd redden....
Tyraps, Tape en Telefoon
koos 890
Berichten: 2293
Lid geworden op: 06 feb 2007, 23:19
Locatie: heerhugowaard

Bericht door koos 890 »

Ik heb de avic nu 15 maanden nog geen problemen gehad. Ja de weg afentoe kwijt maar dat ben ik gewent.
Plaats reactie