Welkom op het weetjewel forum, van en voor Volkswagen Transporter rijders.

Groetjes webmaster Henk-1

klik rechts op de "X" dan verdwijnt dit veld

T5 importeren uit Duitsland?

vragen over de T5
Gebruikersavatar
Gerrit354
Berichten: 366
Lid geworden op: 10 mei 2009, 16:30

Re: T5 importeren uit Duitsland?

Bericht door Gerrit354 »

Daarnaast heeft Volkswagen Nederland continu leuke acties waardoor je altijd voordeel hebt en zou ik niet moeilijk gaan doen met import en gezeur met garantie.
Gebruikersavatar
Jeroen T5 204
Berichten: 3455
Lid geworden op: 13 jan 2007, 20:50
Locatie: Vroomshoop (VCDS)
Contacteer:

Re: T5 importeren uit Duitsland?

Bericht door Jeroen T5 204 »

http://auto-en-vervoer.infonu.nl/auto/1 ... koper.html" onclick="window.open(this.href);return false;

Tweedehands is het wel goedkoper schijnt, heb wel vaak gehoord dat een nieuwe kopen in Duitsland voordeliger is.
Is mij zelfs geadviseerd toen ik met aanschaf bezig was.
VW Transporter T5 2.5 TDI 130pk -JD Stage 1 @ 191pk 438 nm
-Simons rvs uitlaatsysteem, K&N filter
-BearLock, Opti-Coat Pro
-20" MTM Bimoto, Michelin PSS, Bilstein B14, H&R Stabi
Gebruikersavatar
Roger B. (11)61
Berichten: 9154
Lid geworden op: 10 apr 2007, 10:01
Locatie: in der Hinterecke (Duitse achterhoek)

Re: T5 importeren uit Duitsland?

Bericht door Roger B. (11)61 »

tweedehands wel, dan heb je een tweedehandsprijs die bepaald wordt door de buitenlandse nieuwprijs en leeftijd, de bpm die je betaald is soms fors minder dan de originele bpm waardoor de geimporteerde tweedehandsprijs best fors onder de nederlandse tweedehandsprijs uit kan komen. Hoeveel het scheelt varieert per auto merk/type en vooral de leeftijd, te oud scheelt het niet veel, te jong ook niet.

bij de nieuwprijs gaat het niet op, doordat de kale nieuwprijs in nl onder die van Dld ligt, en de bpm hetzelfde is, of je de auto nou hier nieuw koopt of in duitsland.
Wat je ook doet, zorg altijd dat je de drie T's bij je hebt, dan kun je je altijd redden....
Tyraps, Tape en Telefoon
Plaats reactie