Welkom op het weetjewel forum, van en voor Volkswagen Transporter rijders.

Groetjes webmaster Henk-1

klik rechts op de "X" dan verdwijnt dit veld

Electrisch raam kapot

vragen over de T5
Plaats reactie
Gebruikersavatar
Mickel Moen
Berichten: 2020
Lid geworden op: 21 mei 2009, 15:19
Locatie: Súdwest-Fryslân
Contacteer:

Electrisch raam kapot

Bericht door Mickel Moen »

Het elektrische raam bijrijderszijde werkt niet meer. Je hoort de motor wel, maar het raam wordt niet meer meegenomen.

Na het raadplegen van het forum zou het kunnen duiden, op "blokjes" die kapot zijn: viewtopic.php?f=3&t=20948&p=120806&hili ... er#p120529" onclick="window.open(this.href);return false;

Voordat ik nu een poging doe om er eerst zelf eens naar te kijken en dus de bekleding verwijder, wat me overigens nog een hele klus lijkt, wil ik eerst weten, of dit makkelijk zelf te te repareren is, of dat ik beter meteen naar de garage kan rijden.

Wat denken jullie?
Groetnis, Geert
.Afbeelding mickelmoen.nl
Gebruikersavatar
henrib
Berichten: 237
Lid geworden op: 13 jul 2010, 17:50
Locatie: den bosch

Re: Electrisch raam kapot

Bericht door henrib »

Mickel Moen schreef:Het elektrische raam bijrijderszijde werkt niet meer. Je hoort de motor wel, maar het raam wordt niet meer meegenomen.

Na het raadplegen van het forum zou het kunnen duiden, op "blokjes" die kapot zijn: viewtopic.php?f=3&t=20948&p=120806&hili ... er#p120529" onclick="window.open(this.href);return false;

Voordat ik nu een poging doe om er eerst zelf eens naar te kijken en dus de bekleding verwijder, wat me overigens nog een hele klus lijkt, wil ik eerst weten, of dit makkelijk zelf te te repareren is, of dat ik beter meteen naar de garage kan rijden.

Wat denken jullie?
waarschijnlijk de blokjes
ik heb hier nog 2 complete binnenwerken van de deuren met elektrische ramen de bestuurders- en de bijrijderszijde
incl kabels ,blokjes moters en speakers
Plaats reactie