Welkom op het weetjewel forum, van en voor Volkswagen Transporter rijders.

Groetjes webmaster Henk-1

klik rechts op de "X" dan verdwijnt dit veld

Jubileum editie transporter en de ingebouwde navi-audio

vragen over de T5
Plaats reactie
Gebruikersavatar
Martintransport
Berichten: 8
Lid geworden op: 30 sep 2012, 20:49
Contacteer:

Jubileum editie transporter en de ingebouwde navi-audio

Bericht door Martintransport »

Ik ben sinds kort de gelukkige eigenaar van een Transporter Jubileum editie. Nu zit er in deze een audiosysteem met navi en zeg maar carkit. Ik heb hierover enkele vragen:
- kun je ook updates krijgen voor de navi
- de carkit geeft aan dat hij te synchroniseren is met de telefoon, echter dat lijkt mij niet ;-(
- ik wil een achteruitrijcamera inbouwen met bleutooth kan ik deze op dit systeem aansluiten.
- mbt dit laatste hoe kan ik het beste kabels voor stroom aanleggen en aftakken er zit een 7 pools stekkerdoos op de auto
- heeft de radio ook een RDS functie, als het signaal zwakker wordt dan gaat hij alle zenders afzoeken en alle instellingen weer veranderen?

Martin
Martin
Gebruikersavatar
Roger B. (11)61
Berichten: 9154
Lid geworden op: 10 apr 2007, 10:01
Locatie: in der Hinterecke (Duitse achterhoek)

Re: Jubileum editie transporter en de ingebouwde navi-audio

Bericht door Roger B. (11)61 »

welke radio/navi/carkit zit er in?? origineel VW (en dan : welke) een namaak VW (zoeen die kwa front er op lijkt, maar meer kan en goedkoper is en uit china komt) of een totaal aftermarket (jvc/kenwood/pioneer en dergelijke)

Bleutooth beeldoverdracht zit er hoogstwaarschijnlijk niet op, maar zo'n camera heeft wellicht een ontvanger die dan op een beeld ingang aangesloten wordt, of dat kan, is afhankelijk van de radio...

synchroniseren van de telefoon op de carkit wil zeggen dat een aangemeldde en verbonden telefoon probeert zijn telefoonboek te exporteren naar de carkit zodat je in de carkit je telefoonboek beschikbaar hebt om mensen te bellen zonder aan de telefoon te komen, of dat kan is afhankelijk van carkit en telefoon
Wat je ook doet, zorg altijd dat je de drie T's bij je hebt, dan kun je je altijd redden....
Tyraps, Tape en Telefoon
Gebruikersavatar
Gerrit354
Berichten: 366
Lid geworden op: 10 mei 2009, 16:30

Re: Jubileum editie transporter en de ingebouwde navi-audio

Bericht door Gerrit354 »

Ik zie nu dat het een chinese aftermarket ding is en dan gaat mijn verhaal niet meer.
Laatst gewijzigd door Gerrit354 op 09 okt 2012, 17:45, 1 keer totaal gewijzigd.
Gebruikersavatar
Martintransport
Berichten: 8
Lid geworden op: 30 sep 2012, 20:49
Contacteer:

Re: Jubileum editie transporter en de ingebouwde navi-audio

Bericht door Martintransport »

Afbeelding

Dit is dus het systeem.
Martin
Gebruikersavatar
Martintransport
Berichten: 8
Lid geworden op: 30 sep 2012, 20:49
Contacteer:

Re: Jubileum editie transporter en de ingebouwde navi-audio

Bericht door Martintransport »

Het is dus een IGO8
Martin
Gebruikersavatar
Roger B. (11)61
Berichten: 9154
Lid geworden op: 10 apr 2007, 10:01
Locatie: in der Hinterecke (Duitse achterhoek)

Re: Jubileum editie transporter en de ingebouwde navi-audio

Bericht door Roger B. (11)61 »

die hebben vaak wel een AV-in voor camera, maar niet via bluetooth, de navi zit op een SD kaart, kun je PNAversie TomTom op zetten. Zie de mic op het apparaat zitten, dus vrees dat de carkitkwaliteit niet heel super zal zijn, of je moet er een externe mic op aan kunnen sluiten.
Wat je ook doet, zorg altijd dat je de drie T's bij je hebt, dan kun je je altijd redden....
Tyraps, Tape en Telefoon
Gebruikersavatar
Martintransport
Berichten: 8
Lid geworden op: 30 sep 2012, 20:49
Contacteer:

Re: Jubileum editie transporter en de ingebouwde navi-audio

Bericht door Martintransport »

Er zit idd een externe mic op. Kwaliteit wordt als goed ervaren. Ik zal eens googlen
op pna van tom t. Hoe demonteer je het systeem het beste?
Martin
Plaats reactie