Welkom op het weetjewel forum, van en voor Volkswagen Transporter rijders.

Groetjes webmaster Henk-1

klik rechts op de "X" dan verdwijnt dit veld

Led Mistlampen

vragen over de T5
Gebruikersavatar
sjaak
Berichten: 1666
Lid geworden op: 13 jan 2007, 19:25
Locatie: Alblasserdam

Re: Led Mistlampen

Bericht door sjaak »

:T54LIFE :driveT5 Ronald heb je ook enig idee wat zo'n setje zou kosten?? :wjw :zwaai
Gebruikersavatar
ktmkrik
Berichten: 1063
Lid geworden op: 21 jan 2012, 14:02

Re: Led Mistlampen

Bericht door ktmkrik »

RonaldCaravelle schreef:Ik kwam deze led-daglicht lampen tegen die de mistlampen vervangen met juiste fitting. Je kunt ze schakelen met en zonder daglicht rijverlichting.Kent ook een dim-stand voor als je je dimlichten aanzet. cool setje.Lijkt me wel mooi. :love
...oja en het setje wordt ook nog geleverd met kabel-weerstand voor het can-bus systeem. (zodat je geen fout melding krijgt)
VW T5.jpg
33eriuw.jpg
ik zou dit setje voor niks nog niet willen hebben, als ik die losse stekker verbindingen zie zie ik ook een hoop storings mogelijkheden.
Heb er zelf een Pilot Xenon set ingezet en nu een bak licht (na een kleine modificatie) van de mistlampen.
Gebruikersavatar
RonaldCaravelle
Berichten: 51
Lid geworden op: 06 mei 2012, 06:14
Locatie: Wachtum

Re: Led Mistlampen

Bericht door RonaldCaravelle »

@ sjaak
Zeker, check deze URL maarhttp://www.ebay.de/itm/LED-Tagfahrlicht ... 400wt_1002

@ ktmkrik
tsja........Stekker verbindingen moet je ook niet los laten zitten ! :knipoog :zwaai

Suc6 :wjw
Nu -
T5 Caravelle 1.9 TDI 75 KW 2006 LW
Vito 111 2.2 CDI 2005 L2

Toen -
T4 2.5 DSL 1999 KW
T3 1.6 TD 1986
Gebruikersavatar
ktmkrik
Berichten: 1063
Lid geworden op: 21 jan 2012, 14:02

Re: Led Mistlampen

Bericht door ktmkrik »

RonaldCaravelle schreef:@ sjaak
Zeker, check deze URL maarhttp://www.ebay.de/itm/LED-Tagfahrlicht ... 400wt_1002

@ ktmkrik
tsja........Stekker verbindingen moet je ook niet los laten zitten ! :knipoog :zwaai

Suc6 :wjw
Dan betaal ik toch liever een kleine honderd euro meer en dan zeker wetend dat ik een bak licht heb met gesealde stekkerverbindingen :zwaai
Stel je alleen al eens voor als er water in die stekkerverbindingen komt en gaat coroderen :knipoog
Heb zelf slechte ervaringen met led lampen in de mistlampen namelijk :knipoog
Voor de persoon die dus perse Led wil en dan alleen voor het show gedeelte heb ik nog wel een compleet setje liggen :lach
Plaats reactie