Welkom op het weetjewel forum, van en voor Volkswagen Transporter rijders.

Groetjes webmaster Henk-1

klik rechts op de "X" dan verdwijnt dit veld

nieuwe t5 GP 2013

vragen over de T5
Gebruikersavatar
Mennohuiser
Berichten: 191
Lid geworden op: 21 sep 2011, 22:13
Locatie: In het Brabantse land

Re: nieuwe t5 GP 2013

Bericht door Mennohuiser »

Misschien mis ik wat.. maar kan iemand uitleggen wat de fun is.. om het blauwe stickertje zwart te maken ??
VW Multivan Highline Sport Edition 174pk
Afbeelding
Nieuwjaarsmeeting 2013
caddy
Berichten: 218
Lid geworden op: 04 mar 2012, 23:07
Locatie: Roden

Re: nieuwe t5 GP 2013

Bericht door caddy »

henrib schreef:
Johan nr.46 schreef:Waarom stap je over van een Multivan naar een "gewone" Transporter?
omdat ik een superprijs voor de multivan kreeg als inruil en het scheelt nogal wat in de bijtelling
hoefde bijna niks bij te betalen en rij weer nieuw en de multivan was grotendeels afgeschreven (50% regeling)
Als je versneld hebt afgeschreven en nu een superprijs hebt gekregen heb je jezelf dan niet in de vingers gesneden door nu een groot bedrag naar de fiscus te moeten brengen?
gr, Jan.
TsX
Berichten: 393
Lid geworden op: 10 apr 2010, 21:51
Locatie: Vl.brabant / Limburg. België

Re: nieuwe t5 GP 2013

Bericht door TsX »

Mennohuiser schreef:Misschien mis ik wat.. maar kan iemand uitleggen wat de fun is.. om het blauwe stickertje zwart te maken ??
tja, waarom wil een mens er anders uitzien dan zijn buurman ?
waarom plaats je andere velgen onder de wagen ?
waarom rijden we niet allemaal met dezelfde vierkante doos en gaan we niet in uniform werken ?
;)
Tim's Caravelle:
Caravelle -> Multivan ombouw in progress
06 T5 Black
Multivan bumpers
2.5 5cyl TDI+
Gebruikersavatar
Mennohuiser
Berichten: 191
Lid geworden op: 21 sep 2011, 22:13
Locatie: In het Brabantse land

Re: nieuwe t5 GP 2013

Bericht door Mennohuiser »

TsX schreef:
Mennohuiser schreef:Misschien mis ik wat.. maar kan iemand uitleggen wat de fun is.. om het blauwe stickertje zwart te maken ??
tja, waarom wil een mens er anders uitzien dan zijn buurman ?
waarom plaats je andere velgen onder de wagen ?
waarom rijden we niet allemaal met dezelfde vierkante doos en gaan we niet in uniform werken ?
;)
jah.. das allemaal leuk gevonden.. maar omdat het niet is toegestaan krijg je er een verbaal voor als het even slecht wil.
Dan zie ik er de "fun" niet van.. maar ieder zijn ding hoor.. begrijp me goed.. :knipoog
VW Multivan Highline Sport Edition 174pk
Afbeelding
Nieuwjaarsmeeting 2013
Klusman
Berichten: 250
Lid geworden op: 02 dec 2010, 19:29
Locatie: Eindhoven

Re: nieuwe t5 GP 2013

Bericht door Klusman »

TsX schreef:
Mennohuiser schreef:Misschien mis ik wat.. maar kan iemand uitleggen wat de fun is.. om het blauwe stickertje zwart te maken ??
tja, waarom wil een mens er anders uitzien dan zijn buurman ?
waarom plaats je andere velgen onder de wagen ?
waarom rijden we niet allemaal met dezelfde vierkante doos en gaan we niet in uniform werken ?
;)

Als je je door een zwarte sticker anders voelt, ben je goed bezig, en vlug tevreden.
Maar ik vind de normale, bekeuringvrije platen toch mooier.
Gebruikersavatar
henrib
Berichten: 237
Lid geworden op: 13 jul 2010, 17:50
Locatie: den bosch

Re: nieuwe t5 GP 2013

Bericht door henrib »

caddy schreef:
henrib schreef:
Johan nr.46 schreef:Waarom stap je over van een Multivan naar een "gewone" Transporter?
omdat ik een superprijs voor de multivan kreeg als inruil en het scheelt nogal wat in de bijtelling
hoefde bijna niks bij te betalen en rij weer nieuw en de multivan was grotendeels afgeschreven (50% regeling)
Als je versneld hebt afgeschreven en nu een superprijs hebt gekregen heb je jezelf dan niet in de vingers gesneden door nu een groot bedrag naar de fiscus te moeten brengen?
dat klopt heb nu wel wat extra boekwinst :ie
maarja bij de fiscus moet de schoorsteen ook roken
Bart(2)
Berichten: 38
Lid geworden op: 25 dec 2008, 14:36

Re: nieuwe t5 GP 2013

Bericht door Bart(2) »

Deze week de knoop doorgehakt!

Nieuwe Multivan Life edition besteld met de nieuwe 180 pk BMT, is de zuinigste DSG in zijn soort en toch lekker 400 Nm. Goede deal gemaakt in Tilburg en nu maar afwachten wanneer VW dit bussie in elkaar geknutseld heeft.
Hij is vanaf medio week 45 bestelbaar bij Pon.

Gr Bart
Bijlagen
in deze kleur (en Xenon standaard)
in deze kleur (en Xenon standaard)
bruin1.png (253.93 KiB) 845 keer bekeken
alfagek
Berichten: 541
Lid geworden op: 25 okt 2008, 17:42
Locatie: Utrecht
Contacteer:

Re: nieuwe t5 GP 2013

Bericht door alfagek »

Ook in Tilburg besteld, ik ook.
Kreeg ruim 6000,- meer terug voor mijn huidige T5 dan bij mijn huidige dealer.
Ik voelde me toch echt bestolen door mijn eigen dealer, toen ik het lage inruil bedrag hoorde.

Wellicht ga ik ook gewoon voor onderhoud naar Tilburg ( als ze een leen auto hebben of op zaterdag onderhoud verrichten )

Die van mij ook met alle opties en week 2 leverbaar 2013 ( dubbele schuifdeur ) kleur dark wood.

Fiscaal, mag mijn bus niet eerder dan 2e week 2013 uit de boeken ( anders betaal ik belasting voordeel terug ) en dat doen we natuurlijk niet he. :bonk

Bart(2) schreef:Deze week de knoop doorgehakt!

Nieuwe Multivan Life edition besteld met de nieuwe 180 pk BMT, is de zuinigste DSG in zijn soort en toch lekker 400 Nm. Goede deal gemaakt in Tilburg en nu maar afwachten wanneer VW dit bussie in elkaar geknutseld heeft.
Hij is vanaf medio week 45 bestelbaar bij Pon.

Gr Bart
T6 - 204 DSG LWB Indium grey metallic met 20"
Plaats reactie