Welkom op het weetjewel forum, van en voor Volkswagen Transporter rijders.

Groetjes webmaster Henk-1

klik rechts op de "X" dan verdwijnt dit veld

vakje demonteren

vragen over de T5
ronald tdi
Berichten: 1611
Lid geworden op: 04 nov 2012, 20:22

Re: vakje demonteren

Bericht door ronald tdi »

Roger B. (11)61 schreef:en onder de stuurkolom liggen alle spanningen (constant en geschakeld in dikke draden, dus niet erg om iets van af te takken, wel even een (zweef)zekeringetje plaatsen zo dicht mogelijk bij de aftakking
Kan je hier iets duidelijker in zijn?
Waar kan ik die vinden en is er dan geen centrale zekeringskast waar je een draad vanaf kan trekken?
Bij de personen auto kon dat namelijk wel, gewoon achterop een extra stekker en de boel was gelijk gezekerd (moet dan wel een zekering in doen.....maar dat lijkt me duidelijk.)

Morgen kan ik de bus ophalen, eindelijk... :gekte
Dus kan ik ook gelijk aan de slag...
Gebruikersavatar
Roger B. (11)61
Berichten: 9154
Lid geworden op: 10 apr 2007, 10:01
Locatie: in der Hinterecke (Duitse achterhoek)

Re: vakje demonteren

Bericht door Roger B. (11)61 »

zekeringkast zit aan de andere kant van de tunnel, onder de bekerhouder/asbak, geen idee of daar nog plekken vrij zijn.

onder de stuurkolom ligt een kabelboom waar de draden van/naar het contactslot bij zitten zo uit het hoofd is geschakelde plus de dikke zwarte met blauwe streep. stukje isolatie weghalen, draadje er omheen en effe solderen, aftapen en daar een zweefzekeringhouder en dan verder naar boven
Wat je ook doet, zorg altijd dat je de drie T's bij je hebt, dan kun je je altijd redden....
Tyraps, Tape en Telefoon
ronald tdi
Berichten: 1611
Lid geworden op: 04 nov 2012, 20:22

Re: vakje demonteren

Bericht door ronald tdi »

OK Dank je.
Hier heb ik wat aan.
Plaats reactie