Welkom op het weetjewel forum, van en voor Volkswagen Transporter rijders.

Groetjes webmaster Henk-1

klik rechts op de "X" dan verdwijnt dit veld

zoemertje plaatsen onder de bestuurdersstoel

vragen over de T5
Plaats reactie
alfagek
Berichten: 541
Lid geworden op: 25 okt 2008, 17:42
Locatie: Utrecht
Contacteer:

zoemertje plaatsen onder de bestuurdersstoel

Bericht door alfagek »

Zoals in mij vorige T5 had ik een zoemertje onder de bestuurdersstoel gemaakt, omdat ik die bij het achteruit rijden niet meer hoorde door het inbouwen van luxe tussenschot.

Is de aansluitdraden het zelfde bij de Restyle vanaf 2010 tot 2013.

Gr, Bob.
T6 - 204 DSG LWB Indium grey metallic met 20"
Gebruikersavatar
Roger B. (11)61
Berichten: 9154
Lid geworden op: 10 apr 2007, 10:01
Locatie: in der Hinterecke (Duitse achterhoek)

Re: zoemertje plaatsen onder de bestuurdersstoel

Bericht door Roger B. (11)61 »

zou eens moeten opletten, maar volgens mij komt bij mijn GP de park distance piep van onder het dash vandaan
Wat je ook doet, zorg altijd dat je de drie T's bij je hebt, dan kun je je altijd redden....
Tyraps, Tape en Telefoon
alfagek
Berichten: 541
Lid geworden op: 25 okt 2008, 17:42
Locatie: Utrecht
Contacteer:

Re: zoemertje plaatsen onder de bestuurdersstoel

Bericht door alfagek »

klopt, dat is die van de voor sensoren, de achtertse zit achter het linker zij schot bij je krik.
Maar als je dus een schot plaatst dan hoor je de achterste niet meer.
Roger B. (11)61 schreef:zou eens moeten opletten, maar volgens mij komt bij mijn GP de park distance piep van onder het dash vandaan
T6 - 204 DSG LWB Indium grey metallic met 20"
Gebruikersavatar
Roger B. (11)61
Berichten: 9154
Lid geworden op: 10 apr 2007, 10:01
Locatie: in der Hinterecke (Duitse achterhoek)

Re: zoemertje plaatsen onder de bestuurdersstoel

Bericht door Roger B. (11)61 »

de mijne heeft alleen sensoren in de achterbumper, en toen ik hem kreeg had ie een schot, nu is het schot er uit en klinkt het pdc niet anders
Wat je ook doet, zorg altijd dat je de drie T's bij je hebt, dan kun je je altijd redden....
Tyraps, Tape en Telefoon
Gebruikersavatar
ratlookcalifornia
Berichten: 353
Lid geworden op: 15 nov 2011, 09:10

Re: zoemertje plaatsen onder de bestuurdersstoel

Bericht door ratlookcalifornia »

heb hetzelfde probleem bij de California,....daar is het geluid van de achtersensoren ( zoemer) bijna niet meer te horen omdat daar de kastwand en watertanks zitten.....Ben bij de stealer geweest en de draden zouden links onder het dashboard zitten ( weet niet zo snel meer welke kleuren en code`s maar dat is vast wel ergens terug te vinden....). Ben zelf ook nog een keer van plan te gaan zoeken aangezien het erg zacht klinkt ( staan al maximaal gerprogrammeerd)....Andere zoemer ergens onder de stoel en dan zou het perfect moeten zijn... :toppie .....rij zelf overdag met een "normale" T5 met cabine en die hoor je perfect en daar raak je aan gewend...is dus altijd weer schrikken als het met de cali weer eens net goed gaat ... :bifun
Plaats reactie