Een kleine 600 km geleden is de auto bij de dealer geweest voor het afstellen van de riemen en inspuittijdstip. Toen ik de auto terug kreeg kreeg ik een opmerking dat als de timing van de pomp weer verkeerd werd dat het dan aan de pomp ligt ??????
Jullie raden het al, gedurende de afgelopen 600 km is het langzaamaan weer minder gaan lopen.... ik hoor weer knikkergeluidjes, contante snelheid bij lage toeren gaat zeer haperend en met name koud wil het starten ook niet zo goed meer (vlak na garage bezoek was het kouder dan vandaag en startte ie direct,)
ook liep ie voor het probleem met poulie en distributieriem 170 op de klok en haalt ie nu met moeite en inhouden bij 140 en 150 nog net de 160.
(en ik hoor de turbo beter dan voorheen zo lijkt het me)
Iemand enig idee waar ik moet gaan zoeken.... brandstoffilter is net vervangen, nokkenastiming door dealer op tijd gezet, en pomptiming afgesteld....
moet ik eraan geloven en op zoek naar een nieuwe inspuitpomp (DAS DUUUUUUR
