Welkom op het weetjewel forum, van en voor Volkswagen Transporter rijders.

Groetjes webmaster Henk-1

klik rechts op de "X" dan verdwijnt dit veld

Huidige levertijd

vragen over de T5
Gebruikersavatar
gertned
Berichten: 148
Lid geworden op: 23 nov 2010, 16:32

Huidige levertijd

Bericht door gertned »

Zo weer een nieuwe t5 besteld afwachten wat de levertijd wordt
Heeft iemand enig idee hoe de huidige situatie is wat betreft levertijden
Groeten Gert
Afbeelding
Gebruikersavatar
Donald4Motion
Berichten: 4426
Lid geworden op: 02 jul 2007, 22:12
Locatie: Tuuuuus voor de buus

Re: Huidige levertijd

Bericht door Donald4Motion »

Een beetje dealer kan wel een inschatting geven toch :winter
Gebruikersavatar
gertned
Berichten: 148
Lid geworden op: 23 nov 2010, 16:32

Re: Huidige levertijd

Bericht door gertned »

Ja ze zeggen mei ,maar geloof jij dat :bonk
Afbeelding
vaniac
Berichten: 1202
Lid geworden op: 13 jan 2007, 20:33

Re: Huidige levertijd

Bericht door vaniac »

Het ligt eraan wat je besteld hebt. Als je al wat specialere opties hebt, kan de levertijd wel tot 7 maanden oplopen :ie :ie :ie :ie :ie :ie :ie :ie (BiTDI, DSG, 4-Motion etc.)
Gebruikersavatar
gertned
Berichten: 148
Lid geworden op: 23 nov 2010, 16:32

Re: Huidige levertijd

Bericht door gertned »

Alle opties die je kan bedenken heb ik besteld 4 motion dsg standkachel met motor voor verwarmer leer dubbele schuifdeur electrisch
2e accu bixenon 180 PK stoelverwarming achteruitrijcamera rns 510
Multifunctioneel stuur en nog meer

Levertijd een jaar zeker :groteogen ....?.
Afbeelding
Tilt!
Berichten: 15
Lid geworden op: 14 mar 2013, 01:32

Re: Huidige levertijd

Bericht door Tilt! »

De mijne verleden week besteld, zou geleverd worden tussen 20 en 30 Mei :love
Mijn vorige die ik 5 jaar geleden bestelde ging 5 maanden duren maar werd 2 maand te vroeg geleverd... :toppie Maw: 't kan snel gaan ;)
Gebruikersavatar
gertned
Berichten: 148
Lid geworden op: 23 nov 2010, 16:32

Re: Huidige levertijd

Bericht door gertned »

Mijne zou ook eind mei komen maar de t5 die ik nu heb zou ook met 2 maanden binnen zijn maar dat werden er 6 :groteogen
Afbeelding
Gebruikersavatar
hendrikus
Berichten: 749
Lid geworden op: 13 mar 2007, 19:56
Locatie: grunn

Re: Huidige levertijd

Bericht door hendrikus »

gertned schreef:Mijne zou ook eind mei komen maar de t5 die ik nu heb zou ook met 2 maanden binnen zijn maar dat werden er 6 :groteogen
kun je hier ook afspraken over maken met een dealer. Als je bv zegt dat ze hem leveren binnen 3 maand en het word veel langer. Kun je zoiets op papier zetten en eventueel conseqenties aan verbinden als het echt uit de klauwen loopt als je bv je nieuwe bus echt nodig bent voor werk oid? Dat ze eventueel een huurbus gaan betalen of iets regelen.

Heb nooit n nieuwe auto besteld dus ik heb geen idee hoe makkelijk er daar me word omgegaan. 2 maand zeggen en dan uiteindelijk 6 maand worden maakt nogal n verschil. Zeker als je bv al je oude bus verkocht hebt ofzo.

Maar is je oude bus al zo oud trouwens? Is volgens mij nog n redelijk nieuwe bus als ik je avatar zo zie.
T4 2.5TDI 88pk 1999
Gebruikersavatar
JP
Berichten: 469
Lid geworden op: 25 jun 2007, 23:14
Locatie: Nederland

Re: Huidige levertijd

Bericht door JP »

Ik heb hier hele goeie afspraken over kunnen maken met mijn dealer!
De levertijd van mijn GP was opgelopen tot bijna een jaar! :ie
Al de tijd kunnen blijven rijden in mijn "oude" bus.
Zelf het slottermijn van mijn lease werd door de dealer afgelost en zo heb ik een maand of 9 "kostenloos" gereden.

Maar dit zijn natuurlijk afspraken die ieder voor zich zal moeten maken met zijn dealer
Mijn dealer heeft het keurig gedaan, maar in het verleden behaalde resultaten, bieden geen garantie voor de toekomst :bifun

Zeker in deze tijden zal een dealer zeker een verkoop niet zomaar laten schieten.
allen
Berichten: 43
Lid geworden op: 02 jan 2012, 11:12

Re: Huidige levertijd

Bericht door allen »

Ik heb gewoon verteld dat ik haast had. Ze hebben mij vorig jaar verteld welke opties op dat moment voor langere levertijden zouden zorgen en die heb ik wijzelijk weggelaten. Heb je iets in te ruilen neem ik aan dat ze zich aardig aan de levertijd kunnen houden.
Levertijd van m'n Defender was een zaterdag bekijken, tekenen en de woensdag er op rijden. Handig als ze al een voorraadwagen verwachten en de kilometerstand van de bus tijdelijk even heel rap omhoog ging vanwege het werk. ;)
Gebruikersavatar
gertned
Berichten: 148
Lid geworden op: 23 nov 2010, 16:32

Re: Huidige levertijd

Bericht door gertned »

allen schreef:Ik heb gewoon verteld dat ik haast had. Ze hebben mij vorig jaar verteld welke opties op dat moment voor langere levertijden zouden zorgen en die heb ik wijzelijk weggelaten. Heb je iets in te ruilen neem ik aan dat ze zich aardig aan de levertijd kunnen houden.
Levertijd van m'n Defender was een zaterdag bekijken, tekenen en de woensdag er op rijden. Handig als ze al een voorraadwagen verwachten en de kilometerstand van de bus tijdelijk even heel rap omhoog ging vanwege het werk. ;)
Wijselijk kan ik dat niet noemen
Ik wil wel graag mijn auto zoals ik hem wens ongeacht de levertijd.
Voor een dsg of een 4 motion wacht ik liever 3 maanden langer dan een auto eerder afgeleverd te hebben die niet naar m'n zin is
En ja ik heb ook een auto in te ruilen een 180 PK 4 motion met dsg van 2011 :ikrij
Afbeelding
Gebruikersavatar
erik T5 371
Berichten: 65
Lid geworden op: 02 feb 2013, 22:34
Locatie: Limburgs land

Re: Huidige levertijd

Bericht door erik T5 371 »

Ik moet nog wachten tot week 19, en dan komt mijn nieuwe Transporter. (pfff duurt nog wel even)

Ze hebben mij verteld dat er 10 tot 12 weken levertijd op zit.

De bestelde bus heeft ook vele opties:

140PK L2H1 DSG dub. cabine. Comfortline. :yes :yes

Natural grey metallic, 18inch Canberra velgen, Bestelauto van het jaar pakket, Bumperbeschermer, Elektrisch pakket 3, Exclusive pakket, Executive pakket plus pakket, Leder interieur met pilootstoelen , PDC V+A met camera, Rokerspakket, Sidebars, Tapijt in cabine, RNS315 met telefoon voorbereiding, Trekhaak, Betonplex vloer in laadruimte, Bi-xenon , Chrome pakket, Pack comfort pakket, Multivan pakket, glasslook panelen, Cruise control, Lederen multifunctioneel stuur, Climatic, Privacy glass, Alles in kleur, Bocht verlichting, Boordcomputer plus, Licht en zicht pakket

Erik T5 371 :T54LIFE
T5 2.5TDI 174PK Tiptr
T5GP 2.0TDI 140PK DSG
'10 tot '13 T5 2.5TDI 131PK 6bak

Afbeelding
Gebruikersavatar
gertned
Berichten: 148
Lid geworden op: 23 nov 2010, 16:32

Re: Huidige levertijd

Bericht door gertned »

erik T5 371 schreef:Ik moet nog wachten tot week 19, en dan komt mijn nieuwe Transporter. (pfff duurt nog wel even)

Ze hebben mij verteld dat er 10 tot 12 weken levertijd op zit.

De bestelde bus heeft ook vele opties:

140PK L2H1 DSG dub. cabine. Comfortline. :yes :yes

Natural grey metallic, 18inch Canberra velgen, Bestelauto van het jaar pakket, Bumperbeschermer, Elektrisch pakket 3, Exclusive pakket, Executive pakket plus pakket, Leder interieur met pilootstoelen , PDC V+A met camera, Rokerspakket, Sidebars, Tapijt in cabine, RNS315 met telefoon voorbereiding, Trekhaak, Betonplex vloer in laadruimte, Bi-xenon , Chrome pakket, Pack comfort pakket, Multivan pakket, glasslook panelen, Cruise control, Lederen multifunctioneel stuur, Climatic, Privacy glass, Alles in kleur, Bocht verlichting, Boordcomputer plus, Licht en zicht pakket

Erik T5 371 :T54LIFE
Nou dat is ook een hele dikke bus dat is het wachten zeker waard :adhd
Afbeelding
Gebruikersavatar
erik T5 371
Berichten: 65
Lid geworden op: 02 feb 2013, 22:34
Locatie: Limburgs land

Re: Huidige levertijd

Bericht door erik T5 371 »

gertned schreef:
erik T5 371 schreef:Ik moet nog wachten tot week 19, en dan komt mijn nieuwe Transporter. (pfff duurt nog wel even)

Ze hebben mij verteld dat er 10 tot 12 weken levertijd op zit.

De bestelde bus heeft ook vele opties:

140PK L2H1 DSG dub. cabine. Comfortline. :yes :yes

Natural grey metallic, 18inch Canberra velgen, Bestelauto van het jaar pakket, Bumperbeschermer, Elektrisch pakket 3, Exclusive pakket, Executive pakket plus pakket, Leder interieur met pilootstoelen , PDC V+A met camera, Rokerspakket, Sidebars, Tapijt in cabine, RNS315 met telefoon voorbereiding, Trekhaak, Betonplex vloer in laadruimte, Bi-xenon , Chrome pakket, Pack comfort pakket, Multivan pakket, glasslook panelen, Cruise control, Lederen multifunctioneel stuur, Climatic, Privacy glass, Alles in kleur, Bocht verlichting, Boordcomputer plus, Licht en zicht pakket

Erik T5 371 :T54LIFE
Nou dat is ook een hele dikke bus dat is het wachten zeker waard :adhd


Thanks gertned! Ik mag nu ook niet klagen, rij nu nog een T5 uit 2004 die ook bomvol met opties zit :yes

Ben eens benieuwd of de nieuwe net zo goed bevalt als mijn oude T5. :driveT5

Erik T5 371 :T54LIFE
T5 2.5TDI 174PK Tiptr
T5GP 2.0TDI 140PK DSG
'10 tot '13 T5 2.5TDI 131PK 6bak

Afbeelding
niels
Berichten: 465
Lid geworden op: 13 jan 2007, 14:37
Locatie: Rossum
Contacteer:

Re: Huidige levertijd

Bericht door niels »

Vraagje; wat houd het Multivan-pakket in?

Gr. Niels.
Plaats reactie