Welkom op het weetjewel forum, van en voor Volkswagen Transporter rijders.

Groetjes webmaster Henk-1

klik rechts op de "X" dan verdwijnt dit veld

dashboard deel

vragen over de T5
Plaats reactie
Rogier663
Berichten: 246
Lid geworden op: 02 dec 2007, 20:03

dashboard deel

Bericht door Rogier663 »

voorbeeld foto
voorbeeld foto
Hallo,

Ik heb een dubbeldin radio in mijn t5 uit 2008 geplaatst, nu vind ik persoonlijk de inbouw niet zo heel mooi aangezien de radio en de afwerkrand echt op het dashboard ligt en niet mooi gelijk valt. Dit komt in mijn ogen omdat de radio in de "slede" bevestigd zit en niet zoals andere dubbeldin modellen (lees fabrieks radio) achter het paneel vast geschroefd zitten. Nu is mijn vraag: bestaat er ook een paneel zoals op de foto rood omcirkeld waarbij de vakken naast de radio (rood gekleurd) er niet in zitten maar waarvoor een speciaal dubbeldin inbouw paneel geplaatst wordt? Dan is het namelijk wel mogelijk om de radio vast te schroeven achter het paneel zodat deze dieper in het dashboard zit.

Als deze bestaan heeft er iemand dan een bestelnummer hiervan en anders een foto??

Gr. Rogier
(foto is voorbeeld, niet mijn eigen dash)
Bijlagen
dubbel din paneel
dubbel din paneel
8663_sm.jpg (35.91 KiB) 716 keer bekeken
Gebruikersavatar
robertTREBOR
Berichten: 1237
Lid geworden op: 09 mei 2008, 20:10
Locatie: vlaardingen

Re: dashboard deel

Bericht door robertTREBOR »

http://www.pimtensen.nl/car-hifi/101c-a ... -7238-060/" onclick="window.open(this.href);return false;


is dit iets?
vw t4 2500tdi 75KW 10-2002; gekocht 6-2004 t/m 10-2010 probleemloos tot op 410.000 km verkocht
vw t5 2500tdi 128KW 10-2008; gekocht 10-2010 t/m 09-2013 te veel problemen 133.000 km verkocht
( 6000 Euro aan kosten in 4 maanden !.)
Rogier663
Berichten: 246
Lid geworden op: 02 dec 2007, 20:03

Re: dashboard deel

Bericht door Rogier663 »

Hoi Robert,

Maar dat paneel gaat momenteel niet passen in het paneel wat ik nu heb, ik zou een paneel met een uitsparing moeten hebben waar het paneel in jouw link in past. Deze vorm is denk ik voor multivandash.

Rogier
fnobelen
Berichten: 1
Lid geworden op: 24 mar 2013, 12:07

autoradio navigatie uitbouwen

Bericht door fnobelen »

Hallo,
Kan iemand mij laten weten hoe ik mijn radio / navigatie uit kan bouwen. Ik wil er extra luidsprekers voor de achter paasagiers op aansluiten.

Vriendelijk bedankt voor de reactie.

Frank Nobelen
Gebruikersavatar
Oviivo
Berichten: 2365
Lid geworden op: 15 aug 2012, 14:43

Re: autoradio navigatie uitbouwen

Bericht door Oviivo »

fnobelen schreef:Hallo,
Kan iemand mij laten weten hoe ik mijn radio / navigatie uit kan bouwen. Ik wil er extra luidsprekers voor de achter paasagiers op aansluiten.

Vriendelijk bedankt voor de reactie.

Frank Nobelen

http://lmgtfy.com/?q=uitbouwen+radio+vw+t5" onclick="window.open(this.href);return false;

:bifun
VW T5 California Black Edition TDI > Individual Project topic
als ebay het niet heeft, vergeet het dan maar
Plaats reactie