Welkom op het weetjewel forum, van en voor Volkswagen Transporter rijders.

Groetjes webmaster Henk-1

klik rechts op de "X" dan verdwijnt dit veld

Achterbumper 5.2 op T5.1

vragen over de T5
Gebruikersavatar
massai
Berichten: 48
Lid geworden op: 01 apr 2013, 14:29
Locatie: Bemmel
Contacteer:

Re: Achterbumper 5.2 op T5.1

Bericht door massai »

Dat is wel een goed idee. Was zelf ook van plan om er een beetje een edition 25 look van te maken. Wordt dat spul mooi glad?
Home is where the surf is.......
Gebruikersavatar
maartenonnink
Berichten: 44
Lid geworden op: 06 jul 2011, 13:47
Locatie: Leiden ZH

Re: Achterbumper 5.2 op T5.1

Bericht door maartenonnink »

massai schreef:Dat is wel een goed idee. Was zelf ook van plan om er een beetje een edition 25 look van te maken. Wordt dat spul mooi glad?
De lucht was te vochtig toen ik ging spuiten en de verf in de spuitbus iets te warm, dus heb een heel klein beetje sinasappelhuid maar glimt wel mooi. Moet aan de zijkant ook nog wat spuiten en paar hoekjes bij me deuren. De 2K lak moet een maand volledig uithardde dan wil ik hem opschuren met 2500 en dan polijsten met poetsmachine.

Voordeel van de 2-k lak is is dat er geen blanke lak overheen hoeft en erg hard word, nadeel is 28 euro per spuitbus, als je er 3 haalt 70 inc btw. Kan ik weer aftrekken als schildersbedrijf dus veel goedkoper dan naar de spuiterij.
1.9 Tdi uit 2007
Kleur: Grauw-weis R902
Multivan voor bumper en koplampen
Gebruikersavatar
massai
Berichten: 48
Lid geworden op: 01 apr 2013, 14:29
Locatie: Bemmel
Contacteer:

Re: Achterbumper 5.2 op T5.1

Bericht door massai »

Right, mooi zo... ben nu de grille aan het verwijderen... DAMN! hoe krijg ik dat logo eraf...die moet bijna kapot...
en hopelijk krijg ik nog een PDC systeem met sensoren die in de originele behuizing passen trouwens...dat wordt ff zoeken denk ik.
Home is where the surf is.......
Gebruikersavatar
massai
Berichten: 48
Lid geworden op: 01 apr 2013, 14:29
Locatie: Bemmel
Contacteer:

Re: Achterbumper 5.2 op T5.1

Bericht door massai »

Zijn dat deze sensoren Maarten?

http://www.gomaxx.com/2683-Parkeersenso ... chter.html" onclick="window.open(this.href);return false;

thanx
Home is where the surf is.......
Gebruikersavatar
maartenonnink
Berichten: 44
Lid geworden op: 06 jul 2011, 13:47
Locatie: Leiden ZH

Re: Achterbumper 5.2 op T5.1

Bericht door maartenonnink »

massai schreef:Right, mooi zo... ben nu de grille aan het verwijderen... DAMN! hoe krijg ik dat logo eraf...die moet bijna kapot...
en hopelijk krijg ik nog een PDC systeem met sensoren die in de originele behuizing passen trouwens...dat wordt ff zoeken denk ik.

Die voorop heb ik heel kunnen houden, ik haal n embleem loze gril als je m sloopt mag je mijne wel hebben

Nee ik heb die met 4 sensoren van 59, maar denk dat die ook wel zullen passen, bij passen iig.
1.9 Tdi uit 2007
Kleur: Grauw-weis R902
Multivan voor bumper en koplampen
Gebruikersavatar
massai
Berichten: 48
Lid geworden op: 01 apr 2013, 14:29
Locatie: Bemmel
Contacteer:

Re: Achterbumper 5.2 op T5.1

Bericht door massai »

Grill is eraf...mooi klusje, alles is heel gebleven gelukkig. Heb GoMaxx ff gemaild. Ze geven aan dat de inbouw diameter ongeveer 18 mm is...De gaten bij mij zij ca 22mm...heb jij ze er al in zitten? Passen ze precies?
Thanx!
Home is where the surf is.......
Plaats reactie