Welkom op het weetjewel forum, van en voor Volkswagen Transporter rijders.

Groetjes webmaster Henk-1

klik rechts op de "X" dan verdwijnt dit veld

Atrion ervaringen

vragen over de T5
Plaats reactie
Gebruikersavatar
massai
Berichten: 48
Lid geworden op: 01 apr 2013, 14:29
Locatie: Bemmel
Contacteer:

Atrion ervaringen

Bericht door massai »

Ik ben van plan een slaaphefdak van REIMO te laten plaatsen. Nu heb ik verschillende aanbieders (ATRION, Aart, quickcamp) benaderd en de prijsverschillen zijn best groot.
Ik ben benieuwd naar ervaringen van weetjewellers die een REIMO dak hebben laten plaatsen bij ARTION.
Is dit goed gebeurd? Hoe is de afwerking? Iemand een idee hoeveel eraring ATRION heeft in het plaatsen van REIMO daken op een T5? Ik heb namelijk recensies gelezen op internet die niet erg goed waren en andere weer wel.

bedankt voor alle reakties!
Home is where the surf is.......
Gebruikersavatar
Anno
Berichten: 464
Lid geworden op: 04 sep 2012, 22:22

Re: Atrion ervaringen

Bericht door Anno »

Regelmatig heb ik contact met Atrion. Dat komt doordat Atrion camperkasten levert die ik ontworpen heb.

Het valt mij op dat hij het altijd druk heeft en dat er altijd weer andere auto's op zijn erf staan om te voorzien van hefdak al dan niet in combinatie met bed/bak combinatie en de rest.

Mijn T5 is voorzien van een Atrion dak, platte uitvoering. Komend weekend ga ik er mee op pad, zelfbouwtreffen, Winterswijk. Ik hoop dat het flink regent, dan kan ik je vertellen of dat dakje waterdicht is.
Initiator van http://www.camperfixx.nl" onclick="window.open(this.href);return false; Leverancier van slaapbanken en bouwpakketten campermeubelen
ArnoV
Berichten: 96
Lid geworden op: 27 sep 2011, 12:41

Re: Atrion ervaringen

Bericht door ArnoV »

Die ervaring heb ik niet maar wel bij Aart.
Vol lof! Uitstekende afwerking en service.
Ik heb een SCA dak en is perfect!
Ik hoop dat je hier wat aan hebt in je keus.
Plaats reactie