Welkom op het weetjewel forum, van en voor Volkswagen Transporter rijders.

Groetjes webmaster Henk-1

klik rechts op de "X" dan verdwijnt dit veld

sidebars

vragen over de T5
Plaats reactie
arjanmeinders
Berichten: 1
Lid geworden op: 26 jun 2007, 21:33

sidebars

Bericht door arjanmeinders »

Ik heb sidebars van cobra aan mijn T5 nu vind ik ze te kort er zitten losse doppen op het eind ik wil ze graag iets langer maken heeft iemand een idee hoe ik dit kan oplossen mvg arjan meinders.
Gebruikersavatar
Schildertje
Berichten: 379
Lid geworden op: 03 mei 2007, 18:21
Locatie: Zaanstad
Contacteer:

Bericht door Schildertje »

Ja, nieuwe (langere) sidebars kopen ! Wordt er natuurlijk niet mooier op als je aan deze gaat rommelen :groteogen
T5 130 pk TDI "60" Edition tiptronic full-options. JD-Engineering chiptuning, 18 inch Rial, Multivan koplampen en achterlichten, JVC NX7000 met afneembaar front !
tonvanisomotive
Berichten: 5
Lid geworden op: 18 jul 2007, 15:33
Locatie: ZAANDAM
Contacteer:

Re: sidebars

Bericht door tonvanisomotive »

arjanmeinders schreef:Ik heb sidebars van cobra aan mijn T5 nu vind ik ze te kort er zitten losse doppen op het eind ik wil ze graag iets langer maken heeft iemand een idee hoe ik dit kan oplossen mvg arjan meinders.
die sidebars zijn niet te verlengen, daarbij komt dat de functionaliteit daarmee komt te vervallen, :happy
groet ton
tonvanisomotive
Berichten: 5
Lid geworden op: 18 jul 2007, 15:33
Locatie: ZAANDAM
Contacteer:

Re: sidebars

Bericht door tonvanisomotive »

arjanmeinders schreef:Ik heb sidebars van cobra aan mijn T5 nu vind ik ze te kort er zitten losse doppen op het eind ik wil ze graag iets langer maken heeft iemand een idee hoe ik dit kan oplossen mvg arjan meinders.
:happy nieuwe kopen, of functionele kopen die zijn goedkoper en zien er ook mooi uit, overigens zijn die voor in het gebruik veel praktischer
Plaats reactie