S**T
Te vroeg gejuicht.
Zuheizer gaat aan (met veel rook), wordt warm, blijft even roken en valt na 20-50 seconden uit.
dit 4-5 maal geprobeerd.
Lijkt op een overdosis diesel.
In plaats van koude diesellucht heb ik nu warme diesellucht, en de D3WZ blijft enige tijd "branden".
Luchtblazer werkt OK.
Ook geprobeerd een overdosis lucht te geven (compressor, lucht in de luchtinlaat spuiten, al dan niet gedoseerd)
(grote tank, 5 bar) -> geen succes
Ook geprobeerd uitlaabuisje wat te "bekloppen" mochten er vuilresten inzitten (volgense t4-wiki) -> geen succes
ook geproibeerd wat remmenreiniger mee te spuien in de luchtinlaat, misschien brandt tie alles schoon... -> geen succes.
Advies ????? Hulp ??? GRAAG!
T4 Wiki geeft aan hoe een diagnose apparaat te maken,
http://www.t4-wiki.de/wiki/Zuheizer_(Fehlersuche" onclick="window.open(this.href);return false;)
dan moet ik zo'n bedienapparaatje (zie plaatje onder) hebben en een paar stekkers kopen / en wat solderen.
Is er een WJW-er die dit al ooit gemaakt en gebruikt heeft Voor een D3WZ)) of een bediendeeltje te koop heeft ?
Thx.
Pieter.
PS. Blij dat 't nog geen winter is, maar de hoogzomer hier al toeslaat ;-)