Welkom op het weetjewel forum, van en voor Volkswagen Transporter rijders.

Groetjes webmaster Henk-1

klik rechts op de "X" dan verdwijnt dit veld

T4 vakantie 2013 kort reisverslag..met foto's

Reisverhalen verslagen die de weetjeweller meegemaakt hebben. Foto verplicht en een leuk verhaal natuurlijk. Moet wel de moeite waard zijn, geen ritje naar de buurman enz.
Harry 341
Berichten: 10037
Lid geworden op: 12 jan 2007, 20:52
Locatie: Velserbroek

Re: Vakantie 2013 kort reisverslag..met foto's update 28 jul

Bericht door Harry 341 »

Oviivo schreef:Wat is er toch met Nederlanders een geen tol willen betalen? Ik heb een paar weken gelden nog bijna een tientje betaald voor een stukje snelweg in Oostenrijk van 20 km, tja, had ik maar meer snelweg moeten nemen :nuts
En in Frankrijk zijn die péages gewoon super! Het is alleen die vertraging bij die poortjes, zeker op de motor :muur

Verder een heel leuk verslag, met name foto's doen het goed :toppie

Helemaal mee eens...dat gekl.. met die bikers...stoppen..handschoentjes uit...centjes of pasje zoeken...betalen...2 meter vooruit...knip opbergen..handschoentjes weer aan......pffff... :bifun :bifun :bifun :bifun :bifun :knipoog


























geintje hoor... :lach
Old busses never die...they just fade away.....something red..something blue...something gold and something new.
Gebruikersavatar
Jurgen VH
Berichten: 945
Lid geworden op: 02 feb 2011, 23:43

Re: Vakantie 2013 kort reisverslag..met foto's update 28 jul

Bericht door Jurgen VH »

Harry 341 schreef:
Oviivo schreef:Wat is er toch met Nederlanders een geen tol willen betalen? Ik heb een paar weken gelden nog bijna een tientje betaald voor een stukje snelweg in Oostenrijk van 20 km, tja, had ik maar meer snelweg moeten nemen :nuts
En in Frankrijk zijn die péages gewoon super! Het is alleen die vertraging bij die poortjes, zeker op de motor :muur

Verder een heel leuk verslag, met name foto's doen het goed :toppie

Helemaal mee eens...dat gekl.. met die bikers...stoppen..handschoentjes uit...centjes of pasje zoeken...betalen...2 meter vooruit...knip opbergen..handschoentjes weer aan......pffff... :bifun :bifun :bifun :bifun :bifun :knipoog


























geintje hoor... :lach
Helemaal mee eens Harry ik vind dat wij gratis door mogen voor alle hinder die wij veroorzaken en wij toch geen zware kost zijn voor het wegdek :knipoog
Gebruikersavatar
Oviivo
Berichten: 2365
Lid geworden op: 15 aug 2012, 14:43

Re: Vakantie 2013 kort reisverslag..met foto's update 28 jul

Bericht door Oviivo »

Jurgen VH schreef: Helemaal mee eens Harry ik vind dat wij gratis door mogen voor alle hinder die wij veroorzaken en wij toch geen zware kost zijn voor het wegdek :knipoog
Pont de Normandie is dan wel lachen, helemaal rechts voorbij de rijen en dan gratieeessssss (en als Hollander is dan je vakantie goed!) door de sluis :lach
VW T5 California Black Edition TDI > Individual Project topic
als ebay het niet heeft, vergeet het dan maar
Plaats reactie