Welkom op het weetjewel forum, van en voor Volkswagen Transporter rijders.

Groetjes webmaster Henk-1

klik rechts op de "X" dan verdwijnt dit veld

Borbet cw3 velgen geplaatst

vragen over de T5
Plaats reactie
sep
Berichten: 452
Lid geworden op: 13 jan 2007, 17:24
Locatie: HOOGEZAND
Contacteer:

Borbet cw3 velgen geplaatst

Bericht door sep »

Nou ik moest er een tijdje op wachten ,maar vandaag eindelijk mn velgen binnen ,...van 19 inch bmw x5 velgen naar 20 inch Borbet cw3 velgen.. et 40 op 275 /40/20.....
De banden maat zou theoretisch 35 hoog moeten zijn ipv 40 ...echter na het lezen van een hele hoop topics over deze maat banden op het engelse t4/t5 forum heb ik ook voor 40 hoog gekozen ( ik zou een afwijking van 6 % hebben in vergelijking met mn vorige set , dat waren 255 / 40 /19 banden ...echter de praktijk heeft vanmiddag uitgewezen dat 50 /70 /120 /160 /km p uur op de teller dat ook exact is volgens de gps ...dus nu is het echt spot on !)
Ook zorgt de hoogte van 40 ,dat ik totaal geen comfort verlies heb ten op zichte van mn vorige set ,ook zijn de wiekasten mooier gevuld ...Ondanks de maat van 275 /40 /20 heb ik geen aanloop van de banden bij maximale stuur uitslag (ik had er wel op gerekend ,na het lezen van ervaringen met deze maat banden op het engelse forum ,..maar bij mij slijt er niks aan ...wellicht dat dat komt door de et waarde van 40 ...)

Deze velgen worden ook Bij Hartmann tuning aangeboden ,maar dan schrik je je wezenloos qua prijzen ,...zelf even shoppen loont aanzienlijk ...Niet dat het goedkoop was ... :knipoog ..maar niet meer absurd duur :muur
Bijlagen
2033.jpg
2036.jpg
2031.jpg
Laatst gewijzigd door sep op 27 aug 2013, 07:33, 1 keer totaal gewijzigd.
Jagertje
Berichten: 16
Lid geworden op: 10 jun 2013, 12:47

Re: Borbet cw3 velgen geplaatst

Bericht door Jagertje »

wat een mooie velgen zeg
sep
Berichten: 452
Lid geworden op: 13 jan 2007, 17:24
Locatie: HOOGEZAND
Contacteer:

Re: Borbet cw3 velgen geplaatst

Bericht door sep »

Dank je Jagertje ....ik heb lang gezocht naar een set velgen die ik mooi vond ...ik ben er ook zeer blij mee !!!
Nu vooral zorgen dat ik geen stoepjes mee pak met parkeren :nuts
ronald tdi
Berichten: 1627
Lid geworden op: 04 nov 2012, 20:22

Re: Borbet cw3 velgen geplaatst

Bericht door ronald tdi »

Dat ziet er echt heel mooi uit.
Je zoekt tocht heeft zeker geloont.

Echt heel mooi.... :toppie
Plaats reactie