Welkom op het weetjewel forum, van en voor Volkswagen Transporter rijders.

Groetjes webmaster Henk-1

klik rechts op de "X" dan verdwijnt dit veld

Verbreed staal

vragen over de T5
Plaats reactie
brammaertens
Berichten: 1
Lid geworden op: 27 sep 2013, 11:47

Verbreed staal

Bericht door brammaertens »

Hallo,
Ik heb stalen velgen van een multivan (deze met grote gaten) gekocht voor mijn T5 maar had die graag wat verbreed.
Zou iemand een adres weten waar men stalen velgen verbreed. Ik woon wel in regio Kortrijk - België dus liefst een adresje in mijn buurt of België. Maar als dit niet het geval zou zijn wil ik wel een beetje rijden om deze te laten verbreden.
En als het kan prijs per velg vermelden.

Bedankt
Gebruikersavatar
Multivan Generation
Berichten: 33712
Lid geworden op: 14 jan 2007, 14:41
Locatie: Zeeland (Oost)
Contacteer:

Re: Verbreed staal

Bericht door Multivan Generation »

vraag het eens aan Pascal-141 :knipoog
...have you ever noticed that some people never have the money to do it right, but can always find the money to do it twice?...
BramM
Berichten: 21
Lid geworden op: 08 apr 2013, 09:16

Re: Verbreed staal

Bericht door BramM »

Ik heb ook gezocht en niets gevonden aan deze kanten. Pascal 141 wist een adres maar dat is amsterdam, langs hier vooral problemen omdat het 17" is en anders gewetensproblemen ...
Gebruikersavatar
Pascal-141
Berichten: 10817
Lid geworden op: 12 jan 2007, 22:11
Locatie: Tussen Antwerpen en Brussel

Re: Verbreed staal

Bericht door Pascal-141 »

BramM schreef:Ik heb ook gezocht en niets gevonden aan deze kanten. Pascal 141 wist een adres maar dat is amsterdam, langs hier vooral problemen omdat het 17" is en anders gewetensproblemen ...
In Belgie zijn er voor zover ik weet geen enkele die zelf velgen verbreed . Er zijn wel meerdere aanbieders in Belgie , maar die laten het allemaal doen in NL . In Engeland zijn er ook meerdere firma's die het zelf ook doen.
My current cars:
T3 doka Syncro 5E 2.3i Offroad ombouw
T3 doka Syncro 1.7TD Offroad ombouw
VW Amarok 4Motion highline
T6.1 (2020) 150-DSG ,de nieuwe werkbus
VW Crafter (model 2019) camper
Plaats reactie