Welkom op het weetjewel forum, van en voor Volkswagen Transporter rijders.

Groetjes webmaster Henk-1

klik rechts op de "X" dan verdwijnt dit veld

bmw x5 velg

vragen over de T5
Plaats reactie
sep
Berichten: 452
Lid geworden op: 13 jan 2007, 17:24
Locatie: HOOGEZAND
Contacteer:

bmw x5 velg

Bericht door sep »

Ben nu al een tijdje op zoek naar een adres waar ik 1 bmw x 5 velg kan kopen ( bij voorkeur een replica )...zodat ik het setje weer compleet heb ...wellicht dat iemand hier een adres voor me weet ...

Afbeelding

dit type dus ..in 19 inch steek 5 -120

mvg Sepster
Gebruikersavatar
Multivan Generation
Berichten: 33767
Lid geworden op: 14 jan 2007, 14:41
Locatie: Zeeland (Oost)
Contacteer:

Re: bmw x5 velg

Bericht door Multivan Generation »

....
Laatst gewijzigd door Multivan Generation op 11 dec 2013, 07:21, 1 keer totaal gewijzigd.
Gebruikersavatar
heemskerk
Berichten: 2025
Lid geworden op: 07 nov 2008, 20:12

Re: bmw x5 velg

Bericht door heemskerk »

Ik heb in het verleden twee sets van die origine 60-er jahre velgen gehad, origineel geleverd door de dealer met bijbehorende Vw onderdeelnummers. Later een tweede set aangschaft welke identiek was aan de eerste met (achteraf pas gezien) dat verschil dat het om een immitatieset ging. De originele had bolconische boutgaten terwijl de immitatieset conische boutgaten had. Ook zat er een miniem verschil in ET waarde als ik mij niet vergis...

Oftewel; let op eventuele verschillen ook al schijnt het dezelfde velg te zijn.
Laatst gewijzigd door heemskerk op 10 dec 2013, 16:06, 1 keer totaal gewijzigd.
sep
Berichten: 452
Lid geworden op: 13 jan 2007, 17:24
Locatie: HOOGEZAND
Contacteer:

Re: bmw x5 velg

Bericht door sep »

Dat klopt Heemskerk....veel replica velgen lijken erg veel op het origineel....maar op het moment dat je ze bij elkaar hebt zie je de verschillen ...maar goed om te vermelden ,aangezien vast niet iedereen zich daar van bewust is . :yes
Ik ben nu al een tijdje bezig om deze replica x5 velg te vinden ....en dan niet per set ....en dat valt niet mee ...op de bekende en minder bekende velgen sites kom ik hem helaas niet tegen ....wel af en toe op ebay ...echter zijn dat vaak de originele bmw velgen ... :nuts ....ik had niet verwacht dat het zo lastig zou zijn om deze velg weer te vinden :bonk
Gebruikersavatar
heemskerk
Berichten: 2025
Lid geworden op: 07 nov 2008, 20:12

Re: bmw x5 velg

Bericht door heemskerk »

Succes Sep, houd het voor je in de gaten.
sep
Berichten: 452
Lid geworden op: 13 jan 2007, 17:24
Locatie: HOOGEZAND
Contacteer:

Re: bmw x5 velg

Bericht door sep »

:yes thanks Heems !..ik hoop dat ik nog succes heb ....want wat moet ik in godsnaam met 3 velgen :muur
Gebruikersavatar
heemskerk
Berichten: 2025
Lid geworden op: 07 nov 2008, 20:12

Re: bmw x5 velg

Bericht door heemskerk »

sep schreef::yes thanks Heems !..ik hoop dat ik nog succes heb ....want wat moet ik in godsnaam met 3 velgen :muur

Euh.. Een ander (identiek) setje kopen en je huidige op Marktplaats per stuk verkopen? Je zult vast niet de enige zijn die zich er rot naar zoekt?
Moet toch te doen zijn.. :toppie
Plaats reactie