Welkom op het weetjewel forum, van en voor Volkswagen Transporter rijders.

Groetjes webmaster Henk-1

klik rechts op de "X" dan verdwijnt dit veld

voorstelllen

Hier kun je je voorstellen aan de vaste bezoekers.
Plaats reactie
jgreijdanus
Berichten: 3
Lid geworden op: 28 dec 2013, 20:41

voorstelllen

Bericht door jgreijdanus »

Hallo allemaal

Al een aantal jaar kijk ik regelmatig op dit forum, maar me aanmelden was er tot vandaag nog nooit van gekomen.

In 2004 kocht wij onze eerste VW T3 een verhoogde (reimo) camper bus 1600 diesel uit 1988 4/5 jaar lang bracht hij ons prombleemloos naar vakantie bestemmingen, lekker sleutelen een 1900 diesel erin geschikt maken voor rijden zonnebloem olie.
Omdat we graag toch iets meer pk's wilden stappen we in 2009 over naar een VW T$ 2.5 TDI California uit 1998, een heerlijke bus om mee te reizen en ook voor dagelijks gebruik een super bus, maar ja de hoge km stand, het olieverbruik, en de roest deed ons besluiten over te stappen naar de T5
Een VW T5 2.5 TDI uit 2009 reeds omgebouwd tot camper met een mulivan interieur en een kleinhefdakje, rijd geweldig nog wel wat probleempjes trillende linker spiegel, kachel die uitvalt, slechte koude start maar er is is gelukkig genoeg info op dit forum te vinden.

Een VW bus is voor ons: vakantie, woon/werk, duikreizen, gamma, verhuizen, enz we kunnen niet meer zonder.

Groet,
Jimte Greijdanus
Bijlagen
$T2eC16Z,!)kE9s4,BEKWBR95YUJOo!~~60_85.JPG
Jakob G
Berichten: 620
Lid geworden op: 15 mei 2011, 22:47

Re: voorstelllen

Bericht door Jakob G »

jgreijdanus schreef:Hallo allemaal

Al een aantal jaar kijk ik regelmatig op dit forum, maar me aanmelden was er tot vandaag nog nooit van gekomen.

In 2004 kocht wij onze eerste VW T3 een verhoogde (reimo) camper bus 1600 diesel uit 1988 4/5 jaar lang bracht hij ons prombleemloos naar vakantie bestemmingen, lekker sleutelen een 1900 diesel erin geschikt maken voor rijden zonnebloem olie.
Omdat we graag toch iets meer pk's wilden stappen we in 2009 over naar een VW T$ 2.5 TDI California uit 1998, een heerlijke bus om mee te reizen en ook voor dagelijks gebruik een super bus, maar ja de hoge km stand, het olieverbruik, en de roest deed ons besluiten over te stappen naar de T5
Een VW T5 2.5 TDI uit 2009 reeds omgebouwd tot camper met een mulivan interieur en een kleinhefdakje, rijd geweldig nog wel wat probleempjes trillende linker spiegel, kachel die uitvalt, slechte koude start maar er is is gelukkig genoeg info op dit forum te vinden.

Een VW bus is voor ons: vakantie, woon/werk, duikreizen, gamma, verhuizen, enz we kunnen niet meer zonder.

Groet,
Jimte Greijdanus
Van harte welkom Jimte en Familie,

Wij hebben ook kort geleden de grote stap genomen van het T3 1.6 CS D 37 kw-campertje, naar de T5 1.9 TDi het hefdakje heb ik er zelf op gezet de rest hebben we als campertje laten afbouwen.

De T3 daar hebben we ruim 8 Ton in vijftien jaar gereden met een nieuwe motor die de vorige eigenaar er bij een wv-dealer had laten inbouwen, de T5 had tot we het kochten 30.000 nog geen op de teller tot het hem kochten, in het beging vonden we al dat de motor wat schokkerig draaide, naar centurion bedrijfswagen Groningen gegaan de chef monteur had gezegd dat is de 2 massavliegwiel, verder was er niets aan de hand, dat kan wel kloppen maar na nog geen tien duizend kilometer is hij wel vast gelopen.

Verder kleine storingen gehad die hebben zich op gelost door een tijd de accu aan de lader te hebben gehad, misschien is daardoor de boordcomputer gereset, een keer dat steeds de achterruitenwisser spontaan begonnen te wissen en niet van ophouden wisten, en het naar beneden doen van de raam aan de rechterkant weigerde het.

Verder is valt het tot nu alles wel mee.

Jimte we hopen dat je lekker mee kan draaien op het :wjw
We zien uit naar je verdere actie's :zwaai

Mhg,
Jakob G :feest
Mocht ik zijn vergeten de groeten van Jakob G.
Gebruikersavatar
Peter 887
Berichten: 2455
Lid geworden op: 12 jan 2007, 20:58
Locatie: Westfriesland Tel.nr. 0631671329

Re: voorstelllen

Bericht door Peter 887 »

Welkom bij :wjw
Misschien wil je nog verder kennis maken met andere weetjewellers
dan is onderstaande een mooie gelegenheid.
Misschien tot de 19e :zwaai
viewtopic.php?f=9&t=44122" onclick="window.open(this.href);return false;
T4 2.8 VR6 LWB
Het leven is een feest,maar je moet zelf de slingers ophangen.

El groeto uit Sjikago
Mac
Berichten: 769
Lid geworden op: 13 jan 2007, 20:26
Locatie: Raalte

Re: voorstelllen

Bericht door Mac »

Welkom bij :wjw Jakob G en Jimte Greijdanus
Misschien wilen jullie nog verder kennis maken met andere weetjewellers?
Eerst de nieuwjaars meeting, en in april het "zelfbouw"camper weekend ? :campingT4
It's not what you buy
It's what you create.
ronald tdi
Berichten: 1627
Lid geworden op: 04 nov 2012, 20:22

Re: voorstelllen

Bericht door ronald tdi »

:zwaai Jimte, welkom hier...
Jakob G
Berichten: 620
Lid geworden op: 15 mei 2011, 22:47

Re: voorstelllen

Bericht door Jakob G »

Mac schreef:Welkom bij :wjw Jakob G en Jimte Greijdanus
Misschien wilen jullie nog verder kennis maken met andere weetjewellers?
Eerst de nieuwjaars meeting, en in april het "zelfbouw"camper weekend ? :campingT4
Even voor de duidelijkheid we zijn geen stelletje, :politie maar we hebben zeker verschillende dingen gemeen beiden hebben we een T3-campertje gehad, :yes en hebben nu een T5-campertje in de zelfde keur, hefdakje en zitten op de zelfde forum, misschien zijn er meer overéén komsten maar dat weten we nog niet van elkaar. :ie

O ja, ik zit iets langer op het forum en heb Jimte Greijdanus welke kom geheten, daar begon het mixen dus duidelijk. :bifun

Groet,
Jakob G :wjw :T4politie
Mocht ik zijn vergeten de groeten van Jakob G.
Plaats reactie