Welkom op het weetjewel forum, van en voor Volkswagen Transporter rijders.

Groetjes webmaster Henk-1

klik rechts op de "X" dan verdwijnt dit veld

even voorstellen: pipodeclown (geen project)

Hier kun je je voorstellen aan de vaste bezoekers.
Plaats reactie
Gebruikersavatar
pipodeclown
Berichten: 59
Lid geworden op: 06 feb 2014, 10:57

even voorstellen: pipodeclown (geen project)

Bericht door pipodeclown »

goedemiddag allemaal,
al enige tijd kijk ik op dit forum
jemig, wat een kennis van zaken kom ik hier tegen. en wat kunnen sommige mannen allemaal zelf aan hun bus sleutelen. ben ik wel een beetje jaloers op. zelf ben ik aangewezen op de reguliere garagebedrijven.
als nickname pipodeclown leg ik hieronder uit. geen project of je zou het hebben van een T4, L2H3 als permanent project moeten zien. ex-rijkswaterstaat dus geel. als ik ergens kom is het al snel die pipobus, vandaar.
hoe kom je aan een dergelijke bus? nou gewoon kopen. maar waarom?
jaaaaaren geleden had ik als hobby zweefvliegen, elke zaterdag en zondag naar het vliegveld. op zaterdag werd het laat en zondagochtend vroeg er weer naartoe. ik zocht een busje om in te slapen, bij voorkeur hoog want ik loop al krom en dat hoeft niet erger te worden.
vond bij een handelaar de bus, 1994,weinig kilometers, geen airco, geen e.r. geen a.b. geen turbo. wel een standkachel, dat weer wel. voor de kenners (wist ik toen allemaal niet) 5cilinder 2,4
bus gekocht, naar de bouwmarkt voor een beetje multiplex en hoekbeugeltjes. daarna naar de kwantumhallen voor twee matrassen en ik had een bed. ja, twee matrassen want mammaloe ging ook wel eens mee. nou heb ik twee linkerhanden en ik ben rechts maar dit ging nog net.
moesten er van mammaloe gordijntjes in. heb ik van die witte spiraaldingen gekocht met haakjes. ach, het is een oude bus dus een paar gaatjes boren en we hebben gordijntjes.
werd na een vochtige nacht het dak een beetje nat dus moest er een dakluik in. ach, het is een oude bus dus wat kan er gebeuren?
even een gaatje maken, luik erin. dat viel nog wel mee.
op enig moment leek het handig om 220volt in de bus te hebben dus spullen gekocht en als we toch bezig zijn ook maar een bustent. ach het is een oude bus dus (nou ja laat verder maar)
nou had mammaloe een bedrijfje dus de belasting viel wel mee, maar op enig moment zou ze stoppen want ik ging in de vut (dus de fut was eruit en ik ging erin) en moest het dus een camper worden.
nou kan ik niet veel maar lezen gaat wel aardig dus volgens mij moest er alleen een keukentje en een tafel in. uit een oude caravan een keukentje gekocht, tafeltje gehaald (hadden we toch nodig om te kamperen) en naar de keuring
dus nu hebben we een camper ahummm. lekker basic.
het is nu even afwachten of de bus langer meegaat dan ik zelf
allemaal gegroet en rij voorzichtig
Gebruikersavatar
Remco181
Berichten: 572
Lid geworden op: 01 feb 2014, 18:35
Locatie: Vledderveen - Stadskanaal
Contacteer:

Re: even voorstellen: pipodeclown (geen project)

Bericht door Remco181 »

Klinkt als een aardig project! Foto's!!!

Enne... Welkom :zwaai
Volkswagen T5 HighLine 2006 2.5 Tdi 340 dubbele cabine
Volkswagen Caddy 2008 1.9 Tdi
Kubota 7100 3-cyl 4WD
Volkswagen Transporter schaalmodellen op www.mini-bulli.nl
Gebruikersavatar
harry t5 191
Berichten: 3074
Lid geworden op: 13 jan 2007, 00:08
Locatie: Zeijen

Re: even voorstellen: pipodeclown (geen project)

Bericht door harry t5 191 »

:wjw hier! :yes

:T54LIFE :wjw :toppie
groeten Harry, uit het mooie Drentse land.
ronald tdi
Berichten: 1627
Lid geworden op: 04 nov 2012, 20:22

Re: even voorstellen: pipodeclown (geen project)

Bericht door ronald tdi »

:zwaai Pipodeclown, welkom hier.

Al met al lijkt het links toch aardig rechts te worden :toppie
Plaats reactie